Onks tääl ketään 21.2. syntyneitä? :) ois kiva tiätää :D
HEII KAIKKI 21.2. SYNTYNEET!!
25
1580
Vastaukset
- Nainen
Harmi olen 23.2...heh,heeee
- pertti
hyvät sivut!
- hiiruski
minäminäminä! =)
- perh0nen-
Minä olen syntynyt 21.02....
- iiLaaaa
Sepäs mukavaa x)
- misu76
sama synttäripäivä:)
- Bilski
..terveppä terve..joo päivä täsmää!..:)
- liinukka
vuotta en kuitenkaan kerro ;)
- Nimetön
Heips!
Minun mieheni on syntynyt 21.2 - niin on
Nimetön kirjoitti:
Heips!
Minun mieheni on syntynyt 21.2muute munki mies, toivotttavasti ei sama;)
- ...on....
...syntyny kans 21.02, parhait ollaan, eiks je?
- iiLaaaa
Parhaita ollaan kyllä :D heha (:
- -60
kylläpäs meitä onkin paljon!
- maiza
moi mä luulin että kukaan ei oo syntyny 21.2...
xD
MAIZA- Helmikalat
Hei!
Sama syntymäpäivä täälläkin:)
- Kultasuu
..olen syntynyt 21.2.
- iiiiiiiiLaa
ihanaa tääl on näi palion samana päivänä syntyneitä =) jos joku haluu lisätä mut meseensä niin tuos mun osote x) [email protected]
- smirre20
Onhan meitä näköjään täällä aika paljon :)
- Oinaaksi meni..
Heips!
Kalaa yritin, oinas tuli. Tuittuinen kuin tulikärpänen... On siin kala- äipällä ihmettelemistä. 17 min myöhässä synnytin!
Jatkoja kaikille! - iiiiLaaa
Paras päivä, tottakai :D
- marjo
moikka!
oon syntyny 21.2.82..huippu päivä syntyä!varsinkin kun kohta juhlimme synttäreitä!just sopivasti joulun jälkeen ja katkasee talvee kivasti,terkkuja vaan kaikille kohtalotovereille!- edithi
Olen syntynyt 21.2. reilut 50 vuotta sitten ;-)
- ffaavvii
edithi kirjoitti:
Olen syntynyt 21.2. reilut 50 vuotta sitten ;-)
Mäki oon syntynyt 21.2. En ois uskonut että meitä on näin paljon joilla on sama syntymäpäivä :P
- pekkas päivien pitäj
Antti Ruuskanen keihään heiton kultamitallimies . mieskonmäen mies keski-suomesta.
- Per-kel
On ;D Paljon onnea vain kaikille, taidan ottaa pienet konjamiinit päivän kunniaksi.- Nastarovje !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2084068
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m921936Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek311638- 1651412
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut251316Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1021174Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2121170- 391152
Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk1311118Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.91112