Olen saanut paljon tavaroita talosta, jossa itse epäilen olevan jotain homehajua.
Haju talossa on outo ja en osaa sitä kuvailla tarkemmin, mutta sen huomaa aina kun menee kyläilemään.
Tavaroita on tullut lahjaksi kyeisestä asunnosta ja ne tuoksuvat aina samalta kyseiseltä hajulta oli kyseessä kangas tai kova materiaali. Voiko home kulkeutua omaan kotiin ja alkaa levitä?
Onko tuo haju itsestään vain hajua ja harmitonta vai onko siinä jo hometta ja voiko siis levitä, kun tuoksuu niin voimakkaasti. Olen yrittänyt etsiä netistä vastausta, mutta tähän asiaan en ole löytänyt varsinaista vastausta.
Miltä home haisee?!
Voiko home levitä toisesta asunnosta
toiseen
0
122
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1077803
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?1166115- 835207
- 1414573
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan113240- 623044
- 582958
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102464- 612447
Hei........
Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.562076