Oletko syntynyt 9.8 ?

siiri

Kiinnostaa tietää onko samana päivänä syntyneet luonteeltaan samanlaisia. Just menossa 30:n kriisi
ja etsin itseäni =)

Itse olen positiivisuuden huippu, selviytyjä, koska asiat jotenkin järjestyy kuten hannu hanhella, Ihmiset pyörii ympärillä vaikuttamalla siihen itse mitenkään ja olen opetellut sanomaan jo ei vaikka se joskus satuttaisi toista sekä ilmaisemaan mielipiteeni kiertelemättä. Toiselta odotan myös suoraa puhetta/vastausta.

On myös hetkiä jolloin nautin ja kaipaan yksinäisyydesta.

13

747

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tero

      eli olen syntynyt 10.08. ja lohduttavaa huomata, että joku toinenkin itsensä löytääkseen pohtii samaa. Tapasin viikko sitten laivalla samana päivänä syntyneen tytön,ja valehtelematta tunsin sen, ja totesinkin sen hänelle. Nyt harmittaa, kun jäi juttu kesken ja tarkemmat yhteystiedot jäi vaihtamatta, ja arvaa kuinka moni ymmärtää, että toiseen koihtaa löytää vain sen takia, että löytäis itsensä?(ehkä toinen jellona?). Yksi kaverini on syntynyt 9.8. ja jotain samaa, mutta myös paljon erilaista meissä on , vaikuttaahan kuitenkin kasvatus ja ympäristö ym. paljon

      onnea sinulle itsesi löytämisessä, olet kuitenkin todennäköisesti joka tapauksessa ainutlaatuinen ja ihana leijonaitsesi

    • Leonidas

      Olen syntynyt 10.8. kuten tähän ketjuun vastannut Terokin. En nyt muista, tunnenko 9.8. syntyneitä. Omana päivänäni tunnen ainakin kolme, myös naisia. Kyllä meillä keskenämme on samoja piirteitä: jonkinlaista omanlaista keskipisteenäkin olemisen halua ja erotiikkaakin, leikittely ja tummat varjot vuorottelenevat olemuksessamme.

      Itse en usko haluavani leijonaa: kerran oli yksi lyhyt juttu. Keskustelun jälkeen minua alkoi pian heikottaa ja vieroksuttaa. En usko että se olisi itselleni ollut hyväksi. Toinen leijona halusi heti päällepäsmäröidä, määritellä asioita konsensuksen kautta. Ihastunut kyllä olin, mutta vaaran merkit olivat liian ilmeiset.

      Yksi tuttuni on synt. 8.8. ja hänellä on kunnianhimoinen musiikkiura.

      • Lady Leo

        Minä ja mieheni olemme molemmat syntyneet 10.8. Rakastamme ja riitelemme kuin vain kaksi leijonaa voi tehdä. Kuningaspari? No, ainakin saamme katseet kääntymään.


    • leon

      Moi täällä olis yks 9.8 syntynyt ja vaikeuksia on ollut jo monta vuotta mut vielä mennään eteenpäin.Positiivisestä en olis niin varma ehkä enemmänkin realisti olen.Luulen et näiden kriisien kautta oppii nöyryyttä ja sitä myöten vahvemmaksi leijonaksi...;=)

      • Siiri

        Eli voisko päätellä et leijonat kärsii eniten mm. vanhentumisesta?
        Sekin ois oman luonteen oikku...


    • jellona83

      9.8. syntynyt, olen vain aika paljon nuorempi. uskon myös että asiat sutviintuu jotenki, ei itse tarvitse edes hirveästi ponnistella sen eteen :) tosin kaverit pitävät kai laiskana :)

      • Siiri

        Kuulostaa tutulta ja tätäkin olen ihmetellyt kun asiat menee joskus liian helposti, lutviutuvat itsestään. Eli miksi edes miettiä syitä..
        Olen kuullut että muistutan lähinnä Hannu Hanhea...


      • leojellona

        Ei tarvi uskoa, asiat vaan lutviutuu jotenkin :)
        Ei asiosta tarvi murehtia..
        ja kavereitten sanomisista ei tarvi huolehtia, niitä tulee ja menee. Ystävät pysyy, olet kuin leijona vaan!! Ja kaikki on ookoo!!!


    • viivi

      ikuinen selviytyjä, jostain aina tulee jotain mikä auttaa jatkamaan eteenpäin..yleensä otan vain päivän kerrallaan mutta tavoitteita on usein myös, liikaakin ja yleensä aina liian korkealla, mutta jos ei yritä niin ei saa, usein leijonat, ainakin minä olen tosi päättäväinen ja jos jotain haluan niin varmasti teen sen eteen kovin töitä.itsepäinen, tuuliviiri, lojaali ja omanarvon tunteva, ylväs leijona nainen..itserakas ja laiskakin

    • Hansi

      Syntynyt 9.8.1971
      Minä olin tohon vajaat parikymppiseen asti aina se joka jollain tapaa pääsi kuin koira veräjästä. Oli asia mikä tahansa.
      Niihin aikoihin tuli eka kunnon tiputus korkeelta ja kovaa, kun parisuhteeni päättyi.
      Elämä veti maton mun jalkojeni alta, totaalisesti.

      Itseni kasaan saaminen vei monta vuotta ja vasta viime vuosina elämän maku on alkanut tuntumaan suussa siltä miltä sen pitääkin.

      Kokemieni myötä rakastan tasapainoa ihan kaikissa asioissa ja osaan ottaa oman tilani toistenkin kustannuksella, mutta mikään ilkeys en sentään ole. Ja hiljaisuus luonno keskellä ilman kiirettä; mikä sen ihanempaa.

      Vaistoan ihmisten mielialat sekä tuntemukset melko hyvin ja usein osaan toimia niiden pohjalta ihmisten ilmoilla ollessani (ehkä se on se leijonan osa). Tiedän nimittäin aina mitä muut ihmiset odottavat minulta. Ilman sanojakin.

      Vaikka olen perusluonteeltani miellyttäjätyyppi (terapeuttini ilmaisu)=auktoriteettisen kasvatuksen tulos, on olemuksessani jotakin kovaakin.

      Vaistoan nimittäin joidenkin uusien ihmisten "pelkäävän" ítseäni. Ja tilannetta ei yhtään helpota se että luonteessani on perus "pohojalaasta" jäykkyyttä.

      30 kympin kriisistä sen verran, että uskoisin kyllä että olet jo löytänyt itsesi (tottakai leijonana olit jo lapsena varhaiskypsä, ihan tosiasia olematta yhtään narsistinen).

      Sulta on vaan elämän pyörteissä mennyt se peili hukkaan, josta itsensä näkee. Ja kyllä se löytyy...viimeistään tossa neljänkympin hujakoilla.

      Tällainen minä olen.

    • LEIJONA-73

      9.8 on hyvä päivä!!!! Muuta en ala säveltämään tässä nyt. =o)

    • Elokuutyty

      Minä oon 9.8.96 syntyny 20 kriisi edessä ;)

    • Olen tavannut 2 kpl jotka on syntyneet täsmälleen samana päivänä ja samana vuonna eivätkä ole ollenkaan samanlaisia kuin minä.

      Horoskoopit on puppua!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1888
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      128
      1874
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1838
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1620
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1442
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1256
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe