Rintaliivi neuvoja

Toivotontollo

Moi ! Oon 10w tyttö (täytän 3 kuukauden päästä 11) nii mulla on kasvanu
Mun rintoihin sellaiset mantelit. Mun rinnat on jo kasvanu vähän.Mä en uskalla sanoo mun äitille.
Se olis kuitenkin vähän noloo mennä sillee voikko ostaa rintsikat.
Haluaisin ostaa ite yksin!
:D Mutta miten! Millon pystyis! Neuvoo!
Ne jotka on ostanut rintsikat yksin mitenne on pystynyt ostaa.
Siis salassa

15

137

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ope1234

No minä nyt sitten taas vastaan sinulle, hyvä rintsikkatyttötrollini, kun ei ketään muutakaan kiinnosta.

Taas uusi oppitunti: nettikeskusteluun kirjoitettu avaus tai kommentti ei ole kirje. Etkö huomaa, hyvä heppafani/koirankarva/toivotontollo/rintsikkatyttö jne. että sinä olet täällä ainoa, joka aloittaa usein viestinsä tervehdyksellä, noloimmillaan keski-ikäistä tyyliä "terve/tervepä terve" ja lopettaakin vielä toisinaan terveisiin. Esimerkiksi tästä piirteestä sinut tunnistaa heti.

Mutta vaikka ei tunnistaisikaan, niin sisältö sinut aina paljastaa. Hakeudu hoitoon!

• Ihavaaihmettelen

Oot aik sairas varmaa kiusattu tai jotain ku pitää tulla tänne murskaa pikkutytön omatuntoo ja sitäpaitsi miks sä luet niit jos meinaat vaa kiusaa.
        Ja kyl voi ain tervehtii miks ei

• 10 vee

Mee sanoo sun äidille et voisitsä antaa vähä rahaa kun mä tartten kai rintsikoita kun mulla on vähän rinnat kasvaneet.

• Liian aikainen

Minä sanoin heti äitilleni että mul on kasvamassa rinnat ja hän meni heti ostaa ne.ps mul on alkanu jo 8 vuotiaana MENKAT!

• Whaaaattosissas

Tosissas

• Toivotontollo

Kiitos neuvoista

• apua1

Moi mulla on alkannut kasvaa rinnat että niihin on tullut semmoset kovat jutut nänneihin ja muodot eli ne näkyy ihan selvästi. Mulla on parit harjoitus rintaliivit/topit elikkä niissä ei oo kuppeja. Tarvisin jo semmoset koska ne harjoitus rintaliivit vaan ei enää auta ku kaikki erottuu paidasta läpi. Mitä teen en uskalla kysyy tai sanoo äitille että tarviin niitä mitä teen.

• 14veetyty

Ensinnäki mittaa kuppikokos. Siihen löytyy laskurit ja ohjeet kun googlaat "kuppikoko laskuri"
        Jos saat tulokseks jonkun kuppikoon sanot ohimennen äitilles vaikkapa silleen et "Hei saanko vähän rahaa, kävisin kaupungilla?" Ja jos kysyy syytä ni sanot vaa rennosti et mietit rintsikoitten ostamista.
        Itelläni meni silleen et äiti ei ois halunnu ostaa ekoja rintsikoita ni ehotin sitten iskälle :D

• mäkin oon kysyny iskältä
        14veetyty kirjoitti:

Ensinnäki mittaa kuppikokos. Siihen löytyy laskurit ja ohjeet kun googlaat "kuppikoko laskuri"
        Jos saat tulokseks jonkun kuppikoon sanot ohimennen äitilles vaikkapa silleen et "Hei saanko vähän rahaa, kävisin kaupungilla?" Ja jos kysyy syytä ni sanot vaa rennosti et mietit rintsikoitten ostamista.
        Itelläni meni silleen et äiti ei ois halunnu ostaa ekoja rintsikoita ni ehotin sitten iskälle :D

No mitä iskä sano?

Mulle iskä sano, et tottakai voit mennä ostaan ja anto 50 ja kysy et riittääks toi?
        Ostin kolmet ja näytin iskälle,mut äitille en näyttäny ku se sano mulle kun pyysi et et sä tarvii mitään liivejä.

Mä oon just täyttäny 13v ja mun kuppirintsikat on 65A ja 70AA mallista riippuen ja ostin mustat valkoset ja pinkit.

• apuahelpapua
        14veetyty kirjoitti:

Voitteko auttaa ku en viittis kertoo mun äitil et tarvisin rintsikat vaikka oon jo sanonu et mun rinnat on kasvanu ei hirveesti mutta vähän niinku nyrkin kokonen eli en oo ihan mikään lauta mutta oon 10 ja mun rinnat on aika arat mut mun nännit on ihan tavalliset mun rinnat vaan kasvaa kokoa mut en osaa mitata enkä tiiä et tarvisinko sintsikat?

• samakuinapuahelpapua

Siis rintsikat ja kun mittasin niin se oli no se alimmainen oli 30AA ja ylimmäinen 65AA

• Kerronpas

Mulla on semmoset Seppälästä kahet"rintsikat' äiti oli sillon reissussa, mutta äiti tietää kyllä et on. Toiset on semmoset että ei oo hakasta vaan semmonen puolitoppi jossa on vähän rintsikkamaisuutta

• Rintsikat

Juu mutta kyselisin Tällästä että mistä saisin ostettua hyvät rintsikat eli ei mitään harjotusrintsikoit tai näin suomalaisittain niin toppeja
      Ku en oikeen löydä ja oon kans 10wee ja mun rinnat ei ihan mitkään laudat oo
      Mun "kaikki" kaverit suunnilleen käyttää kupillisia siis naispuoliset kaverit tietty :D juu mut lyhyemmin mun kysymys "Mistä saan kunnon rintaliivit ja miltä osastolta ja mistä kaupasta"

• No mä oon nyt 13 tai täytän syksyllä ja olen siis 6lk mut siis me kun oltiin lindexissä viime kesänä ja siinä oli alusvaatteita alennuksessa nii mä vaa aloin kattelee ja äiti vaa oli sille et käy sovittaa ja sitte olin et ne on sopivat ja ei se sen vaikeampaa oo! Käyttäkää tilaisuutta hyväksi!! :))

• Kkkmmmmm

Ite käytän bandeauii... Oon ostanu ne Ginasta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      130
      2255
    2. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      26
      1968
    3. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      12
      1509
    4. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      12
      1347
    5. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      70
      1231
    6. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      95
      1066
    7. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      17
      987
    8. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      88
      913
    9. Kuin sonnilauma

Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon
      Kuhmo
      17
      800
    10. Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa

Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks
      Lieksa
      115
      752
    Aihe