Horrorskooppi =) HUUMORILLA TEHTYNÄ

MrJuhaoutolintu82

Kauris; Älykkyydellään tappaa sinut henkisesti.
Ei muuten tappajatyyppiä.

Oinas; Suuttuessaan tappaa sinut ja ehkä kivuliaasti vieläpä.
Tappaa myös parisuhteen itsepäisyydellään.

Leijona; tappaa tunteenpuuskassa heti, ku saa matskun.
Leijuvat niin ja ovat maailman napa, että toinen osapuoli kärsii suhteessa.

Härkä; härkäpäisyydellään tappaa suhteen ja pahimmassa tapauksessa veriteot, jos hermot menee vain.

Vesimies; Arvaamattomuudellaan voi tappaa yhtäkkiä ja suhde kärsii, ku vesimies on yleensä kotona ja on niin erikoinen persoona.

Vaaka; tunnekylmyydellään tappaa jokaisen herkkäsieluisen ihmisen.
Rautahanska silkkikourassa vai miten se menikään.
Tunne on aina häviöllä ku vaaka ja järki vie.
Ohitetaan vain tunteet.
Voi myös tappaa, koska psykomainen luonne pahimmillaan.

Skorppioni; vaaralliset ja valehtelevat skorpparit.
Suhteelle ei tee hyvää, jos skorppari XD.
Kuten se eräs kuuluisa laulaja, joka skorppari ja joka ollu väkivaltainen ja ilkeä.
Henkisesti raskas kumppani ja myös fyysisesti vaarallinen.
Varokaa vain joitaki skorppareita, jotka nousevalta merkiltään myös skorppareita ja aurinkomerkiltään.
Varokaa oh shit LOL!

Jousimies; arvaamaton hieman, joka voi tunteenpurkauksen johdosta tehdä vaikka mitä.
Aika oikukas ja liikkuvaa sorttia, joten ei ihannekumppani härälle, koska kemiat ei kohtaa.
Taipumusta pitää itteään niin hienona ihmisenä, että välillä oksettaa se omakehu.
Yllättävän vaikea merkki kaikessa suhteessa.

Kalat; tunteellisia, mut myös arvaamattomia.
Ei luottoa, valehtelevat myös.
Ryyppäävät kaikki rahansa.
Pysykää kaukana niistä.

Kaksonen; pettureita, todellisia pettureita.
Väistäkää.
Aika järkeviä tosin.
Muuten ok, jopa paras merkki voisi olla,mut niin petturimaisia.

Rapu; hankala tapaus, mut ymmärrän hyvin heitä.
Suhteessa mustasukkaisuutta jos ravun kaa.
Rapu tunteenpuuskassa harvoin ees tappaa tai satuttaa henkisesti.
Kiltti kuin eläin.
Niin sweet aah.

Neitsyt; itsepäisyyden huippu.
En tiiä, menee hermot heijän kaa.
Ei tuu suhteesta mittään.
Väistäkää.

11

124

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Venus Härkä

      Juha. Tässä sinulle Venus opiskelua varten.

      VENUS MERKEISSÄ


      Venus Oinaassa: aktiivinen, luova ja spontaani nainen, intohimoisen rohkea heittäytyminen eri asioihin, usein myös nopea kyllästyminen
      Venus Härässä: tuntee vetoa taiteeseen ja musiikkiin, maanläheisen seksuaalinen nautiskelija
      Venus Kaksosissa: nopeasti vaihtuvat kiinnostuksenkohteet, avoin ja sujuvasanainen flirttailija
      Venus Ravussa: tunteellinen hoivaaja, tiukasti asioihin ja ihmisiin kiinnittyvä herkkä tunne-ihminen, joskus taipuvaisuutta riippuvuuteen
      Venus Leijonassa: luova ja elämäniloinen, mutta huomionkaipuinen, tunteissaan ja ulkomuodossaan usein dramaattisen näyttävä
      Venus Neitsyessä: kaino, käytännöllinen ja kriittinen, rakkaus voi ilmetä tekojen kautta
      Venus Vaa´assa: viehätysvoimainen, sosiaalinen, diplomaattinen - myös tunneasioissa, luontainen veto kauneuteen
      Venus Skorpionissa: tunteissaan salaperäinen, intohimoinen, mustasukkainenkin, jolle rakkaus voi olla elämän ja kuoleman kaltainen kokemus
      Venus Jousimiehessä: huumorintajuinen, avoin ja aktiviinen valloittaja ja asioihin heittäytyjä, vapaudenhaluinen
      Venus Kauriissa: varovaisuuden leimaava, aitoutta arvostava, statusta arvostava, joskus vetoa vanhempiin kumppaneihin
      Venus Vesimiehessä: sosiaalinen, itsenäinen, rakkaudessakin oman vapautensa tarvitseva
      Venus Kaloissa: empaattisen ystävällinen, haaveellisen herkkä ja taiteellisen romanttinen unelmoija, myös uhrautuvaan rakkauteen taipuvainen

    • MrJuha82outolintu

      Mun aurinkomerkki on härkä, nouseva jousimies ja kauris on mun kuumerkki.

      • Juha.

        Juha. Kerro missä merkeissä ovat sinun Mars, Venus ja Merkurius. Etsi myös MC ja kerro sen merkki. Katso onko mitään huoneissa 4 ja 12.


      • MrJuha82outolintu
        Juha. kirjoitti:

        Juha. Kerro missä merkeissä ovat sinun Mars, Venus ja Merkurius. Etsi myös MC ja kerro sen merkki. Katso onko mitään huoneissa 4 ja 12.

        Tässä on mun kartta, joka selittääki paljon kuten esim sen, että miksi oon itsepäinen(oinas ja härkä) ja miksi oon välillä diplomaatti(jousimies ja vaaka) ;

        Aurinko=härkä
        kuu=kauris
        venus=oinas
        mars=vaaka
        nouseva=jousimies
        merkurius=kaksonen

        Tuo on mun karttani =)


      • 28.
        MrJuha82outolintu kirjoitti:

        Tässä on mun kartta, joka selittääki paljon kuten esim sen, että miksi oon itsepäinen(oinas ja härkä) ja miksi oon välillä diplomaatti(jousimies ja vaaka) ;

        Aurinko=härkä
        kuu=kauris
        venus=oinas
        mars=vaaka
        nouseva=jousimies
        merkurius=kaksonen

        Tuo on mun karttani =)

        Hyvä Juha. Tuo on jotain sinua. Astrologinen kartta on ympyrä, pallo, jossa on 12 huonetta ja planeetat niissä. Jaksatko tarkastella kuun solmujasi, että pääset eteenpäin elämässä. Tarkastele onnenpistettäsi ja lähde tavoittelemaan sen sanomaa.


      • MrJuha82outolintu
        28. kirjoitti:

        Hyvä Juha. Tuo on jotain sinua. Astrologinen kartta on ympyrä, pallo, jossa on 12 huonetta ja planeetat niissä. Jaksatko tarkastella kuun solmujasi, että pääset eteenpäin elämässä. Tarkastele onnenpistettäsi ja lähde tavoittelemaan sen sanomaa.

        Olen aspergeria poteva, niin en kykene työelämään, jos sitä tarkoitat elämässä eteenpäin menemisellä.

        Mitä tarkoitit elämässä eteenpäin menemisellä??
        Mua on kiusattu koko ikäni erilaisuuteni takia.
        Tarkoitatko, että mun pitäs unohtaa vaikea menneisyys??
        Omasta mielestäni en märehdi menneitä (en ainakaan liikaa), mutten katso myöskään eteenpäin, vaan haluan elää tässä ja nyt eli olen sitä ihmistyyppiä, joka haluaa olla paikallaan eli elää tässä ja nyt, tässä hetkessä.
        En usko, että oisin onnellinen, jos alkaisin elää toisin kuin en halua.

        Ja kuten sanoin, olen näitä aspergereita, niin työelämä on hyvin hyvin kaukainen asia ja tuskin koskaan menisin vieraalle töihin tai työhön, joka on yhtäjaksoista ja pitkäkestoista.
        Mun hermot ei siihen riitä eikä sosiaalisuus. =)


      • MrJuha82outolintu
        MrJuha82outolintu kirjoitti:

        Olen aspergeria poteva, niin en kykene työelämään, jos sitä tarkoitat elämässä eteenpäin menemisellä.

