Mistä tuli tänä jouluna hyvä mieli?

Joulumieltä

Otitko osaa jouluapua keräykseen vai kolasitko lumet naapurinkin postilaatikon edestä? Tai tehtiinkö sinulle jotain mukavaa?

Itse lähetin tänä vuonna näitä kumilenkkejä ympäri Suomea jouluavun muodossa :)
http://weheartloombands.fi/

Hyvää Joulua!

7

258

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kolasin

kolasitko lumet naapurinkin postilaatikosta :-DDDD

• Apuritonttu

Pukki oli hävittänyt tonttulakin ennen kierrosta ja kävin viemässä omani just ennen ekaa keikkaa :)

• Mulla on ollut tapana käydä luovuttamassa verta joulun alla, tosin tänä vuonna olin sen verran nuhainen, etten voinut luovuttaa. Vähän siitä joulumieli kärsi, mutta menen sitten heti välipäivinä.

• kunnontyöntekijä

Muistin pienellä lahjalla henkilöä joka teki muhun vaikutuksen aidolla empaattisuudellaan ja halusin nyt häntä muistaa ja jollain tapaa kiittää. Kynnys oli korkeahko (meinas alkaa ujostuttaa ku en ihmistä henk.koht.tunne) mut ylitin jännitykseni.

• Tyhjää täynä

Hyvä mieli tulee siitä, kun saa jakaa ja antaa ihmisille pettymyksiä. Lapset pettyvät helposti pakettiensa sisältöön ja aikuisille jaetaan eniten pettymyksiä veikkauksen arpojen ja muiden pelien muodossa. Tänäkin Jouluna on raavittu erilaisa arpoja kynnet verillä, tuloksena haaveiden romahtaminen.

• Tavis...

Mulle oli jouluaaton sää oikein unelma sää. Tuli lunta ja sakeena ihana näky, kun istuin katsomassa joulurauhan julistusta. Tuli kunnon valkea joulu. Ainoa mikä varjosti oli se että olin kipeäksi tulossa, eikä ollut hyvä olo. Nyt sitten nenä vuotaa ja rinta rohisee ja yskittää, kuumetta ei onneksi ole ollut ja olen jo flunssan terveemmällä puolella. Joulu 2014 vaipui muistojen joukkoon, niikuin joulut ennen tätä, elämä menee kovaa vauhtia kohti tuntematonta olotilaa. Näin vanhetessa sitä usein miettii just jouluna, jolloin tuntuu että omat jo poissa olevat läheiset olisivat lähellä, niin kuin kauniisti laulussa sanotaan että kuin henkäys ikuisuutta.

• .........

Terveyden kohenemisesta. Annoin myös kaksi joululahjaa, toisen työkaverille, toisen naapurille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli

Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.
      Maailman menoa
      380
      2480
    2. IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!

Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk
      Maailman menoa
      70
      1920
    3. 154
      1479
    4. Martina Aitolehden Victoria-tytär, 16, tietää riskit - Teki silti yllättävän päätöksen

Victoria Eerikäinen on Martina Aitolehden ja Esko Eerikäisen tytär. Hän on yksi Nepot-sarjan tähdistä. Sarjan kuvausten
      Suomalaiset julkkikset
      13
      1307
    5. Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko

Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää
      Kaste
      502
      1221
    6. Vastuunkantoa

Nyt kun Ähtäri on historiansa pahimmassa kriisissä, päättäjä luikkii perunakellariin: "Eronpyyntö kaupunginvaltuuston pu
      Ähtäri
      48
      975
    7. Olen varattu

Kihloissa ja menemme naimisiin. Anteeksi💔
      Ikävä
      90
      894
    8. Ruohonpolttoa Suomussalmella

Poikaporukka oli kuullut että ruohonpoltto on muotia, joten Kirkkopuistossa oli tekoruohoa poltettu. Ketkä liene asialla
      Suomussalmi
      44
      870
    9. Haluatko enää nähdä mua mies?

Se on täysin sinusta kiinni.
      Ikävä
      71
      862
    10. Alavuden Ähtärin kylä 1.1.2028

Ketä saamme kiittää tästä?
      Ähtäri
      28