Ihmiset joilla ivallinen hymy

OTTAA PÄÄHÄN

Minä olen täydellisen tympääntynyt ihmisiin jotka puhuvat alentuvasti, pilkkaavasti ja ivaamalla minulle! Ja sellainen halveksiva ilme naamalla. En enään yhtään sellaista jaksa kuunnella. Mielestäni olen sellaista jo aivan tarpeeksi saanut kuulla ja nähdä. Olenkohan tullut liian yliherkäksi asialle? Minun jakeluun ei vain mene, että MINKÄ IHMEEN TAKIA jotkut ihmiset ovat sellaisia????? Enkä myöskään kestä, että puhutaan muista ihmisistä halventavasti. Minua pilkkasivat omat vanhemmat ja sitten miesystävät ja jotkut naisystäväni ja työpaikkakiusaamiset. Enään ei niin ei! Onko tuollaiset ihmiset lisääntyneet?

4

494

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyllä se jotenkin kuuluu, kun soittaa esim. KELA:lle ja kyselee kuntoutustuen asumistuesta, niin kuulostaa jotenkin siltä, että se virkailija pitää idioottina.

    • Ottaa päähän
      Vaatii paljon voimaa, aikaa ja tietotaitoa nousta tuosta tilanteesta itsetuntoa kehittämällä niin ettei keltaisin hampain ivallisesti hymyilevät katseet eivät enää satu.
      Joogan tapaiset itsekehittämismenetelmät ovat köyhienkin omaksuttavissa.

      Löysin netistä jonkin kustantamon juljaiseman kirjan Reiki Tie Terveyteen. Kirja on Lena Johanssonin kirjoittama.
      Kävin reikikurssit 1 ja 2. Sain 2 x reikivirityksen. Sen jälkeen aikaa myöten huomasin, että käsien avulla voi poistaa fyysisiä kipuja mistä tahansa kehon osasta.

      Nyt minulla on työn alla 64 vuotta sitten tapahtunut traumaattinen tressireaktio. Tapahtumapaikka täyttää pakonomaisesti mielen.

      http://fi.wikipedia.org/wiki/Traumaperäinen_stressihäiriö

      Tajusin tuon häiriön synnyn tämän 2014, eli kuluvan kuun aikana.

    • turhat lätinät

      Jos joskus olet kohdannut aivoverenvuodon ja sen myötä
      halvausoireita toispuoleisesti saaneita
      - kuntoutuminen on vaatinut kovaa työtä ja sisuuntumista monta kertaa.
      Jatkuvasti. Oppia myös itse hellydellä suhtautumaan velttoon kehonpuoleen
      - siinäkään ei pillitykset yhtään auta. Tulkitsitko oikein hymyn, joka missien hymyä ei muistuta tippaakaan. Ole huoleti - en minä eikä varmaan muutkaan keltahampaiset seuraanne millään muotoa kaipaa.
      Taitolaji se on idiotismikin.

      Hyvää uutta vuotta ja pärjätkää erinomaisuudessanne tulevakin vuosi!

      • vähäsenmäki

        Yritetään vaikka epäilläänkin että vietän kekrin 2015 ukkospilven reunalta maailmanmenoa seuraten. Kyllä niin tiukkaa oli jo tämä loppuvuosikin


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      11
      1725
    2. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      151
      1342
    3. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      284
      1250
    4. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      66
      1149
    5. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      113
      1092
    6. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      5
      959
    7. Mää oikeasti vielä kuolen

      Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
      Ikävä
      42
      937
    8. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      23
      900
    9. Kun Suomen uutisiin ei voi luottaa?

      Kertoisitteko te uutismaailmasn perehtyneet ASIANTUNTIJAT nyt sitten sen, mihin voi?
      Maailman menoa
      232
      838
    10. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      29
      799
    Aihe