Olen pari kertaa käynyt happy end käsihoidossa Bangkokissa.
Paikka on ollut hotelli Royal Orchid Sheraton'in läheisyydessä. Hinta on ollut 400 bahtia.
Mitä te muut olette maksaneet?
Kyseisessä paikassa on ollut upea kaunis nainen ja aivan erinomainen hoito.
Thai Massage Bangkok
7
312
Vastaukset
- qwin
Jo otsikko kertoo aloittajasta , että on varsin vähä-älyinen ihminen.
Samaa tasoa kuin sanoisi , että Suomessa harrastetaan aina seksiä saunassa.
Jos nyt edes ymmärrät mitä ajan takaa... ? - Davide
Qvin, kerro toki mitä et ymmärtänyt?
- 28x..
Eikun se on tämän palstan vakihörhö joka on ottanut uuden nimmarin
- davide öö
pattayalla on niin kivat hieroja likkaset ne antavat mulle rahaa ja ruokkivat jos suostun asikkaaksi.
- kaljat tarjoan
Hua Hinissä on tosi mukavia ladyboykia lähtevät ilmaiseksi tälläisen vaalean hoikan farangi miehen matkaan.
- paljon maksaa
kaljat tarjoan kirjoitti:
Hua Hinissä on tosi mukavia ladyboykia lähtevät ilmaiseksi tälläisen vaalean hoikan farangi miehen matkaan.
Ilmaseksi ? Hyvä veto. Kun oon kyllästyny moihin taikkureikiin ,pojat kiinnostaa enempi. Eletään uutta aikaa. Thaimaa pitää julistaa seksikohdemaaksi, niin sinne ei sitten perheet ja naisturistit törmäile ja pahoita vaan mieltään.
- Saivar...
paljon maksaa kirjoitti:
Ilmaseksi ? Hyvä veto. Kun oon kyllästyny moihin taikkureikiin ,pojat kiinnostaa enempi. Eletään uutta aikaa. Thaimaa pitää julistaa seksikohdemaaksi, niin sinne ei sitten perheet ja naisturistit törmäile ja pahoita vaan mieltään.
Ilmaseksi? Mitä on ilmaseksi? Siis vähän niinku ilmakitaransoitto... ?? Vai kenties vesi- tai maaseksin vastakohta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12671Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511228Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491125- 127998
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223964Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206939Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä13855- 72845
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297845- 39822