tuo citymarketin nurkalla sijaitseva "grilli"
komiat on puitteet mutta ruoka on aivan ala-arvoista roskaa. tiedän ettei grillille mennessään voi odottaa ravintolatason safkoja mutta tuohon pitäisi jonkun viranomaisen jo puuttua. Ostin eilen makkaran tuolta ja aivan selvästi pilaantuneen makuinen, ja täysin tunnistamattomaksi käristettyä pökäle, joka oli sisältä täysin harmaa. Meinasin oksentaa ekan palan jälkeen. Heitin koko paskan tepan katolle ja lähdin autolla karkuun. EI IKINÄ ENÄÄ
tepa kakkonen
5
1261
Vastaukset
- tepa 2 ja se on jep!
senkin nössö pelle, sinähän olisit voinut tehdä asiasta ilmoituksen, mutta olit nössö läskipää ja aloit vain vinkumaan netissä.
jos et uskalla muuta, kuin inistä netissä, niin ole sitten hiljaa.
jos sinussa on enempi munaa, niin mene ja tee asialle jotain, muuten olet sössö pullamössö läski, ja voit mennä häpeämään. - player hater
yrittäjä itse taisi tulla puolustamaan, kieliopista päätellen ainakin mamu olet
faktahan se on monta vuotta ollut tuo tepan alamäki uusien omistajien myötä. ruoka ei ole kallista mutta silti se on syömäkelvotonta paskaa - seddau
Täysin ala-arvoista syötävää ko. grillillä!
- Kiskon paavi
Nyt mulla on vatsa täynnä lattulaatikkoo ja ollikkala kiluu. Vatsa toimui kuin junanvessa.
- suomalaistatyötä
Eikö Hesburgerkin joskus myynyt makkaraperunoita, ja muistaakseni olivat oikein hyviä. mutta taisi olla joku kausituote..?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊921413Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi1841380Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?761165- 891106
- 82971
- 81965
- 39942
Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa
Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa66885Satonen Kelaan, on paras mies ?
Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v61845Korjaamo Kiesifix
Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/5841