venäläiset miamiin

pietsu

Nyt Finnair lentää Miamiin suoraan. Onkohan kone puolillaan pietarilaisia?

10

299

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • iltalääkkeet

      Ei ne ruupelit käy Miamissa. Ne iltalääkkeet pitää ottaa illalla

    • terrassetta

      Venäläiset peruvat matkojaan valuutan takia. Puolityhjiä koneita ko. Reitillä.

    • terrassetta

      Venäläiset peruvat matkojaan valuutan takia. Puolityhjiä koneita ko. Reitillä.

    • Miami vice

      Ihan sama ketä siellä koneessa istuu. Pääasia, että kone on täynnä maksavia asiakkaita, olkoot sitten vaikka apinoita,ja että reittiä yleensäkin lennetään. Suositaan suomalaista, että saadaan Suomi nousuun.

      • miesmiamista

        Ei se nyt ihan sama ole. Ryssät menkööt sinne Taimaaseen tai Kuupaan, pysykööt vielä Karibian seutu muilta osin vapaana syöpäläisistä.
        ps. Leppoisaa oli tulo perjantaina kun makuupaikkoja oli koneessa yllinkyllin.


      • Makuupaikka
        miesmiamista kirjoitti:

        Ei se nyt ihan sama ole. Ryssät menkööt sinne Taimaaseen tai Kuupaan, pysykööt vielä Karibian seutu muilta osin vapaana syöpäläisistä.
        ps. Leppoisaa oli tulo perjantaina kun makuupaikkoja oli koneessa yllinkyllin.

        Makuupaikkoja.....unissasiko vai mielikuvituksessasiko lentelit makuupaikalla.


      • miesmiamista
        Makuupaikka kirjoitti:

        Makuupaikkoja.....unissasiko vai mielikuvituksessasiko lentelit makuupaikalla.

        Katsos kun torstaina Miamista lähtenyt kone taisi olla yli puolet tyhjänä, niin koneen keskirivejä oli useita tyhjänä kun lähtöselvitys oli tehty.
        Joten nousun jälkeen ei kun käsinojat ylös (nousivat kyllä vähän turhan vähän) ja ei kun pötköttelemään tyhjälle penkkiriville.
        Eihän tuo nyt ihan kotisängyn veroinen peti ollut, mutta parempi kuitenkin, kuin istua 9 tuntia polvet suussa.


      • Makuupaikka
        miesmiamista kirjoitti:

        Katsos kun torstaina Miamista lähtenyt kone taisi olla yli puolet tyhjänä, niin koneen keskirivejä oli useita tyhjänä kun lähtöselvitys oli tehty.
        Joten nousun jälkeen ei kun käsinojat ylös (nousivat kyllä vähän turhan vähän) ja ei kun pötköttelemään tyhjälle penkkiriville.
        Eihän tuo nyt ihan kotisängyn veroinen peti ollut, mutta parempi kuitenkin, kuin istua 9 tuntia polvet suussa.

        Kyllä mä tiesin mitä tarkoitit,mutta silloin sen nimi ei ole makuupaikka,
        sillä makuupaikaksi muuttuvia paikkoja on myynnissä.
        Kannattaa vaan suoraan sanoa lentäneensä turistiluokassa ja koska paljon tyhjiä paikkoja niin pystyit nukkumaan niillä.
        Älä turhaan häpeä ja nolostele sitä että lensit turistiluokassa.
        Toisekseen se on puolitäysi ei puolityhjä.


      • miesmiamista
        Makuupaikka kirjoitti:

        Kyllä mä tiesin mitä tarkoitit,mutta silloin sen nimi ei ole makuupaikka,
        sillä makuupaikaksi muuttuvia paikkoja on myynnissä.
        Kannattaa vaan suoraan sanoa lentäneensä turistiluokassa ja koska paljon tyhjiä paikkoja niin pystyit nukkumaan niillä.
        Älä turhaan häpeä ja nolostele sitä että lensit turistiluokassa.
        Toisekseen se on puolitäysi ei puolityhjä.

        Sinähän se yksinkertainen olet. Katsos kun nämä neljä istuinpaikkaa muuttui silloin makuupaikaksi kun minä näille istuimille kävin makuulle.
        Oli se sitten vaikka baarijakkara, jos siihen makuulle käyn niin silloin se on minun makuupaikka. Vai mikä se sinun opettajan mielestä on?
        Mitähän häpeämistä siinäkin on jos ihminen lentää turistiluokassa?

        Taidat olla vähän pöljä.


    • kgjlkesghekhghea

      Svedut käyttää aika paljon Finskin tarjouksia itä-rannikolle.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe