Löydetty musta Nokia Lumia puhelin mustissa nahkaläppäkuorissa taxista. Pin koodin sain selville, mutta näytön suojakoodia en. Eilen näkyi kalenteritapahtumanan Service desk tapahtuma hämeenlinnassa. mahtaako omistajaa löytyä tätä kautta?
Löydetty Musta Nokia Lumia Helsingiaaä 5.12.2014
4
91
Vastaukset
- nokialumia
ja otsikossa pitäs lukea "helsingistä" x))
- vantaansetti
Just joo...varmaan puhelimen kadottaja etsii puhelintaan suoli24?
Jos pöllit sen taksista palauta se siihen taksiin tai taksikeskukseen. Jos oot taksikuski, niin sun pitäs kyllä tietää miten toimitaan ja mistä poka sitä puhelinta kyselee.
Meinaatko pantata sitä puhelinta kauankin itselläsi? - nokialumia
meinaan pantata puhelinta niin kauan, että omistaja löytyy. tää ei ole ainoa paikka, missä olen ilmoittanut, että se on löytynyt. ota huomioon, että puhelin on löydetty jo 5.12. joten en usko että omistaja enää löytötavartoimistosta etsiskelee. kiitos vaan :)
- vpk3
Osaako aloittaja sanoa mallia? Eli mikä Lumia? Täällä puhelimen kadottanut henkilö mutta ei välttämättä ole minun, joten olisi kiva tietää mikä lumioista kyseessä.. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997690- 1055532
- 2664748
- 494703
- 713441
- 502778
- 582467
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222418Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292382- 412254