Kuningaskalastajistakin on enemmän kuvia, kun kuhankeittäjistä, joita on 4000-6000. Miksi niistä löytää niin vähän kuvia, jotka ovat Suomessa otettuja. Piilotteleva lintu, mutta kun kaikista muista linnuista löytää paljon kuvia niin kuhankeittäjästä ei, jos Suomalaista haluaa etsiä. Melkein harjalinnusta tai kattohaikarasta löytää enemmän Suomalaisia kuvia.
Miksi suomalaisista kuhankeittäjistä on niin vähän kuvia?
3
100
Vastaukset
- as39677
Otoksesi perustuu mihin? Luulenpa että kuhankeittäjästä on otettu Suomessa enemmän kuvia kuin kattohaikarasta tai harjalinnusta.
- Kiehuu
En osaa tuohon sanoa, että onko kuvia enempi, mutta jos on, niin johtunee siitä, että on piilotteleva laji eli vain vakavammin kuvaukseen suhtautuvat kuhankeittäjäkuvia ottavat. Tää on siis yleistys ja kun en kuhankeittäjäalueella asustele niin myös enempi tai vähempi myös arvaus.
- palaeo
Onhan se aika outolintu täällä pohjoisessa. Varsin kaunis on ja vain kerran olen läheltä päässyt seuraamaan lintua ja silloinkin sattumalta. Se oli useampikerroksisen lomamökin vintti-ikkunasta eli jo aika korkealta. Paikka oli Iitissä lomakylä Aurantola (?) 20 v sitten. Olispa silloin ollut kunnon kuvauskalustoa mukana. Tai edes jonkinlaista räpsykameraa.
-jo Konsta Pylkkänen ihmetteli tuota lintua: "Kun eihän linnut tavallisesti mitään keitä ja siksikö kuhat uivat niin syvällä kun nämä linnut niitä rannoilla vaanii".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2152856
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1292780En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791796Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2371352Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va671351- 471108
- 991011
- 109876
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6843- 46833