Maha kuralla koko joulun

Piloille

Viime joulu oli ikimuistoinen. Jouluruokia oli valmisteltu huolella ja edellisyönä paistettiin kinkku. Pöytä katettiin hienosti ja luettiin evankeliumi. Kaksi haarukallista ehdin syödä, kun turahti housuun sellainen kuratauti ettei ennen ole kuultu. Tapaninpäivän iltana pysyi seuraavan kerran mikään kiinteä sisällä.

17

158

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Laulun tahtiin joka puu

      Samalla tavalla kului jouluni vuonna I986. Joulupäivänä piti kaiken lisäksi soittaa putkimies kun pönttö ei kestänyt tilannetta. Putkimiestä odotellessa piti tehdä ämpäriin.

    • Tuula Tikkakoskelta

      Varmaan kauheaa kun istuu koko joulun mutkalla vessassa. Joko on olo parantunut? Semppiä ja parempaa vointia!

    • Osin vaikea tilanne

      Hurjat kuravellit ampuivat juuri äsken housuun kun anoppi varasi vessaa sietämättömän pitkään. Joulu osin pilalla...

    • trixx

      Asuntoihin pitäisi järjestään tehdä kaksi vessaa.

    • Lörinäksi meni

      Itse menin tänä aattona kaikessa rauhassa vessaan ja istahdin pöntölle niin alkoi sellainen paukutus ja molske että tuntui kuin pönttö hajoaisi alta. Vessa tietysti lähellä ruokailuhuonetta jossa anoppi ja muut hienot sukulaiset keskustelivat hiljaa joulun sanomasta.

      Mutisin ovella saunavuorosta ja lähdin muina miehinä kotiin.

    • Pottu K

      Menikö sinulla ne ruikulit aivan läpi kalsareiden niin että mekko tai farkut siinä puurossa. Itselläni kävi näin tänään jouluillallisella puolison sukulaisilla. Nyt hävettää niin että ei kehtaa naamaansa näyttää.

      • Läpi polyesterin

        Kyllä tuli läpi, silläpä olikin hankala tilanne kun kaikki vaatteet oli piloilla.


    • Levyseppähitsaaja

      Itselläni oli maha löysällä joulusta toiseen. Syyksi paljastui rasvainen maitosuklaa, josta suomalaiset konvehtirasian konvehdit on tehty. Vaihdoin laadukkaisiin belgialaisiin tummiin suklaakonvehteihin, eikä persie papata enään.

    • vittukunvituttaa

      Onnea. Mulla ummetus, koska jouluherkut, joita tunki joka toisesta lahjapaketista. Saatana.

      • Onkeltuga

        Onko jo alkanut löystyä? Kokeile luumusoppaa.


    • Liikaa lanttua

      Karmeaa juuri se kun on jouluvieraiden hiljainen puheensorina talossa ja sitten vessan oven läpi kuuluu kaamea PA-PA-PA PRÖÖÖÖT PÖT PÖT litsläts PRÖÖ PAPAPA.

      Joulu pilalla...

      • Pieru joulupöydässä

        Minulle kävi juuri tuolla tavalla. Vessasta kaikui PAT PAT PAT PAT PLÖTS KURLLL PAT PAT... Ole siinä sitten enään joulumielellä. Hävettää.


      • HH Kaali
        Pieru joulupöydässä kirjoitti:

        Minulle kävi juuri tuolla tavalla. Vessasta kaikui PAT PAT PAT PAT PLÖTS KURLLL PAT PAT... Ole siinä sitten enään joulumielellä. Hävettää.

        Monet jouluruoat ovat pikemminkin vältettäviä ja vatsan kannalta riskejä, esimerkiksi lanttu ja lasimiehen silli.


      • Hauskakakkaketju

        Lasimiehen silli :D !!!!


    • Meillä hyvät kokemuk

      Meillä otetaan jouluaattona turistiripulin estoa ja matkapahoinvointia, hyvin on pysynyt vatsa kovana. Kannattaa kokeilla !

    • Häpeän

      En odota joulua kovin hyvällä mielellä kun tietää, että taas on vatsanväänteitä ja väkisin tulevia pieruja tiedossa. Joulu on yhtä kärsimystä kun pitää kääntyillä ja vääntyillä ettei pääse kovia ääniä. Toissa jouluna nukahdin sohvalle muun perheen leikkiessä vasta avatuilla lahjoilla. Heräsin paukahdukseen ja huomasin että oli tullut housuun.

    • Anneli_68

      Itse olen jo aloittanut jouluruuista murehtimisen. Ei tahdo vatsa kestää sitä sörsseliä ja sitten pitää siirrellä kangkkua ettei paukuta ja haise. Lasten takia joulua vietetään, muuten syötäisiin normaaliruokia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      174
      3184
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2131
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2054
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1905
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1588
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1351
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1241
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1188
    Aihe