Paras kahvila Porissa ?

Cafe de Poris

Mikä on Porin paras kahvila ?

Joudun usein istumaan ja odottamaan kyytejä.

Onko joku paikka parempi kuin toinen ?

26

4906

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • V.E.Sama

Kahvila, ruokala Rolls itsenäisyydenkadulla. ST1 aseman tontilla on loistava paikka. Ruoka on todella maukasta ja sitä on paljon. Kahvi on tuoretta ja munkit ihan yhtähyviä kuin kesällä pesäpallostadionilla. Eli saman paakarin tekemiä.SUOSITTELEN VAHVASTI.
      ps. linja-autoasema on ihan vieressä.

• Nälkäinen

minkä hintainen on tuo päivänruoka, tai miten se toimii. Olen kiinnostunut koska syön usein ulkona, siis asun yksin. Monesti on halvempaa käydä ulkona syömässä laadukasta kotiruokaa, kuin valmistaa itse.

• V.E.Sama
        Nälkäinen kirjoitti:

minkä hintainen on tuo päivänruoka, tai miten se toimii. Olen kiinnostunut koska syön usein ulkona, siis asun yksin. Monesti on halvempaa käydä ulkona syömässä laadukasta kotiruokaa, kuin valmistaa itse.

Ruoka on rollsissa edullista. Siellä on myös päivän keitto jota saa santsata jos ei muuten riitä. Hinta on noin 6€:n tienoilla eli edullista.
        PS. Ruoka-annokseen kuuluu myös ruokajuomat ja iso salaattivalikoima noutotiskistä sekä leipä ja siihen päälliset.

• bloodsugah

Kauppatorin laidalla on yks kahvila, josta saa sumpin ja pullan edullisesti. Alepubin ja Päämiehen välissä.

• RRT

WAYNE´S KÄVELYKADULLA, LOISTAVA!

• heimelennetään
        RRT kirjoitti:

WAYNE´S KÄVELYKADULLA, LOISTAVA!

Waynesin hinnat on aivan käsittämättömät.
        Tulisi varmaan useamminkin käytyä ellei kahvi todellakin maksaisi 1,60 euroa.

Sama vitsi joka puolella. Käsittämätöntä.

• Tumppi-82

Kyllä se paras on Kespa...

• elisabeth

kespan sumppi on parasta!

• paras

kahvila-konditoria fossette,itäpuisto.missään en ole saanu niin hyvää kahvia kuin siellä ja kahvileipä suli suorastaan suussa.käyppä siellä ja kerro mielipiteesi.

• torille

Minulla on samaa kerrottavaa torin Sarpista.

• Pajala

Miten on halli nykyään?

Siellä oli kiva käydä kahvilla vielä 80-90 luvulla, mutta nyt asun jo muualla.

• perhostyttö

joo, Wayne's aivan ehdottomasti. Moderni ja mukava ilmapiiri. erityisesti nuorille suunnattu kahvila, josta saa erikoiskahvit, leivonnaiset ja sapuskaa! loistopaikka...

• Mr Pata Pata

Onko mitää sellaista paikkaa missä julkkikset käyvät ?

• nähnyt

porissa ei julkkiksia,kuin jatsien aikaan. mene helsinkiin,siellä niitä istuu joka toisessa kuppilassa.

• Joulu Tähtinen

Pori on senverran pieni kaupunki, että julkkikset juovat kahvit aamulla omassa kodissaan.

Porissa ei juuri käy julkkiksia, sillä kaupunki on senverran pieni.

• Mä!

Mitä julkkiksia luulet Porissa olevan..???

Joku pikku G kakkonen..???

Hei haloo..

• Björnez

Mum's ja Cafe Wikholm IsoKarhussa ovat lempikahviloitani. Pidän myös Mäkilän Leipomon kahvilasta Itäpuistossa ja Sarpista Bepopissa. Ja Havana Promenadikeskuksessa on kanssa erittäin viihtyisä paikka. Kaikki ovat erittäin suosittuja ja osa nuorekkaita kahviloita.

Wayne's Coffeeseen en ole vielä ehtinyt tutustua.

• Hyvää kahvia

Havanasta saa niiden jotain omaa kahvia, mikä on erittäin hyvää.. Lisäksi saa suklaa konvehdin ja erittäin hyvää palvelua!!

• EiPorissaOle

Solo lopetti Itä-Puiston päässä, sen jälkeen ei ole ollut hienoa kahvilaa.

• Nautin

Petra cafe

• tooripolliisi

vastike rästitki pitäs maksaa?

• tttttttttttttt

Johns bakery puuvillassa!

• petras-is-best

Edelleenkin.
      Rouva upea, hienolla paikalla sekä tuotteet maukkaita.

• Satanuari

Martan Grilli.

• gftyhds

Ullan Pakarin kahvila Vähäraumalla! Saa syödä kakkoa niin paljon kun jaksaa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta

Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään
      Maailman menoa
      134
      12055
    2. Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla

"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen
      Maailman menoa
      79
      3580
    3. Venezuela on hyvä esimerkki vasemmistolaisten pahuudesta

Jokainen tietää, että Venezuelassa on pitkään ollut Chavezin ja Maduron vasemmistohallinto. Maan talous on romuttunut,
      Maailman menoa
      91
      2855
    4. Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?

Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?
      Maailman menoa
      34
      1339
    5. Martinalta vahva viesti

"Suuret unelmat venyttävät sinua, pelottavat vähän ja vievät mukavuusalueen ulkopuolelle. Juuri siellä kasvu tapahtuu. J
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      1309
    6. Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin

"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup
      Maailman menoa
      143
      1265
    7. Jos mies olet oikeasti...?

Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh
      Ikävä
      112
      1216
    8. Esko Eerikäinen paljastaa järkyttävän muiston lapsuudesta - Isä löytyi alastomana slummista

Esko Eerikäisen tausta on monikulttuurinen, hän muutti vain 10-vuotiaana yksin kotoaan Kolumbiasta isovanhempiensa luo S
      Suomalaiset julkkikset
      11
      1127
    9. Pitäisikö meidän

Sitten nähdä ilman että siitä tehdään ongelmaa?
      Ikävä
      80
      1021
    10. Nautitko riidan haastamisesta?

Itse olen hyvin kärsivällinen ja sopuisa noin yleensä, mutta osaan tarvittaessa olla hankala. Niin metsä vastaa kuin sin
      Sinkut
      184
      913
    Aihe