Kerros kylmis mikä maistuu tänä iltana? Ootko jurrissa pyhien kunniaksi vai selvinpäin? Mitä olutta tykkäät juoda? Oletko rapajuoppo? Tykkäätkö löylykauhasta?
Kylmis mitä juot juuri nytten?
33
198
Vastaukset
- Kylmät kädet
Krapulaan otan Nobelaneria, mutta missään nimessä en saa päihtyä. Mun täytyy olla kunnossa seuraavat kaksi päivää. Lupasin sukulaisilleni kun he sitä pyysivät, etten ole humalassa tai krapulassa.
Heh, en paljastanut niille ässää hihassani.. mulla on OPAMOXEJA! ♥ - Nuori lääkäri
Aika nopea vastaus:) mites löylykauha..millä tasolla olette terapiassa? Itse tasolla 10 titaanisen kauhan kanssa. 17 nobelaneria voit juoda tulematta humalaa päivässä
- Kylmät kädet
Jos 17 annosta vetää 17 tunnissa, niin ei se olekaan humala. 17 on mullekin sellainen rajapyykki. Jos 17 annosta vetää esim. 10 tunnin aikana, se on känni.
Kaikki on niin suhteellista. Bentsot, joita sain käsiini, ovat todella tehokkaita rauhoittavia lääkkeitä. Ne toimii juhlapyhinä Noben korvikkeena. Saa hoipertelemaan samalla lailla, mutta kukaan ei haista, että oon tillin tallin. - Kylmät kädet
Sukulaisteni näkeminen on mulle yhtä tuskaa. Ne kaikki jotain tähtiastrogian professoreita. Meikä on Arnie:
Mahtava huippu elokuva:
http://www.imdb.com/title/tt0108550/- K
Ahdistaa ja pelottaa, mutta tiedän kokemuksesta, että kyllä se menee vain omalla painollaan. Jälkeenpäin ajattelen, että mukavaahan siellä oli.
- Kylmät kädet
K kirjoitti:
Ahdistaa ja pelottaa, mutta tiedän kokemuksesta, että kyllä se menee vain omalla painollaan. Jälkeenpäin ajattelen, että mukavaahan siellä oli.
Siellä on ihan oikeasti vaikutusvaltaisia ihmisiä. En todellakaan vapaaehtoisesti tapaa heitä, mutta koska joulu. Oxamiini 15 mg x 8 per päivä. Näillä menee joulu että hujahtaa.
- Kylmät kädet
Kylmät kädet kirjoitti:
Siellä on ihan oikeasti vaikutusvaltaisia ihmisiä. En todellakaan vapaaehtoisesti tapaa heitä, mutta koska joulu. Oxamiini 15 mg x 8 per päivä. Näillä menee joulu että hujahtaa.
Ne sanoi puhelimessa suoraan, että Tomi, tänä jouluna et ota alkoholia. Joulu on lasten juhla.
- PAM!
Sama tilanne. Meitsi ja vaimo duunareita, vaimon sisarrukset ja serkut yliopiston käyneitä. Kyllä siinä tulee sellanen musta lammas tunne.
Sama homma ihan lähipiirin kesken, kun kaksi vävyä on samassa tilassa. Toinen on tosiaan duunari ja toinen lainoppinut. Arvaa jutellanko eurobondeista ja Herlinin suvun historian eri vaiheista. mitä helvettiä mä osaan sanoa jostain Herlinin suvusta (kone Oy perustajasuku) Fiilis mikä tulee on "sormi ohimolle ja PAM!" - Kylmät kädet
PAM! kirjoitti:
Sama tilanne. Meitsi ja vaimo duunareita, vaimon sisarrukset ja serkut yliopiston käyneitä. Kyllä siinä tulee sellanen musta lammas tunne.
Sama homma ihan lähipiirin kesken, kun kaksi vävyä on samassa tilassa. Toinen on tosiaan duunari ja toinen lainoppinut. Arvaa jutellanko eurobondeista ja Herlinin suvun historian eri vaiheista. mitä helvettiä mä osaan sanoa jostain Herlinin suvusta (kone Oy perustajasuku) Fiilis mikä tulee on "sormi ohimolle ja PAM!"Olen Gilbert Grape:n Arnie siinä porukassa ja en välitä siitä. Nautin silti joulustani.
- Kylmät kädet
Leonardo DiCaprio ei ollut saada tuota roolia, koska liian hyvän näköinen. Onneksi sai, aivan käsittämättömän mahtava roolisuoritus. Katson yhä uudelleen ja uudelleen.
- Klymät kädet
Kk kirjoitti:
Meikä nuorena, tämä on fakta:
http://www.imdb.com/media/rm2853208064/tt0108550?ref_=tt_pv_md_4Valtava määrä närkästyneitä faneja vaatii Oscaria tuosta suorituksesta. En tunne parempaa roolisuoritusta koko elokuvahistoriasta.
- Järki hoi
Suru->juominen->ahdistus->juominen->ahidstus-lääkkeet->lääkkeet tai juominen->kuolema/köyhyys/yksinäisyys/sairaus
TAI
Suru->Vitutus , joka kestää 1-2 vuotta ilman kemiallisia apuja->onnellisuus
Fiksuna varmaan osasit valita oikein ja oikean lääkärin/lääkkeen.
Ahdistus ja masennus on pitkälti asennekysymys.....- sauna timppa
Tällä palstalla ihan turha lässyttää järjestä kellekkään. Luuletko että näitä puliukkoja kiinnostaa rauttius sössötys kun muuta elämää ei ole kuin viinan juonti ja s24? Peli on jo menetetty näillä keltaisilla ripulin hajuisilta velliperseiltä
- Kylmät kädet
Käytän bentsoja ainoastaan silloin, kun täytyy kohdata sukulaisia selvinpäin.
- Kylmät kädet
Bentsodiatsepiini lamauttaa keskushermoston. Silloin jos koskaan täytyy vältellä Santtua. Olisin heittosäkki.
- sauna timppa
Mihin palstalaiset edes tarvitsee keskushermostoa. Keskushermoston tehtävä on pitää ihminen yhteydessä ulkomaailmaan mutta nyky juopoilla kun on alkoholi palsta niin keskushermosto on jäänyt tarpeettomaksi mikä näkyy myös keskustelussa älyllisen toiminnan puutteena
- Kylmätk ädet
sauna timppa kirjoitti:
Mihin palstalaiset edes tarvitsee keskushermostoa. Keskushermoston tehtävä on pitää ihminen yhteydessä ulkomaailmaan mutta nyky juopoilla kun on alkoholi palsta niin keskushermosto on jäänyt tarpeettomaksi mikä näkyy myös keskustelussa älyllisen toiminnan puutteena
Kun tappelen sun kanssa, olen huomannut reagointikyvyn äärimmäisen tärkeäksi. Osaan ennalta tehdä tyhjäksi hyökkäyksesi, mutta bentsojen kanssa se olisi täysin mahdotonta. En mitenkään pysyisi tahdissasi.
- Kylmät kädet
Kylmätk ädet kirjoitti:
Kun tappelen sun kanssa, olen huomannut reagointikyvyn äärimmäisen tärkeäksi. Osaan ennalta tehdä tyhjäksi hyökkäyksesi, mutta bentsojen kanssa se olisi täysin mahdotonta. En mitenkään pysyisi tahdissasi.
Lyönnit kestän, mutta pelkään yli kaiken otteita, koska tiedän kuinka tehokkaita ne voivat olla. Esim. jos minä saan otteen ihmisestä, se ei mitenkään voi irrottautua siitä, ellen vapaaehtoisesti laske vapaaksi.
- Nuori lääkäri
Suosittelen löylykauhaa ja 17 olutta heti aattoaamusta. Tai miksei jo nyt yölläkin jos kävit lidlistä kipasemassa kuorman haltuun? Ei sitten juoda 17 nobea enempää ettei tule känniin ja sairastu alkoholismiin. Klinikallani kävi tänään tikkurilassa eräs alkoholisti joka värjösi takkini ruskeaksi ulosteellaan. Nimi oli kalervo. Saimme lääkärikeskuksessa kaikki mahtavat naurut.
- Kylmät kädet
Meikä on aikuisten oikeasti A-klinikan asiakas. Se on nykyään siellä Peltolassa sekin.
- p p p p pilleri
Kokeile ottaa muutama nobe niiden pamien kanssa niin tulee unohtumaton joulu :)
- Anonyymi00031
Hitto se pistää pään sekaisin, en suosittele. Pahinta on Viina ja Tenox, silloin lähtee taju totaalisesti ja voi kuolla.
- Anonyymi00032
Anonyymi00031 kirjoitti:
Hitto se pistää pään sekaisin, en suosittele. Pahinta on Viina ja Tenox, silloin lähtee taju totaalisesti ja voi kuolla.
Kylmishän yritti itsemurhaa Koskenkorvalla ja purkillisella Tenoxia. Ei kuollut, mutta.. miten sen nyt sanoisi. Voitte vain kuvitella, teho-ostolle ja ei mitään muistikuvia.
- yökyöpeli22
Valvon työni takia.
Nimimerkki Kylmät Kädet on selostanut samaa jankaten näitä tappelu ja lyönti samoin lääke ja viina jorinoita lähinnä itse niihin vastaillen.
Hei nimimerkki K.K !
Olisiko jäänyt levy pyörimään kehää ajatuksissasi ja aika hakeutua päätohtorille ?- Vantaan ei se poju
Hmmm.... Noh oli tai ei, niin koukuttava palsta! Jouluaatto yönäkin pitää roikkua täällä. Joo joo, mutku uni ei tuu ellei ota pari olutta ja loppuja viikonlopun minttuviinasta 50%
- sekopää lääkäri
Ihan turhaa. Nuori Lääkäri sanoi että 17 olutta on sopiva vuorokausi annostus eikä kylmis juo edes sitä. Kylmis juo keskimäärin 9 olutta vuorokaudessa eli aivan liian vähän. Tosin vaarana on pitkä aikainen alkoholin puutostila joka saattaa selittää hiukan sekavaa käytöstä,kuitenkaan juoppohulluudesta ei ole kyse
- VVO
Mutta kun Kylmis on aivonsa aineilla tuhonnut paluuta normaaliin ei ole.
Suuri kallo on vain täynnä tyhjää ja tuhoutuneita alueita.
Sääli, että miehen älykkyys kutistunut sammakon tasolle.- Sari Pult
Luulen että muurahaisen älykkyys on lähempänä. Toimii samalla tavalla. Noben juominen ja yleinen kännipäissään Puohitiellä riehuminen,apteekkiin murtautuminen yms sekoilu on vain refleksi.Puohitien nurkalla oli ennen jonku moottoripyörä kerhon tilat,nekin lähti menemään kun välillä meno lähtee käsistä,se ampumistapaus esimerkiksi
- Anonyymi00030
Onko juhlat jo juhlittu vai vieläkö setä jaksaa?
- Anonyymi00033
Mää luulen, että sen jalka täytyy amputoida. Silti ne anna sille ambulanssikyytiä OYS:iin, koska ei kuulu eliittiin, vaan on spurgu.
- Anonyymi00034
Onko kylmiksellä täydellinen juomiskielto vai nouseeko juhannusmalja?
- Anonyymi00035
Nobea ja perinteinen orthexin seiska
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2942593- 196990
- 55792
Sofia teki aika pahat oharit
Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti131725- 55626
Havaintoja ihmisen ulosteesta lenkkeilypoluilla
Oletteko havainneet ihmisen ulostetta taajamaa kiertävillä lenkkeilypoluilla?15536- 51535
- 40504
Peräännytkö nainen vai mitä sanot
Jos sanon sulle että rakastan sua? Suututko oletko vihainen vai olisiko tunteet molemminpuolisia?52494- 55485