Huonoa palveluu

Toi Ota

Haminan autohuolto oy,,ei tartte toiste sinne viiä autoo huoltoon, kallis, leuhkan tuntusta sakkia siellä töissä, autokaa ei tullu siellä kuntoon, no onneksi ei ole pakko sinne, on niitä muitakin ja parempia. En suosittele kenellekkään...

25

3965

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rata kiree corolla

Aja sitte kotkaan itkemään niin ei tartte täällä dissata paikallisia yrityksiä
      Ite hyvää palvelua saanu aina ja käyn myös jatkossa.

• toytoy

Aloittaja puhuu paskaa, parasta palvelua ikinä, maksaa toki, mutta eihän se mitään hyväntekeväisyyttä olekaan. Ammattitaitoista ja ystävällistä palvelua, vien sinne vaikkei mulla toyotaa olekaan.

• näin on, toyota rules

• Kuusinen Veikko

Vaimoni sai myös ikävän maun käydessään tuolla, ylimielistä käyttäytymistä, kymenläänin kovimmat hinnat. Kannattanut Kotkassa käyntiä jo pisemmän aikaa. Minun tojota ei enää Haminan autohuoltoon mene.

• Lilli ja Putti

Jotai ihme ryssii siel pyörii.

• Jasper III

Joo mie tiiän sen porukan jotka sitä ns autohuoltoa kioskia pitää, aikas leuhkaa sakkii..

• ???

Ompa outoa,minulla ainakin aivan päinvastaiset kokemukset,hyvä oli palvelu ja auto kunnossa,Kiitokset Autohuoltoon!

• Pösöplösö

Kuka siellä muka on ylimilinen, häh ? Se heppu joka otti työn vastaan oli kyllä itse palveluhenkisin mitä olen pitkään aikaan kohdannut. Kertoi miten asiat on ja kysyi että korjataanko, joo korjattiin. Sitäpaitsi kaikki osat jotka vaihtoivat, saatiin nähtäväksi ne poistetut osat, sitä ei ole tapahtunut missään muussa korjaamossa. Jos siellä nyt joku mutterinpuristelija (kaikella kunnioituksella) nojailee rennosti ovenpieleen, niin ei se ole ylimielisyyttä. Iha paras autohuolto Haminassa. Mii laik !

• Jasper III

Sie taiait olla joku niist pitäjist, tai sit oot antanu niille lempee. leuhkoi ne on koko sakki siit ei pääse minkää. Menkääs ja viäkääs kotkaa ni tiiätte mitä on hyvä palvelu.

• LISBET Pyttis

Hyvin sanottu, antant niille Lempee!!!! JUST JUST

• Pösöplösö

Ei ne siellä meikäläisen lempee kaipaa, mut viedäänpä perheen toinen auto ensi viikolla sinne huoltoon. Eikä ole toyota. Kustannusarvio tuli vaikka ei edes pyydetty. Ovat varmaan joutuneet persaukisten sunny- micra-miesten kanssa hinnasta vääntänään. Työ kyllä teetetään, mut sit ei olla valmiita maksamaan. Kauhee möykkä ja sitten täällä itketään. Viekää ne romunne syrjäkylän nyrkkipajaan, on kuulkaa halpaa.

• Jaspr III

Mielummin sinne syrjäkylän nyrkkipajaa ku tonne ns autohuoltoo, just tollasta aliarviointia micramieste köyhyydestä siel tehhää. Kyl siel kotkaski saa kustannusarvion myös syrjäkyliin nyrkkipajois saa kustannusarvion. sä paljastit ite olevas jotenki ny kytkyis autohuollon leuhkojen kans. Kallista on kallista.

• Pösoplösö

Mä en nyt vaan käsitä, miten niin leuhkoja ? Millä ne muka leuhkii ? Mä en edes mieti tollasta, vttu mua kiinnosta mikään muu kun e että laittavat auton kuntoon. Voin kertoa, että meille se asiantuntemus säästi pitkän pennin kun huomasivat autossa jotain mikä piti korjata vaikka ohjekirja muuta väitti. Ja todistetusti se oli niin. musta on tosi kiva kun ne näyttävät ne osat jotka on autossa vaihdettu. Missään muualla en ole moista palvelua saanut. Menkää krantut Kotkaan ja menkää niihin nyrkkipajoihinne, onpa mulla enemmän aikoja vapaana tuonne niin hyvään huoltoliikkeeseen. Ihan parasta palvelua !

• Jazz8

Palvelu aivan hyvää ei valittamista! Ja huollot tehty hyvin, mutta onha niitä ikuisia valittajia joka kylässä! Menkää kotkaa, siellä ei tomi mikään!!!!!

• mistä noita kumpuaa

Juuri noin kirjoittaa vain tietynlainen luuserireppana.
      Tuon kirjoituksen pohjan voi kopioida ja vaihtaa kohteen nimen milloin mihinkin.
      Ei käy pään sisältö kateeksi,ei.

• Rutkutku

Ja sun "mistä noita kumpuaa" kirjotuksesta ei saa sen vertaa tolkkua, että tietäisi kenelle se on tarkoitettu, tai että mitä mieltä itse aiheesta olet. Pässi !

• Höpöhöpöhöpö

Mielipiteitä ja kokemuksia, sekä myös perusteluita...

• Natsi-Simo

Tuossa kioskissa jää korjaamatta kaikki autot missä on enemmän kuin neljä sylinteriä. Taito riittää Toijota Anjoviksen öljynvaihtoon.

• dolhoi

mistä tiedätte teille. esitetyt vaihdetut osat ovat juuri teidän autosta ?? mietippä sitä,tai sitten olette todella sinisilmäisiä.

• nyrkkisilmä

Sinul on varmaan keltaiset silmä ja ruskeaa seassa. Oli sellainen häräntuotosjuttu ettei paremmasta väliä.

• Huollattaja

Hyvää palvelua aina saatu Haminan autohuollossa sekä Haminan autokorjaamossa.

• nahkojaon

köyhä valittaa!

• Jakohihna

Auto-apu Haminassa se vasta outo paikka on. Aikanaan käytettiin auto aina siellä huollossa. Ja joka kerta sinne piti tilittää kaikki tiedot puhelinnumeroa myöten. Eikö niillä ole edes sellaista asiakastietojärjestelmää jonne ne saa asiakastiedot ylös. Kauheeta ajanhaaskausta. Kun sinne soittaa, aina vastaa se "väärä mies" ja pitää odottaa että just se toinen tyyppi vapautuu ja pääset selvittämään omaa asiaa. Todella rasittavaa, hidasta ja kömpelöä palvelua.

• sakkaako

Siinä tiskillä on mitä miellyttävin ja kohteliain vanhempi herrasmies ikinä ! Miten hel**ssä kukaan voi puhua mitään mistään leuhkasta. Nyt ei varmaan kyllä puhuta saman kaupungin autohuollosta, niin uskomattomia nämä väitteet on. Paras palvelu ja paras huolto, ei ehkä se halvin, mutta ei tarvitsekkaan.

• Anonyymi

En suosittele minäkään.
      Tilasin uudet renkaat autoon ,ne oli sitten pari vuotta vanhat .
      Törkeää toimintaa.
      Nyt löysivät lisää uudesta Toyota huollosta ,miten huolimatonta toimintaa ollut.
      Kaikki huolto paperit onneksi tallessa.
      Vien ne sinne tutkittaviksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      8
      3336
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      68
      1848
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      541
      1556
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      77
      1169
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      61
      972
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      32
      940
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      208
      861
    8. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      170
      813
    9. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      59
      806
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      758
    Aihe