Olen pari kertaa käynyt happy end käsihoidossa Bangkokissa.
Paikka on ollut hotelli Royal Orchid Sheraton'in läheisyydessä. Hinta on ollut 400 bahtia.
Mitä te muut olette maksaneet?
Kyseisessä paikassa on ollut upea kaunis nainen ja aivan erinomainen hoito.
Thai Massage Bangkok
7
402
Vastaukset
- qwin
Jo otsikko kertoo aloittajasta , että on varsin vähä-älyinen ihminen.
Samaa tasoa kuin sanoisi , että Suomessa harrastetaan aina seksiä saunassa.
Jos nyt edes ymmärrät mitä ajan takaa... ? - Davide
Qvin, kerro toki mitä et ymmärtänyt?
- 28x..
Eikun se on tämän palstan vakihörhö joka on ottanut uuden nimmarin
- davide öö
pattayalla on niin kivat hieroja likkaset ne antavat mulle rahaa ja ruokkivat jos suostun asikkaaksi.
- kaljat tarjoan
Hua Hinissä on tosi mukavia ladyboykia lähtevät ilmaiseksi tälläisen vaalean hoikan farangi miehen matkaan.
- paljon maksaa
kaljat tarjoan kirjoitti:
Hua Hinissä on tosi mukavia ladyboykia lähtevät ilmaiseksi tälläisen vaalean hoikan farangi miehen matkaan.
Ilmaseksi ? Hyvä veto. Kun oon kyllästyny moihin taikkureikiin ,pojat kiinnostaa enempi. Eletään uutta aikaa. Thaimaa pitää julistaa seksikohdemaaksi, niin sinne ei sitten perheet ja naisturistit törmäile ja pahoita vaan mieltään.
- Saivar...
paljon maksaa kirjoitti:
Ilmaseksi ? Hyvä veto. Kun oon kyllästyny moihin taikkureikiin ,pojat kiinnostaa enempi. Eletään uutta aikaa. Thaimaa pitää julistaa seksikohdemaaksi, niin sinne ei sitten perheet ja naisturistit törmäile ja pahoita vaan mieltään.
Ilmaseksi? Mitä on ilmaseksi? Siis vähän niinku ilmakitaransoitto... ?? Vai kenties vesi- tai maaseksin vastakohta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1126945KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3916621Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei653337Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521282889Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1092484Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään382039- 1251834
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro211697Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1821367- 741257