Keväällä oli viimeksi ja silloin otin koko kukan pois ruukusta, pesin juuret ja liotin paripäivää vesisangossa.
Nyt on tullut aas sama ongelma uudelleen, siis hometta. Se tuli senjälkeen, kun olimme reissussa ja laitoin lähtiessä kaikki kukat litimäriksi, kun en viitsiny ketään pyytää kastelemaan.
Mutta se ei tullut heti, vaan sitten hieman myöhemmin, kun kukka oli jo tasoittunut liiasta märkyydestä. Nyt sitten olen antanut kukan kuivahtaa kunnolla, ja ihme ja kumma home on melkein täysin kadonnut. Se on noin kuuden litran ruukussa oleva iso kasvi, joten ei viitsisi jatkuvasti multaakaan vaihtaa.
Kysyisinkin, että onko kenelläkään antaa mitään ohjetta siitä, että jatkossa saisin pitää kukkamullan pinnan puhtaana homeesta.
Peloittaa nuo homeet, kun olen astmainen ja hengitysvaikeuksista kärsivä ihminen. Olisiko jotain myrkkyä, joka tuhoaisi homeen, muttei kukkaa?
Joo, minullakin taas valkoista hometta viirivehkassa.
Kiitos vastauksista
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun694919KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1923850- 1903647
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?783299Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo502979- 252004
- 241971
- 1871857
- 301706
HULLU MERSU KUSKI LIIKKEELLÄ
Onko kukkaan pannu merkille shamppanjan väristä w211 mersua josta puuttuu taka puskuri, ajelee hirveitä nopeuksia keskus981406