Kauppiaat palaavat Phuketin rannoille

Jotakin tämäkin

Phuketin rannoilla nähdään koeluontoisesti kolmen kuukauden ajan taas kauppiaita, mutta tarkat määräykset rajoittavat heidän toimintaansa: http://www.thephuketnews.com/phuket-beach-vendors-allowed-back-with-restrictions-50223.php

Rantatuoleja ja makuualustoja ei kuitenkaan saa kaupata. Kauppiaiden on rekisteröidyttävä ja asetettava hinnasto näkyville. Heille varataan 10 prosentin suuruinen alue hiekkarannoista ja he saavat myydä tavaroitaan kello 9.30 - 16.30. Yhdellä alueella sallitaan yksi hierontaa tarjoava, yksi ruokaa ja juomia myyvä ja yksi aurinkovarjoja vuokraava yrittäjä. Rannoilla ei sallita ruoan laittoa.

Yksityiskohtia hiotaan paikallisesti.

8

1167

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyvä homma

Ihan hyvä opetus kaikille yrittäjille.

Ei pidä luulla, että omistaa maan jotan kukaan ei voi omistaa, vaan se kuuluu kaikille.

Myös tuo velvoite siivota ranta alueelta, jolla operoi, on todella hyvä uudistus. Kunta tietenkin siivoaa aamulla, mutta parempi, että siivoavat myös 16:30 jälkeen.

• Miepa

Milloin tämä uudistus tulee voimaan?

• Joopasjoo1

On tullut jo joulukuun puolella

• miepa

miten toimii käytännössä esim. Patongilla? Ono varjoja, entä kynsien tekijöitä ja hierojia rannalla? Saako juomaa?

• Ookbvhggvhjk

Eipä näkynyt vielä rantatuoleja tai aurinkovarjoja ainankaan patong beachilla 2.1.-15..

• Money talk

Mafian rahat veivät voiton. Huijaukset saivat siunauksen kuvernöörin toimesta

• miepa

onko täällä ketään joka olisi ollut tai on nyt PAtongilla, haluaisin tietää mikä tilanne ranoilla on nyt?

• Tulin just

Tulin Patongilta 9.1.2015. Rantatuoleja ei ole. Ei ole myöskään varjoja. Rannalta saa kuitenkin vuokrattua rantatuolin patjan satasella myöskin muovisen tuolin vuokraaminen onnistuu satasella. Laem Singillä sama tilanne. Karonilla eikä Katallakaan näkynyt ohi ajettaessa sunbedejä. Yanuilla ei myöskään. Kaikilta rannoilta saa kuitenkin juotavaa ja syötävää. Patongilla myös rojun myyjät kiertelevät melkein samaan tapaan kuin aiemmin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkäsin rakas

Tuottaa sulle nautintoa❤️🔥olet paras ja nautin itsekkin suunnattomasti
      Suhteet
      39
      2407
    2. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      56
      1372
    3. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      84
      1313
    4. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      37
      1295
    5. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      63
      1201
    6. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      39
      924
    7. Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?

Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.
      Maailman menoa
      122
      808
    8. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      31
      751
    9. Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas

Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi
      Yle
      23
      606
    10. Skenaario

Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan
      Sinkut
      58
      586
    Aihe