Liian pitkä penis?

longdick99

Moi, olen 15v ja penikseni on 20 senttiä pitkä. Aattelin kysyä että onko se tytöille liian pitkä vai sopiva??

10

1302

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • diggaan

      Riippuu tytöstä. Toiset voivat kauhistua, toiset himoita sitä.

    • Homoin

      Liia lyhyt

    • Dhghhtgyh

      Aika pieni ton ikäselle mutta eipä pelkoa et sä naista tuu kummiskaa saamaan

      • kateellisten puhetta

        hahah vitun trollipeikko


    • plusMiinus

      Tää on oikeesti paha ongelma!...itse olen 17 vuotias ja omaan juuri saman mittaisen melan ja se hyöty puoli on siitä vähän niin ja näin...ekaks ton ikäset tytöt ei oikeesti kestä 20 cm munaa...jouduin 14-16 vuotiaana hankkiutumaan vähän vanhempien tyttöjen seuraan ( nykyään parisuhteessa 19 v muijan kanssa ) koska he pystyvät jo ottamaan isompaa munaa jaja toinen ongelma on että iän myötä on vaikeampi saana pystyyn ! Isompi mela vaatii vahvempaa ja kovempaa verenkiertoa ja iän myötä veren kierto heikkenee. Mutta on siinä omatkin puolensa :D muijani mukaan parasta munaa mitä on koskaan saanut ja aijemmatkin seksi kumppanit ovat olleet kokoon tyytyväisiä (;

      • SiniSorsa15

        Ihan oikeesti iso vehje on ongelma. Ite oon saman ikänen, kalu 21 cm pitkä ja 14 cm ympäri. Oon itse suht lyhyt ja pienikokonen muuten, joten usein esim. sopivien farkkujen löytäminen on vaikeeta, kun kalu ei meinaa mahtua housuihin. Ja kaikki housut pullottaa etumuksen kohdalta aika pahasti... Samoin myös on tullut vastaan sitä, että vehje on tytöille liian suuri eikä mahdu ihan kunnolla sisään...


      • oujeahhh
        SiniSorsa15 kirjoitti:

        Ihan oikeesti iso vehje on ongelma. Ite oon saman ikänen, kalu 21 cm pitkä ja 14 cm ympäri. Oon itse suht lyhyt ja pienikokonen muuten, joten usein esim. sopivien farkkujen löytäminen on vaikeeta, kun kalu ei meinaa mahtua housuihin. Ja kaikki housut pullottaa etumuksen kohdalta aika pahasti... Samoin myös on tullut vastaan sitä, että vehje on tytöille liian suuri eikä mahdu ihan kunnolla sisään...

        Ootko kokeillu poikaa? Pojat ei valita isosta.


      • Ei ihan noin pitkä

        Pitkä penis voi tosiaan olla ongelma, koska naisen emättimen pituus on noin 15 cm
        ja sitten onkin jo kohdunkaula edessä. Toki emätin on tehty joustavaksi ja antaa kyllä myös periksi, mutta toki joissain senkin venymiskyky päättyy. Ja siitä jo alkaa kipu.
        Pitkän peniksen omaavan pitää ottaa huomioon tämä ja ei työnnyt juurta myöden sisään. Myös pitkä penis tökkii ikävästi naisen sisäelimiä.
        Minäkin nussin usein takaapäin, jolloin pakarat auttavat lyhentämään pituutta sopivasti.


    • Tyttövainnn

      Sanoisin että on liian iso, sori :D Omasta mielestä paras pituus on jossain 14-16cm kohdalla, mutta lyhyemmät käy. Pidemmät aika epämukavia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2655
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2243
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      88
      1991
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      13
      1709
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1681
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1646
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1636
    8. 91
      1573
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      128
      1437
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1274
    Aihe