Nyt Finnair lentää Miamiin suoraan. Onkohan kone puolillaan pietarilaisia?
venäläiset miamiin
10
299
Vastaukset
- iltalääkkeet
Ei ne ruupelit käy Miamissa. Ne iltalääkkeet pitää ottaa illalla
- terrassetta
Venäläiset peruvat matkojaan valuutan takia. Puolityhjiä koneita ko. Reitillä.
- terrassetta
Venäläiset peruvat matkojaan valuutan takia. Puolityhjiä koneita ko. Reitillä.
- Miami vice
Ihan sama ketä siellä koneessa istuu. Pääasia, että kone on täynnä maksavia asiakkaita, olkoot sitten vaikka apinoita,ja että reittiä yleensäkin lennetään. Suositaan suomalaista, että saadaan Suomi nousuun.
- miesmiamista
Ei se nyt ihan sama ole. Ryssät menkööt sinne Taimaaseen tai Kuupaan, pysykööt vielä Karibian seutu muilta osin vapaana syöpäläisistä.
ps. Leppoisaa oli tulo perjantaina kun makuupaikkoja oli koneessa yllinkyllin. - Makuupaikka
miesmiamista kirjoitti:
Ei se nyt ihan sama ole. Ryssät menkööt sinne Taimaaseen tai Kuupaan, pysykööt vielä Karibian seutu muilta osin vapaana syöpäläisistä.
ps. Leppoisaa oli tulo perjantaina kun makuupaikkoja oli koneessa yllinkyllin.Makuupaikkoja.....unissasiko vai mielikuvituksessasiko lentelit makuupaikalla.
- miesmiamista
Makuupaikka kirjoitti:
Makuupaikkoja.....unissasiko vai mielikuvituksessasiko lentelit makuupaikalla.
Katsos kun torstaina Miamista lähtenyt kone taisi olla yli puolet tyhjänä, niin koneen keskirivejä oli useita tyhjänä kun lähtöselvitys oli tehty.
Joten nousun jälkeen ei kun käsinojat ylös (nousivat kyllä vähän turhan vähän) ja ei kun pötköttelemään tyhjälle penkkiriville.
Eihän tuo nyt ihan kotisängyn veroinen peti ollut, mutta parempi kuitenkin, kuin istua 9 tuntia polvet suussa. - Makuupaikka
miesmiamista kirjoitti:
Katsos kun torstaina Miamista lähtenyt kone taisi olla yli puolet tyhjänä, niin koneen keskirivejä oli useita tyhjänä kun lähtöselvitys oli tehty.
Joten nousun jälkeen ei kun käsinojat ylös (nousivat kyllä vähän turhan vähän) ja ei kun pötköttelemään tyhjälle penkkiriville.
Eihän tuo nyt ihan kotisängyn veroinen peti ollut, mutta parempi kuitenkin, kuin istua 9 tuntia polvet suussa.Kyllä mä tiesin mitä tarkoitit,mutta silloin sen nimi ei ole makuupaikka,
sillä makuupaikaksi muuttuvia paikkoja on myynnissä.
Kannattaa vaan suoraan sanoa lentäneensä turistiluokassa ja koska paljon tyhjiä paikkoja niin pystyit nukkumaan niillä.
Älä turhaan häpeä ja nolostele sitä että lensit turistiluokassa.
Toisekseen se on puolitäysi ei puolityhjä. - miesmiamista
Makuupaikka kirjoitti:
Kyllä mä tiesin mitä tarkoitit,mutta silloin sen nimi ei ole makuupaikka,
sillä makuupaikaksi muuttuvia paikkoja on myynnissä.
Kannattaa vaan suoraan sanoa lentäneensä turistiluokassa ja koska paljon tyhjiä paikkoja niin pystyit nukkumaan niillä.
Älä turhaan häpeä ja nolostele sitä että lensit turistiluokassa.
Toisekseen se on puolitäysi ei puolityhjä.Sinähän se yksinkertainen olet. Katsos kun nämä neljä istuinpaikkaa muuttui silloin makuupaikaksi kun minä näille istuimille kävin makuulle.
Oli se sitten vaikka baarijakkara, jos siihen makuulle käyn niin silloin se on minun makuupaikka. Vai mikä se sinun opettajan mielestä on?
Mitähän häpeämistä siinäkin on jos ihminen lentää turistiluokassa?
Taidat olla vähän pöljä.
- kgjlkesghekhghea
Svedut käyttää aika paljon Finskin tarjouksia itä-rannikolle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264596Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93521
- 26502
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47427