        Mitä tarkoitit elämässä eteenpäin menemisellä??
        Mua on kiusattu koko ikäni erilaisuuteni takia.
        Tarkoitatko, että mun pitäs unohtaa vaikea menneisyys??
        Omasta mielestäni en märehdi menneitä (en ainakaan liikaa), mutten katso myöskään eteenpäin, vaan haluan elää tässä ja nyt eli olen sitä ihmistyyppiä, joka haluaa olla paikallaan eli elää tässä ja nyt, tässä hetkessä.
        En usko, että oisin onnellinen, jos alkaisin elää toisin kuin en halua.

        Ja kuten sanoin, olen näitä aspergereita, niin työelämä on hyvin hyvin kaukainen asia ja tuskin koskaan menisin vieraalle töihin tai työhön, joka on yhtäjaksoista ja pitkäkestoista.
        Mun hermot ei siihen riitä eikä sosiaalisuus. =)

        Tai siis katson kai eteenpäin, mutta elän tässä hetkessä.
        Elän intuitiolla ja uskon ylempiin voimiin.
        Elän myös fiksua elämää, sillä olen tarkka taloudestani enkä käytä mitään päihteitä enkä käy baareissa.
        En oo koskaan käyny baareissa enkä musakeikoilla enkä oo koskaan ollu humalassakaan.


      • MrJuha82outolintu
        28. kirjoitti:

        Hyvä Juha. Tuo on jotain sinua. Astrologinen kartta on ympyrä, pallo, jossa on 12 huonetta ja planeetat niissä. Jaksatko tarkastella kuun solmujasi, että pääset eteenpäin elämässä. Tarkastele onnenpistettäsi ja lähde tavoittelemaan sen sanomaa.

        Mun pahin kiusaaja koulussa oli rapu, mut huomasin että meijän luonteessa on paljon samaa, koska sillä on kuu kauriissa, kaksonen merkuriuksessa ja vaaka marsissa.
        Sillä oli kaksonen venuksessa, mikä ei välttämättä kovin hyvä juttu.
        Se kiusaajani on nykyään kotona vain eikä tee mitään töitä ja on kai jotenki masentunut ihminen.
        Se ei puhu kellekään enään yhtään mitään.
        Mä muistan, että hän teki tuttavuutta minuun koulussa ysiluokalla ja oisin ollu valmis hänen kaverikseen, mut hän yhtäkkiä petti minut, kun olin tehny mukamas tyhmän virheen ja hän kun ei siedä tyhmyyttä.
        Mutta kyse oli niinkin lapsellisesta asiasta kuin olin menny vahingossa väärään paikkaan, niin noin lapsellisen jutun takia se iskikin puukon mun selkään.
        Se satutti mun sieluani aika paljon.
        Olen aina miettiny, että ottaisin häneen yhteyttä ja kyselisin kuulumisia, että mitä kuuluu Latelle =)
        En muistele häntä ees kovin pahalla.

        Mars vaaassa ei oo muuten kovin hyvä yhdistelmä.
        Mun äitini miehellä on myös mars vaaassa ja se on vain kotona eikä tee mitään töitä.
        Mulla myös mars vaaassa ja sillä entisellä kiusaajallani.

        Poden lisäksi aspergerin syndroomaa joten mun työkuviot on kai melko kaukana tavoittamattomissa.

        Olen myös erittäin ujo ja vähäpuheinen, kiitos härän minussa, mutta joskus mussa on yllättävä puhelias puoli(kaksonen).


      • MrJuha82outolintu
        MrJuha82outolintu kirjoitti:

        Mun pahin kiusaaja koulussa oli rapu, mut huomasin että meijän luonteessa on paljon samaa, koska sillä on kuu kauriissa, kaksonen merkuriuksessa ja vaaka marsissa.
        Sillä oli kaksonen venuksessa, mikä ei välttämättä kovin hyvä juttu.
        Se kiusaajani on nykyään kotona vain eikä tee mitään töitä ja on kai jotenki masentunut ihminen.
        Se ei puhu kellekään enään yhtään mitään.
        Mä muistan, että hän teki tuttavuutta minuun koulussa ysiluokalla ja oisin ollu valmis hänen kaverikseen, mut hän yhtäkkiä petti minut, kun olin tehny mukamas tyhmän virheen ja hän kun ei siedä tyhmyyttä.
        Mutta kyse oli niinkin lapsellisesta asiasta kuin olin menny vahingossa väärään paikkaan, niin noin lapsellisen jutun takia se iskikin puukon mun selkään.
        Se satutti mun sieluani aika paljon.
        Olen aina miettiny, että ottaisin häneen yhteyttä ja kyselisin kuulumisia, että mitä kuuluu Latelle =)
        En muistele häntä ees kovin pahalla.

        Mars vaaassa ei oo muuten kovin hyvä yhdistelmä.
        Mun äitini miehellä on myös mars vaaassa ja se on vain kotona eikä tee mitään töitä.
        Mulla myös mars vaaassa ja sillä entisellä kiusaajallani.

        Poden lisäksi aspergerin syndroomaa joten mun työkuviot on kai melko kaukana tavoittamattomissa.

        Olen myös erittäin ujo ja vähäpuheinen, kiitos härän minussa, mutta joskus mussa on yllättävä puhelias puoli(kaksonen).

        Ja kauris ei oo myöskään kaikkein puheliain tyyppi. =)


    • Juhalle

      Juhalle - Merkurius Oinaassa: Nopea, impulsiivinen kommentoija, sanoo ennenkuin ehtii ajattelemaan

      Merkurius Härässä: Puheissaan ja ajatuksissaan harkitsevainen, pitää minkä lupaa

      Merkurius Kaksosissa: Nopeatempoinen, tiedonhaluinen "kommunikaattori", yhteyksien ottaja

      Merkurius Ravussa: Tunteet aina mukana päätöksissä ja puheissa

      Merkurius Leijonassa: Itsevarmuudessaan luontainen esiintyjä, joka tarvitsee kiitosta yleisöltään

      Merkurius Neitsyessä: Ajatusmaailmaltaan ja puheiltaan tarkkavaistoinen harkitsija

      Merkurius Vaa´assa: Puheensa punnitseva, miellyttäväsanainen diplomaatti

      Merkurius Skorpionissa: Tarkkavaistoinen, syvällinen ajattelija, joka avautuu vain harvoille

      Merkurius Jousimiehessä: Hyväntahtoisen suorasukainen idealisti ajatuksissaan ja puheissaan

      Merkurius Kauriissa: Tarkka ja harkitseva ajattelija ja puhuja

      Merkurius Vesimiehessä: Yllättäviä, erilaisia ideoita peliin heittävä individualisti

      Merkurius Kaloissa: Herkän tunteellinen ajattelija, vaistoihin vetoava puhuja Juha. Merkurius luo omat piirteensä ihmiseen. Merkuriuksen asema, merkki, on hyvin esillä ihmisessä. Tehdessäsi luonnehdintaa ihmisestä, se voi olla Merkurius, jonka näet hänessä, jossa voi olla hänen MC-merkkinsä yhdessä..

    • MrJuha82outolintu

      Siis mun elämäni motto on ;
      Elä tässä hetkessä ja nauti pienistä asioista!
      Toinen mottoni on;
      Ole vahva äläkä koskaan luovuta!!

      Kuu kauriissa minussa kuvastaa myös vahvaa ja viileää puolta minussa tarpeen tullen.
      Opin jo astrologiaa kun kävin lukemassa.
      Isäni joka rapu, niin pehmentää hieman luonnettani, kun luonteessani on oinasta, härkää ja kaurista, jotka ei mitään helppoja luonteita kenties minussa on myös kaksosta(se puhelias puoleni ja kärsimätön sielu, vihaan jonottamista mm)

      Luin, että kuu kauriissa esiintyy eniten sarjamurhaajilla Xd
      Ja mulla on kuu kauriissa.
      Viileä ja tunnekylmä tarvittaessa, jonka naamaa vaikea lukea eli osaan tarvittaessa olla ilmeetön ja viileä tyyppi.
      En oo kertonu itestäni tänne kaikkea hyvää, mutta tuommoiset piirteet ohjaavat mua.
      Lisäksi oon huomannu suorasanaisuuteni netissä ja se voi johtua ehkä oinaksesta ja jousimiehestä minussa.
      En koskaan kiusaa, mutta sanon kyllä tarvittaessa hyvin tylyt ja jopa julmat sanat kiusaajatyypeille.
      Mun mielestä ne ansaitsevat sen =)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      313
      3827
    2. 209
      3058
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      72
      2594
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      242
      2044
    5. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      16
      1485
    6. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      178
      1402
    7. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      42
      1381
    8. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1357
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      25
      1344
    10. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      51
      1287
    Aihe