Onneksi ei ole Ladaa

Eurovolga

Jostakin kummallisesta syystä monet Ladan omistajat käyvät täällä räksyttämässä ja haukkumassa oikeita autoja. Ensinnäkin Ladailijat ovat suomen tyhmintä, ja köyhintä, ja kommunistisinta autoporukkaa. He ovat valinneet todella heikon, ja jatkuvaa korjausta vaativan kulkineen. Olen sitä mieltä, että nyt alatte käytöstapojenne parantamaan, jos teillä yleensä niitä onkaan. Välillä on sellainen tunne, että täällä käy turhautuneet ladanräppänän omistajat kirjoittelemassa paskajuttujaan, kun katselee ensinnäkin niiden omia palstojaan, ei voi sitä todeksi uskoa, niin idioottimaisia juttuja autojensa ihmeellisyydestä.
On Joulu tulossa,ja monella ladanräppänän omistajalle tulossa nälkä Joulu,kun kaikki rahat menee ladanräppänän korjauksiin.
Paineita lisää jouluksi luvattu yhden asteen pakkanen,joka hyydyttää jo parhaimmassa kunnossakin olevat ladan räppänät.
Kateeksihan se käy oikeita autoiljoita,joitten pöydät pursuaa jouluherkuista.

27

99

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kanto.

      Näin se on ollut monena jouluna meilläkin. Jouluruokaa on haettu Hurstilta. Lada on aina rikki, olipa sää mikä tahansa. Tuosta häiriköinnistä ladistien taholta täällä, niin me vain olemme kateellisia oikeiden autojen omistajille. Keskenään me tappelemme että kellä on eniten vikoja Ladoissaan, täällä se ei ole meille oikein mieluista puuhaa kun me kerromme heti paikkansa pitävästi että Lada autossa on vikoja ihan joka päivä. Raukkamaisinta on se että ladistit lainaavat nimimerkkejä oikeiden autojen omistajilta jotta saisimmet paino arvoa sanoillemme. Lopuksi tähän Hyvää Joulua ja Onnelista Uutta Vuotta kaikille.

      • Runko.

        Minä en vaadi joululta paljoa. Ranskis paikallisesta lidlistä ja sinoli huoltikalta. Siinä se on joulun ateria. Lärvit vedetään ja huolella. Sienet kaivetaan vaikka mistä. Helkama ( takaveto ) vie minne haluan ja jopa sinne minne en niin kovasti kaipaa ( lue ojanpohja ). Rahaa pummataan aina ja kaikkialla vuodenajasta riippumatta. Kyllä slummien takapihoilla kokee aidon joulun tunnelman !!!!


      • Ladafever
        Runko. kirjoitti:

        Minä en vaadi joululta paljoa. Ranskis paikallisesta lidlistä ja sinoli huoltikalta. Siinä se on joulun ateria. Lärvit vedetään ja huolella. Sienet kaivetaan vaikka mistä. Helkama ( takaveto ) vie minne haluan ja jopa sinne minne en niin kovasti kaipaa ( lue ojanpohja ). Rahaa pummataan aina ja kaikkialla vuodenajasta riippumatta. Kyllä slummien takapihoilla kokee aidon joulun tunnelman !!!!

        Tällaista se on meidän kaikkien ladistien joulu.


    • Runko.

      HOHHhhhh ...OOooiiijjaaaa misä minu....nnn etuvetu..... eiku takuvetua HHHhelkama ohn...hhhnnn olipa tämäkin oikia yööhhhh.

      • Ladafever

        Toveri ladisti on aloittanut ladamaisen kostean joulunvieton jo etuajassa.


      • Runko.
        Ladafever kirjoitti:

        Toveri ladisti on aloittanut ladamaisen kostean joulunvieton jo etuajassa.

        Nii oohhnnn........


    • Eurosamara

      Hurstin jolupöydässä tavataan kaikki ladistit. Pidetään samalla ladaharrastajien kokousta.

      • Runko.

        ÖÖÖÖÖRRrrrrrrhhhhh jhosssh löytyyhh hhheellkma eeku heelkam..aaa takuvetävä ilmostuinnille ripustettu....hhhhhoh.


      • Ladafever
        Runko. kirjoitti:

        ÖÖÖÖÖRRrrrrrrhhhhh jhosssh löytyyhh hhheellkma eeku heelkam..aaa takuvetävä ilmostuinnille ripustettu....hhhhhoh.

        toveri ladistin pitäisi himmata sen verran, että on hengissä vielä keskiviikkona.


      • Runko.
        Ladafever kirjoitti:

        toveri ladistin pitäisi himmata sen verran, että on hengissä vielä keskiviikkona.

        Thhissitähhän miehhlltää minä ollhen.....khylllääh me länssiautollijathhh pärjämmä...hihhihiihh...


      • Kanto.
        Runko. kirjoitti:

        Thhissitähhän miehhlltää minä ollhen.....khylllääh me länssiautollijathhh pärjämmä...hihhihiihh...

