yamaha aerox

roxi

8

224

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • osta nämä osat

      http://www.scooter-center.com/en/product/C12238KT/Carburator kit POLINI 19mm Dellorto PHBG Minarelli 50 cc Piaggio 50 cc 2 stroke CS23mm APRILIA SR50 Minarelli YAMAHA AEROX 50 BWS 50 JOG50 JOG50RR NEOS SLIDER SPY VINO50 WHY50 ZEST50 ZUMA50 CPI ARAGON 50 Formula GTR Hussar 50?meta=C12238KT*scd_ALL_en*s18882959290400*yamaha%20aerox%20carburetor*9*9*1*16

      tämä on hyvä ja sopivan hintainen, sit viellä säädöt kohdilleen ja

      - virivari (etu)

      - 3 - 3,5g rullat

      - kisakytkin

      - 15 % jäykemmät kytkin jouset

      - 15 - 50 % vp jousi.

      niin sit menee oikeaa nopeutta semmoset 85-100 km/h

    • KiisseliMänty

      Ei saatana jotain mopokevareita. ihan sairaan noloo ajaa jollain mopokevarilla...

      ite en koske semmosiin pitkällä tikullakaan. ihan helvetin noloja vehkeitä.
      mopo pidetään mopona ja kevarit on sitten ihan erikseen ja tommosia perus kevareita saa mopon hinnalla jo jotka kulkee sen 100-150km eikä tarvitse nolota itseensä ajaessa jolloin mopolla josta epätoivoisesti yritetty "muokata/viritellä" kevari.

      jos ihan pakko virittää niin osta se kevari ja viritä sitä sitten.
      ja harvemmin kevaria poliisit pysyöttää ja alkaa niitä tehoja testailemaan, todennäkösesti poliiseilla ei ole edes semmoisia vehkeitä mukana, eikä sitä päällepäin huomaa jos kevarissa vähän yli 11kw ja a1 kortti taskussa viellä.

      ja 1a kortin voit korottaa a korttiin kun täyttää 18v, kun a kortti hallussa 2 tai oliko nykyää 3 vuotta saa ajaa laillisesti kaikkia moottoria pyöriä, niin sitten voit painella itse jolloin vaikka 2500cc boss hoss noitten nolojen mopo kevareitten ohi leikisti ja autojenkin ohi menee aika helposti pienimmällä vaihteella jo.

    • olet nolo

      onks se sulle joku ongelma jos toiset haluu virittää ?!!!?!?!??

      • Olet Nolo 1.1

        kyllä mä lievän virityksen ymmärrän mutta kun aletaan tekee moposta jotain kevaria niin hyi helvetti. helvetin noloo ajaa jollain mopo kevarilla ja poliisit sattuu paikalla napsahtaa sitä paitsi ihan kivat maksettavat. moposta muokattu kevari on nolo ja voi tulla kalliimmaksi kuin oikean kevarin ostaminen millä saa ajaa laillisesti ja huoletta moottoritiellä sen vähän päälle 120 ilman pelkoo että rapsahtaa isot sakot ja kortti lähtee.


        mutta jos pystyy ajaa mopo kevarilla ilman nolaamatta itseensä ja eikä mahdollisesti kortin menetys ja isot sakot/matsettavat haittaa niin antaa mennä vaan vapaasti.


      • Anonyymi

        On.


    • lollolololot5t5

      mä oon ajannut viritetyllä skodella jo 2 vuotta, mikä menee 80km/h oikeaa nopeutta, enkä minä häpeä ajaa sille yhtään. saati sitten nolaamisesta puhumattakaan

      ei ne muutkaan häpeä ajaa kenellä on viritetty mopo/ skode. ja eikä ne nolaa itseään.

    • leija2

      no vittu wau! ihaks tosi oot ajanu 2 vuotta ja vielä 80kmh. Vittu mä oon ratsastanu hessulla valon nopeudella kuun ympäri ja sinkonu pluton anuksen kautta jupiteriin.

    • voi voi mikä pelle

      sä teit just itsestäs pellen !!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2681
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      256
      1155
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      91
      1129
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1084
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      940
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      933
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      906
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      842
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      809
    Aihe