Hyvää Joulua!

Hursti!

Hyvää Joulua kaikille ladisteille ja parempaa (ladatonta) Uutta Vuotta. Kaikki Töölön kisahalliin huomenna.

12

60

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eurosamara

      Kiitos! Hyvää Joulua myös sinne kisahalliin.
      Ladailijoitten ei onneksi tarvitse sinne tulla syömään. Meillä riittää syömistä,pöydät notkuu herkuista. Jaamme paljon hyväntekeväisyyteen,myös Teille. Ladailijoille toisten auttaminen on tärkeää.
      Auton tuntemus ei taida olla Hurstille yhtä hyvä,kuin auttamishalu.
      Ladahan on luotettava hyvä auto,ja halpa pitää.
      Jos vilkaiset huomenna kisahallin parkkipaikalle,siellä on pelkästään länsiautoja,ja suurin osa länsiauton omistajista tulee kävelemällä,kun ei kottero lähtenyt vuoden tärkeimpänä päivänä käyntiin. Kisahallista poistuttuaan kotteron omistajat jäävät odottamaan seuraavaa kunnon ateriaa,jonka saavat vuoden päästä tutussa osoitteessa, kisahallissa.
      Toivottavasti kotteron omistajat tulevat järkiinsä,ja vievät romunsa Kuusankoskelle,ja ostavat Ladan,etteivät tarvitse olla Joulua nälässä.

    • Runko.

      Voiko sinne hallille tulla myös nelivedolla ? Aloitin pitkän rännin ja Helkama ( takaveto ) ei nyt taida suostua yhteistyöhön. Vielä tarkentava kysymys ... Sinolikin loppuu aikanaan niin saakos sieltä halleilta lisää ranskista ja vaikka partavettä pahimpaan janoon ... Entä sienet ... Saako niitäkin pyytämällä ???

      • Runko.

        Nin ja vielä saako pehmeää läipää kiitosss.....kun molemmat tekarit ovat puonneet eiliselle reissulle.


    • ExLadamiäs

      Kiitos, kiitos. Itse vaihdoin juuri vuosikymmenen ladailun jälkeen 2000-luvun astraan. Ei enää ikinä ladaa tähän talouteen.

      • Eurovolga

        Voi mitä olet mennyt tekemään !!! Nyt sinulla jatkuvaa itkua ja hammasten kiristystä !!!


      • ExLadamiäs
        Eurovolga kirjoitti:

        Voi mitä olet mennyt tekemään !!! Nyt sinulla jatkuvaa itkua ja hammasten kiristystä !!!

        Kyllä se sitä on ollut, mutta eipä tuota kehtaa tunustaa kun tuli kerrottua naapureille että nyt alkaa autoilu Ladan jälkeen.


      • Luki.
        ExLadamiäs kirjoitti:

        Kyllä se sitä on ollut, mutta eipä tuota kehtaa tunustaa kun tuli kerrottua naapureille että nyt alkaa autoilu Ladan jälkeen.

        Hyvää joulua ladisteille mulla ei lähtenyt lada käyntii kun meinasin hakee joulu juomaa nyt joudun ajamaan takaveto tunturilla


    • Kanto.

      Kiitos. Ladatonta Uutta Vuotta minäkin toivotan kaikille, jotka suinkin pystyvät Ladansa Autoon vaihtamaan. Montaa ladistia ei ole jäljellä. Kuka haluaa olla se viimeinen?

      • Runko.

        Minä olen Ladaton myös ensivuoden. Syy on että olen rutiköyhä ja ajan Helkama ( takaveto ) nimistä kulkupeliä. Haluaisin Ladan mutta käytännön syyt estävät minua saamasta edes korttia. Päihteetön päivä olisi jo niin suuri saavutus että siihen en millään pääse. Rahaa on sinolipullon verran ja ranskis sitten lidlistä jos ei pysty raakana juomaan. Tällaiset suunnitelmat ensi vuodelle.


      • ladafever
        Runko. kirjoitti:

        Minä olen Ladaton myös ensivuoden. Syy on että olen rutiköyhä ja ajan Helkama ( takaveto ) nimistä kulkupeliä. Haluaisin Ladan mutta käytännön syyt estävät minua saamasta edes korttia. Päihteetön päivä olisi jo niin suuri saavutus että siihen en millään pääse. Rahaa on sinolipullon verran ja ranskis sitten lidlistä jos ei pysty raakana juomaan. Tällaiset suunnitelmat ensi vuodelle.

        Fillarin myymällä saat taas itsellesi Ladan. Hyvän fillarin hinnalla saa montakin Ladaa. Ladan omistajaksi sopiikin erityisen hyvin, jos on rutiköyhä ja alkoholiongelmainen. Niinhän me kaikki ladistit olemme. Korttia ei ladistit ajamiseen tarvitse, vaikka joillakin sellainenkin vielä on.


      • Eurovolga
        ladafever kirjoitti:

        Fillarin myymällä saat taas itsellesi Ladan. Hyvän fillarin hinnalla saa montakin Ladaa. Ladan omistajaksi sopiikin erityisen hyvin, jos on rutiköyhä ja alkoholiongelmainen. Niinhän me kaikki ladistit olemme. Korttia ei ladistit ajamiseen tarvitse, vaikka joillakin sellainenkin vielä on.

        Ei voi kuin äimistellä Rungon hurjaa elämäntyyliä sinoleineen ja ranskanpullan kera. Huh huh !


      • lörsson
        Eurovolga kirjoitti:

        Ei voi kuin äimistellä Rungon hurjaa elämäntyyliä sinoleineen ja ranskanpullan kera. Huh huh !

        Niin totta taas. Ja kyseessähän on Kanto itse. On se kova vetämään kaikkea kamaa, kuten kunnon ladistin pitääkin olla.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      7955
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      180
      1767
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1124
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1123
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      64
      1036
    6. Persut petti duunarit

      Kyllä persujen kuuluu nyt mennä häpeämään kun äänestivät lakkolakien puolesta. Vielä muka kehutaan olevan työväenpuolue,
      Perussuomalaiset
      194
      956
    7. Persuille kovaa kyytiä YLEn kannatusmittaus

      https://yle.fi/a/74-20085866 Näin se menee persueliitti. Pettäjän tie on karu, persujen äänestäjät ovat nyt reagoineet
      Maailman menoa
      182
      920
    8. Lindtman runnonut demarit huimaan nousukiitoon!

      Palkansaajat – siis Suomen käynnissä pitävä kansanosa – ei näemmä arvosta EK/SY-sätkyakka Purran saksipelleilyä. Niin
      Maailman menoa
      271
      886
    9. Mitä ajattelen sinusta

      Että olit erilainen kuin muut ja jollakin kummalla tavalla samanlainen kanssani, vaikka ei tunnetukaan. Sinun kanssa tu
      Ikävä
      35
      833
    10. Itkisikö onnesta

      Jos panisin sua kunnolla?
      Ikävä
      86
      707
    Aihe