Voiko astmassa henkitorvi ja keuhkoputket mennä jotenkin ns. "vereslihalle"? Eli siis tarkoitan että henkitorvessa on samanlainen polte kuin juoksisit keuhkoputkentulehdus/flunssa päällä pakkasessa eli semmoinen repivä/raapiva olo tuntuu hengittäessä? Pef-arvot eivät kummiskaan laske. Itselläni oli kuivaa yskää ja tuplasin lääkeannoksena niin tuntu, että henkitorvessa alkoi tuntua polte hengittäessä. Se oli pari päivää aika voimakasta, mutta nyt menossa ikään kuin pois... Voiko kortisoni jotenkin kuivattaa limakalvot rikki?
Astmasta???
reggr
1
104
Vastaukset
- Hups1
Eihän vai ole ruokatorvessa eli refluksia. Se nimittäin tuntuu juurikin tuolta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.855010- 473302
- 1003230
- 1992463
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj312318- 1332029
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️171723- 201656
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51629- 1801624