Asphyxia

LurtzinOrja

Noniin...nyt kun toisessa gallupissa alkoi porukkaa tuleen esiin niin pannaas pino pystyyn. Ilmoittautukaan, te joita aihe kiinnostaa tai jos "harrastatte".
Mukavaa olisi jos hiukan kertoisitte tarkemmin kuinka sitä toteutatte ym.. :)
Jos aihe on tuttu tuota asphyxiaa ei tarvitse "suomentaa" koska kaikki asiasta kiinnostuneet tietävät mitä se on. Muita, v...ttuilevia ja saarnaavia en pinoon kaipaa.

17

5205

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Musta lintu

      Kokeillut olen.
      Valitettavasti nykyiselle tyttöystävälle ei arvaa vielä parin vuoden seurustelun jälkeenkään mitään tuollaista ehdottaa.

    • N31

      Moi,

      Ehdottomasti minut saat laskea mukaan tähän... niin kiinostuksen kuin "harrastuksenkin" merkeissä ;-) Jaa tapa milla toteutaa...no niitä on monia. Mitä milloinkin aina pelkistä käsistä silkkinauhan kautta veteen ja muoviin ;-) Itse kun olen se vastaanottava osapuoli niin toivon jotta mies keksii aina vain uusia juonia....

      • asphyx

        Kaasunaamari päähän.Teipillä muovikassi hengitys
        aukkojen päälle,hengittelet omaa käytettyä ilmaa,kunnes happi vaan vähenee ja vähenee.....


      • Jenni
        asphyx kirjoitti:

        Kaasunaamari päähän.Teipillä muovikassi hengitys
        aukkojen päälle,hengittelet omaa käytettyä ilmaa,kunnes happi vaan vähenee ja vähenee.....

        muovipussi aja saman asian, ainakin luulisin jotta tunne on samansuuntainen. kaasunaamarista ei ole omakohtaisia kokemuksia, tarviipa laittaa listalle. mutta veikkaisin jotta fiilis on samanlainen, varsin mukava siis ;-)


    • vaarallista

      Kurkusta kuristaminen voi olla hengenvaarallista
      jos menee vähänkin yli

      Ja muovipussi päässä voi myös tukehduttaa kuoliaaksi

      • asphyx

        Kyllä olen kokenut...=)kaasunaamari ehdoton suosikkini....


      • kiäli

        Ihmisen itsesuojeluvaisto tekee kuitenkin kaikenlaisia toimenpiteitä tukehtumisen estämiseksi. Monet 'normaalit' ihmiset kokevat hengityksen pidättämisen vastenmieliseksi ja täten välttävät sitä heti alusta asti. Keskivertonainenkin kuitenkin vihtyy _ainakin_ puolitoista minuuttia ilman happea (tietty keuhkot täynnä ilmaa), itselläni (miehellä) raja liikkuu siellä 2min 15s - 2min 30s jossa alkaa taju mennä. Pakokauhu iskee tietty enemmän tai vähemmän rajan ylitystä lähestyessä, juuri pakokauhun hetkellä kun pitäisi saada happea mutta kun ei saa saavutetaan mielestäni koko homman mahtavin fiilis. Tietty tälläinen leikki on hyvin tehokas tapa alistaa toista.

        Jos nämä hengitysleikit kiinnostava, mutta sinulla on jotain pelkoja hengityksen pidättämisestä, niin kokeilkaa ensin vaikka partnerin kanssa että kauanko omin avuin jaksaa pidättää, ja jos tämä on pettymys, niin ottaa jonkin turvallisen rajan, kuten vaikkapa minuutti. Sitten hengitystäpidättävä tehdään avuttomaksi, ja tämän jälkeen partneri estää hengittämisen määrätyn ajanjakson ajaksi, vaikkapa kelmulla, ei muovipussilla, koska siinä pääsee hengittämään sisään ja ulos jos sitä ei kiristä tiukasti kasvoja vasten. Siitä se sitten lähteekin, muistakaa että vereen sitoutuneen hapen määräkin vaikuttaa paljon kykyyn pidättää hengitystä.

        Muovipussilla leikkiessähän sisään hengitettävän ilman happipitoisuus vähenee jatkuvasti, samoin myös veren, joten 'uhri' ei välttämättä aloita paniikkista rimpuilua rajaa lähestyttäessä, vaan saattaa vain pyörtyä varoittelematta. Hengitys käy mukavan tiheäksi kyllä muovipussiin huohottaessa, ja tunnelma ahdistuneeksi.

        Siinä nyt pieni opastus hieman kokemusta keränneeltä pervolta. :) Suhtautukaa tietty suurella varauksella kaikkeen ja omalla järjellä, ketään ei nyt hengiltä haluta, tai minä en ainakaan halua. Mitään vastuuta en ota, vaikka omakohtaisista kokemuksista kerronkin. Oikein toteutettuna 'asphyxi' voi ja on erittäin antoisaa molemmille osapuolille.


    • jos se on tota

      kuristusjuttua niin ei kiinnosta, sidonta, kumi, latex menee.

    • kääh

      Kovasti kiinnostaa ja joskus kokeillutkin, valitettavan vähän on alan harrastajia :/

    • hangman 1

      Kunnon hangman roolileikki kiinnostaisi kokeilla...

    • k1äli

      Hmm. Rakastan sitä kun tyttöystäväni pitää päätäni rintojensa välissä (hänellä pushupit, joten tiukka tissiväli kyllä), tietty minulla on kädet sidottuina, joten paljoa siinä ei voi tehdä. Mahtava tunne kun ilma ei kulje sisään eikä ulos, joskus kun saa rimpuiltua ja vedettyä henkeä niin näkykin on mitä mahtavin. Vastavuoroisesti olen pitänyt kelmua tyttöystäväni naamalla ja joskus muovipussiakin. Kerran hänellä oli suu teipattuna, niin en voinu vastustaa nenästä kiinni ottamista. Ai hitto sitä anelevaa katsetta. Tyttöystäväni jopa kertoi saaneensa parhaimman orgasminsa ikinä kun anaalipanoa harjoittaessa peitin hänen naamaansa vähän väliä kelmulla noin 30s jaksoissa huippuhetken tuntumassa.

      • nylonloop

        Kuristaminen on suosikkini, ehdottomasti. Nylonsukka toimii välineenä mainiosti. Muovipussi myös hyvä. Tällä hetkellä ei valitettavasti ole leikkikaveria (naispuoleista). Kaikkiaan kiintoisa aihe.


      • Vixen
        nylonloop kirjoitti:

        Kuristaminen on suosikkini, ehdottomasti. Nylonsukka toimii välineenä mainiosti. Muovipussi myös hyvä. Tällä hetkellä ei valitettavasti ole leikkikaveria (naispuoleista). Kaikkiaan kiintoisa aihe.

        Itse pidän siitä kun mies ihan vain kädellään (erityisesti takaapäin) kuristaa kurkusta, eikä välttämättä edes niin kovaa. Ihan sen verran, että tuntuu.

        Poikaystäväni ei tiedä asiasta mitään, kun en ole uskaltanut kertoa. Pari kertaa hän on kyllä niin tehnyt, mutta silloinkin vain pitääkseen minut kurissa kun on halunnut nukkua. ;D


      • count
        Vixen kirjoitti:

        Itse pidän siitä kun mies ihan vain kädellään (erityisesti takaapäin) kuristaa kurkusta, eikä välttämättä edes niin kovaa. Ihan sen verran, että tuntuu.

        Poikaystäväni ei tiedä asiasta mitään, kun en ole uskaltanut kertoa. Pari kertaa hän on kyllä niin tehnyt, mutta silloinkin vain pitääkseen minut kurissa kun on halunnut nukkua. ;D

        Vaihtaisin mielelläni ajatuksia asiasta kanssasi. Olen aina kiihottunut naisen kaulan koskettelusta ja kosketuksesta sormissani. Kuinka haluat kaulaasi kosketeltavan? Nautitko, jos hiuksistasi otetaan kiinni ja pääsi taivutetaan aivan taakse...sitten nautinnollisesti kaulan kaarta hyväillen, hieman määrätietoisemmin...


      • onko aihe jo
        count kirjoitti:

        Vaihtaisin mielelläni ajatuksia asiasta kanssasi. Olen aina kiihottunut naisen kaulan koskettelusta ja kosketuksesta sormissani. Kuinka haluat kaulaasi kosketeltavan? Nautitko, jos hiuksistasi otetaan kiinni ja pääsi taivutetaan aivan taakse...sitten nautinnollisesti kaulan kaarta hyväillen, hieman määrätietoisemmin...

        onko aihe jo loppuunkäsitelty?


    • Kiinnostaa. Joku vielä kiinnostunut. saa ilmaantua :)

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Yritin nainen

      Kaikkeni ettei meidän välille syntyisi mitään. Tiesin jo hyvin alussa että sinä olet minun heikko kohta. Lopulta kuitenk
      Ikävä
      93
      1865
    2. Miksi et voi

      Soittaa tai laittaa viestiä
      Ikävä
      118
      1512
    3. Käärijä jättäytyy pois illan viisufinaalista

      https://www.is.fi/viihde/art-2000010420075.html Voi voi sentään! Kuka nyt Suomen pisteet jakaa. Tosi pölvästiä käytöstä
      Maailman menoa
      110
      1025
    4. Iso ikävä sinua nainen

      Aina vain, ei helpota millään. Ainoa varma helpotus olisi se et oltais yhdessä. Mutta se ei sinulle sovi.
      Ikävä
      31
      976
    5. Mistä tykkäät

      Erityisesti kaivattusi olemuksessa
      Ikävä
      46
      884
    6. Kaikkien Vuosien Äitien Äiti

      Huomenna aamulla MTV:ssä vaihteeksi taas linssiluteet Martina ja isällään asuva tytär Vicotria ylistämässä toisiaan . Ai
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      758
    7. Nainen, joskus päivällä kun tulet mieleen

      Olen puuhailemassa jotakin, yhtäkkiä ajattelen sinua, että olisit minun ja pääsisin iloitsemaan läsnäolostani, silloin k
      Ikävä
      30
      721
    8. Tunnustan nyt

      Tykkään katsella sua😍
      Ikävä
      32
      706
    9. Nainen, monta kertaa epäilin sinua

      ja koit sen syytöksinä ja ehkä jonkinlaisena vihan tai antipatian osoituksena, etten esim. sietänyt sinua tai oletin sin
      Ikävä
      51
      701
    10. Hyvää yötä

      Naiselle, joka ikävöi. 🩷
      Ikävä
      25
      633
    Aihe