Ette päässeet minusta vielä, kuten minäkään en päässyt Jussista.
Kissa on taas entisessä kodissa ja sisällissodassa vietetään jonkinsortin asemasota vaihetta, urahdellaan, varotaan, huidotaan tassua. Ohitukset olkkarissa sujuu metrin etäsiyydellä, kun koiraa pidetään aloillaan, pannasta tai käskyllä. Kissa asuu edelleen yöt vierashuoneessa ja päivisin koira on juoksulangassa jos kissa on tarhassa.
Siis se uusi Jussin mamma ei kestänyt kissaa kahta viikkoa, vaan oli vienyt sen äidilleen joka pkolmen vuorokauden kuluttua soitti, että tule hakemaan kattisi kotiin, koska sepudotteli valokuvat kirjahyllystä, särki maljakon, repi veskipaperit yms jussimaista askartelua yökaudet, kun ei päässyt ulos.
Jotgen, jos Jussi ei asetu ja anna koiran olla rauhassa, niin se on haulikkorauhoitus. Hauta on jo kaivettu, kaiken varalta.
terve taas
4
50
Vastaukset
- aikaa voi viedä
Komenna koiraa varomaan kissaa.Kyllä ne asettuu, kun et luovuta.Mulla oli koiriin tottumaton kissa, otin kuitenkin myös koiran.Elivät yhdessä, ei kavereina.Mutta molemmat suvaitsi tilanteen, alkuun kissa sähisi ja murisi.
Vaatii joskus aikaa paljonkin.
Kyörääkö koirsi kissaa? Jos komenna, tai jos raapaisee oppii siitäkin, ettei kannata.Tietysti on loukkaantumis riski.Meillä parin raapaisun jälkeen, kun viellä oikein voivottelin raapaisujen päälle, koira jätti kissan rauhaan, ja alkoi varoa sitä ;) - järkeä saa käyttää
Jussin mamma, Ota se haulikko esiin ja päästä Jussi kissojen taivaaseen.
On parempi kaikille teille. Ei kissan takia tarvitse kenenkään hermojaan menettää ja perherauhaa sotkea.
Jussi on nyt niin häiriintynyt eikä tiedä enää paikkaa missä sillä olisi hyvä olla.
Hyvää joulua Sinulle ja kaikille palstan lukijoille.- Jussin mamma
nyt eletään tarkkaa vartiotua yhdessäoloa, siis pennun suhteen. Vanha koira ja Jussi ovat kavereita edelleen. Sängyssä oli hieman ahdasta kun Jussi ja vanhus tunkivat viereen, pennun pomppiessa sängyn laidalla, kunnes komennosta asettui.
Tunnin verran pyörititin ja vahdittiin v alvoen, klo 11 vein kissan nukkumaan toisessa rakennuksessa olevaan vierashuoneeseen.
Nenäkkäin ovat pennun kanssa haistelleet, kun olen pentua pitänyt valjailla kiinni, ettei pääse näyhkkimään. Sihinä ja urina on pudonnut puoleen entisestä, ukon kiroilu vähentynyt 1 % verran, ehkä.
Uusi suunnitelma. pentu kiinni sängynjalkaan, jotta kissa saa kuljeksia öisin vahtimatta ympäri taloa. Pennun nykyinenkin nukkumapaikka on söngyn vierellä, joten hihna estää vain kuljeskelun muualle, kun makkariloukossa ei ole ovea, eikä koko asunnossa muuta ovea kuin vessan ovi ja huusholli on peräti 42 neliötä.
Toinen mahdollisuus, koppiin lämpö suuremmalle ja kissa yöt ulkona, jos vieraita tulee ja vierashuone tarvitaan muuhun käyttöön.
Jos on ideoita sovun rakennukseen, otetaan ehdotuksia vastaan
- Haulikko takaperin
Työskentele täysillä, kuten valtion virkamies.
Sinä saat sovun aikaiseksi kunhan yrität, minulla meni neljätoista vuotta.
Siksipä Hänen ikävänsä onkin suurin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400006171093124h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?123648Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2392460Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja252368Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin31700- 1941255
Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.491224- 721180
Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo591059Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?771009