minulla on vuosimallia 2006 toyota avensis eli siis toisen sukupolven (2003-2008) avensis. Tähän malliin en kuitenkaan mistään löydä korjausopasta. Luulisi, että Suomi24:n kaikkitietäviltä tulisi apua tähän...
toyota avensis korjausopas
3
2878
Vastaukset
- Toyota x2
Moi!
Mihin tarvitset korjausopasta? Minulla on 2004 mallinen (ostin 2006), eikä sitä ole tarvinnut korjata ikinä... :) Tosin alkuperäiset jarrupalat/levyt pitäisi nyt vaihtaa, joten korjausoppaan avulla voisi opetella DIY mieheksi. Eli tarkemmin ajatellen minäkin voisin olla kiinnostunut korjausoppaasta.
Hyvää joulua kaikille!minunkaan avensikseen (vm. 2006, vvt-i 1.6, ajettu 190 tkm) ei ole mitään varsinaisesti korjattu kertaakaan. Etujarrupalat on vaihdettu ja sitten polttimoita vaihdettu ja huoltoja tehty (itse huollettu takuun jälkeen). Mutta helpottaisi se korjausopas noita huoltoja kun siinä on niitäkin asioita käsitelty... Ja mahdollisia korjauksia/remontteja.
Taitaa se korjausoppaiden tekijä Esko Mauno tietää että toisen sukupolven avensikset (vvt-i moottorilla) kestää, joten ei kiirettä pidä korjausoppaalla.
Kun olen täältä näitä keskusteluja lukenut niin näyttää melko varmalta peliltä nämä uudehkot vvt.i moottorin avensikset (vm. 2004-2008) Katsastuksessakaan ei kertaakaan mitään huomautettavaa auton historian aikana. niissä alkupään vvt-i:ssä oli öljynsyöntiä ja sitten toisen sukupolven avensiksen dieseleissä menee kansi. Ainut vika taitaa olla tuo pissapojan pumppu, mutta minulla se ei ole vielä mennyt.
- Anonyymi
Minulla se on. Ottaako nuppihin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121441
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881297Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1361047- 68974
- 39897
- 69864
- 97857
- 75846
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.54832Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39774