        Jokaisen ladistin, myös humalaisen, mielessä on aina länsiauto. Lada onkin usein se ratkaiseva ongelma, joka laukaisee ladistin juomisen.


      • Runko.
        Kanto. kirjoitti:

        Jokaisen ladistin, myös humalaisen, mielessä on aina länsiauto. Lada onkin usein se ratkaiseva ongelma, joka laukaisee ladistin juomisen.

        Mene Kanto venäjälle tai pohjoiskoreaan jouluksi. Minulle laukasi juomisen kun möin Ladani aikoinaan.


      • lörssen
        Runko. kirjoitti:

        Mene Kanto venäjälle tai pohjoiskoreaan jouluksi. Minulle laukasi juomisen kun möin Ladani aikoinaan.

        Ja vaihdoit viinat partaveteen ja sinoliin ... Ladan Helkama ( takaveto ). Eipä kovin kehuttavasti ole sinullakaan mennyt ihmispoloinen.


      • sörsselssön
        Kanto. kirjoitti:

        Jokaisen ladistin, myös humalaisen, mielessä on aina länsiauto. Lada onkin usein se ratkaiseva ongelma, joka laukaisee ladistin juomisen.

        Moni ihminen on raitistunut sen jälkeen on paalanut ikuisen murheenkryyni-Ladansa.


    • komukainen

      Ladat makaavat taas hangessa virattomina ja ladistit keskittyvät juopotteluun.

    • Kanto.

      Ladat seisovat ensi viikollakin. Taas sataa lunta ja on pakkasta tulossa. Onneksi on kuukausikortti julkisiin.

    • sörsselssön

      Huomenna on plussalla. Koittaisikohan sitä tuota Ladan romua taas käyntiin aamulla. akku on sisällä lämpimässä.

      • ...,,,,AAA

        Nii se reipas lapsi tekkee.....


      • Kanto.
        ...,,,,AAA kirjoitti:

        Nii se reipas lapsi tekkee.....

        Samoin me eläkeläiskommunistit.


      • ...,,,,AAA
        Kanto. kirjoitti:

        Samoin me eläkeläiskommunistit.

        Tekispä muun automerkinomistajat samoin ja menisivät töihin ei tämä lumi ja pakkanen saa olla esteen ä töihin menolle e.


      • sörsselssön
        ...,,,,AAA kirjoitti:

        Tekispä muun automerkinomistajat samoin ja menisivät töihin ei tämä lumi ja pakkanen saa olla esteen ä töihin menolle e.

        Ei lumi jää meitä ladistejakaan estä menemästä töihin, vaikka Ladat seisovatkin hangessa. Meistä ei vain kukaan käy töissä.


      • lörsson
        sörsselssön kirjoitti:

        Ei lumi jää meitä ladistejakaan estä menemästä töihin, vaikka Ladat seisovatkin hangessa. Meistä ei vain kukaan käy töissä.

        Minä menne tänään AA-kerhon kokoukseen. Siellä näkyy paljon ladisteja, vaikka jalkaisin käydäänkin näin talvella.


    • viikonloppuhommia

      Koko viikonlopun olen korjannut Ladaa, mutta ei vaan toimi.

    • Kanto.

      Kyllä oli mukavat Hurstin juhlat. Siellä näki tuttuja vanhoja ladisteja.

      • Rovasti.

        Mutta ne länsiautoilijat pilasivat juhlan, nekun eivät taho mahtua mihinkään mutta kumminkin änkiävät sinne. Eivät tule syömään mutta kuhan tulivat vain kattoon, ja kumminkin söivät ja hyvin maistuikin niille. Ne joutasivat muualle ahmiin jouluruokaa kuhan oppisivat ensin pöytätavat.


      • Kanto.
        Rovasti. kirjoitti:

        Mutta ne länsiautoilijat pilasivat juhlan, nekun eivät taho mahtua mihinkään mutta kumminkin änkiävät sinne. Eivät tule syömään mutta kuhan tulivat vain kattoon, ja kumminkin söivät ja hyvin maistuikin niille. Ne joutasivat muualle ahmiin jouluruokaa kuhan oppisivat ensin pöytätavat.

        Onneksi länsiautoiljoita ei sentään Hurstin juhlissa näy.


      • Rovasti.
        Kanto. kirjoitti:

        Onneksi länsiautoiljoita ei sentään Hurstin juhlissa näy.

        Kommunisti kanto katselee tapansa mukaan yhdellä silmällä eikä huomaa kuin yhensortin porukkaa. Sielä mässytti länsiautoilijat autottomien kansalaisten kanssa kyllikseen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      414
      4520
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      246
      2249
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      70
      1660
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      161
      1452
    5. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      291
      1337
    6. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      67
      1137
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      137
      1094
    8. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      1075
    9. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      62
      1031
    10. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      119
      967
    Aihe