Käräjätuomarit ulos ja vaihtoon Espoossa

480flwj384rlweji

Espoon käräjäoikeuden tuomarit tunnetaan jo pitkin Suomea sekä myös ulkomailla.
Olisi aika heittää ulos Espoon käräjäoikeudesta suurin osa yli 40-45-vuotiaista tuomareista ja korvata heidät nuoremmilla asenteet kohdallaan olevilla tuomareille.

Espoo on jatkuvasti tapetilla, olisi aika suorittaa puhdistus juuri iitä käräjäoikeudesta.

11

164

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Katso peiliin

      Rauhoituhan nyt ja opettele käyttäytymään, niin et joudu oikeuteen.

      Me kaikki muut haluaisimme mieluummin vaihtaa sinun kaltaisesi kriminaaliaineksen kunniallisiin kansalaisiin.

    • EKW

      Ei taida ihan riittää tuo tuomareiden vaihtaminen espoossa tai muuallakaan. Koko järjestelmä vaatisi perusteellista uudistamista.

      • Espoosta kajahtaa

        Punakaartissako oli hyvä järjestelmä, siellä kun tuomiot jaettiin huutoäänestyksellä ?


      • teortetieh
        Espoosta kajahtaa kirjoitti:

        Punakaartissako oli hyvä järjestelmä, siellä kun tuomiot jaettiin huutoäänestyksellä ?

        Vähän sama tyyli nytkin. Kaivetaan hatusta..


      • 167-176
        teortetieh kirjoitti:

        Vähän sama tyyli nytkin. Kaivetaan hatusta..

        " Kaivetaan hatusta.."
        Se jolla on isoin hattu voittaa aina, kengännumerollakin on merkitystä. Minulla nuo koot on 52 ja 46.


    • Ne naiset

      http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015011018998582_uu.shtml

      Sukupuolirasismi rehottaa. Saas nähdä milloin joku puuttuu asiaan.

    • Jaa979

      Sanan "Oikeus" voisi kyllä jo poistaa kylteistä yms. Sen kanssa nyky tuomioistuimilla ei ole mitään tekemistä. Pääosin asenteellista, ammattitaidotonta ja patalaiskaa porukkaa istuu noiden tiskien takana.

    • Jaa979

      Eikä vain espoon käräjäoikeus. Kaiken kaikkaan kansalaisten oikeusturvaa rassaa jo pahasti se että myöskin iso osa asianajajista on ainoastaan rahan perässä liikkellä. Moni kadunmies/nainen yllättyisi jos totuus tulisi julki. Se totuus että sillä ei ole enää mitään painoarvoa onko joku saanut tuomion vai ei. Se pelkästään ei tee kenestäkään syyllistä tai syytöntä. Koko suomalainen oikeusjärjestelmä on sellaisessa rappiotilassa että sitä on monen vaikea käsittää. Mielenkiinnolla seuraan milloin löytyy se jolla on "munaa" tehdä asialle jotain ja mitä kaikkea tästä tilanteesta seuraa enne kuin asiaan saadaan parannus.

      • 13-3

        Niin, vain urheilussa hävinnyt tunnustaa tappionsa. Käräjillä hävinnyt ei, vaan urputtaa aina.


    • Talipallon fani

      Espoo on korrptoitunut kuten suuri osa oikeuslaitoksestamme.

    • elämänkoulut

      Jaa, "asenteet kohdillaan" pitäisi olla? Mitenkäs heidän pitäisi mielestäsi ajatella ja mistä? Ja millä perusteella juuri sinä määrittelet, mikä on "oikea asenne"?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      577
      3846
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2729
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2124
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1947
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1845
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1790
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe