Olen aina luullut, että joulupukki on olemassa. Mutta vasta nyt saata.nan per.kele selvisi, että ei se olekaan olemassa. Olen 40 vuotias mies, ja minua on kalkki nämä vuodet huiputettu luulemaan, että jolupukki on oikeasti olemassa. Voi vitun vit.tu mitä huijausta. Pukki onkin vain ihminen joka on pukenut pukin vaatteet päälle.
Mikä pettymys
5
125
Vastaukset
- Älä välitä!
Hammaskeiju on sentään vielä täyttä totta.
Ja Aapiskukko. - Joulu rules
Onhan joulupukki totta! Mistä muka tulee kuusen alle ne minulle tarkoitetut paketit? En ole niitä itse ostanut sinne.
Olen kuullut huhuja myös saunatontuista ja puutarhatonttuja olen itsekin jopa nähnyt. - pena vaan
Joulun saisi kieltää ja kriminalisoida. Joulu on irvokkainta Jeesuksen halventamista. Koko juhlalla ei ole mitään tekemistä Jeesuksen syntymän kanssa.
- hyvätahto!?
Oletko pena vaan koskaan kuullut, että paimenet veivät Jeesukselle lahjoja !? Jouluna lahjojen antaminen läheisilleen ja ystävilleen on hyvän tahdon ele ja osoitus. Mutta, jos läheisten huomioiminen tapahtuu hampaat irvessä vasten tahtoisesti pakon omaisesti, on se läheisten halventamista...
- pena vaan
Ei se muuta sitä tosiasiaa, että joulu on täysin pakanallinen juhla. Lahjoja voi antaa, mutta miksi hel.vetissä juuri jouluna? Kirkko on se instassi joka hyväksyy joulun vaikka se on pakanuudesta peräisin. Irvokasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?465901Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki583396- 1862739
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t122624mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k132289- 302204
törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/181987- 181745
- 1481389
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu2771287