Kuten otsikosta on luettavissa, minua on aina jännittänyt joulu ja sen odotus. Ei sinällään huonolla tavalla mutta ei jännityksen tuomat oireet ole kovinkaan mukavia. Vatsaa vääntää ja tulee huono olo. Odotan kovasti joulua ja minulla on kai turhan paljon odotuksia joulun suhteen. Että meneekö kaikkk mukavan rattoisasti. Lisäksi pelkään että sairastun juhlapyhiksi. Lähinnä pelkään vatsatautia tms. Minulla kait onkin jonkin sortin fobia oksentamista ja vatsakipuja kohtaan.
Vastaukset 2
- on tää
Kyllä on joillakin murheensa. En edes noteeraa mokomaa Joulua, hah.
- trixx
Minäkin jännitin. Nukuin vain 5 tuntia viime yönä. Kinkunpaisto onnistui hyvin niinkuin joka joulu ym. Silti sitä etukäteen jännittää. En päässyt isää katsomaan osastolle, kun siellä sairaalassa norovirus jyllää. Ja en todellakaan pidä mahataudista ja oksentamisesta. Sen takia en ole ollut koskaan krapulassakaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1541422Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1281150Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset216849- 64772
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus57642- 34564
- 52562
- 46550
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt187548En osaa kirjoittaa sulle edes anteeksipyyntöä
Koska en tiedä miten voit. Olen hieman kauhuissani ja järkyttynyt, jos olen sinua ahdistanut. Tunteiden prosessointi o29532