Otitko osaa jouluapua keräykseen vai kolasitko lumet naapurinkin postilaatikon edestä? Tai tehtiinkö sinulle jotain mukavaa?
Itse lähetin tänä vuonna näitä kumilenkkejä ympäri Suomea jouluavun muodossa :)
http://weheartloombands.fi/
Hyvää Joulua!
Mistä tuli tänä jouluna hyvä mieli?
7
149
Vastaukset
- kolasin
kolasitko lumet naapurinkin postilaatikosta :-DDDD
- Apuritonttu
Pukki oli hävittänyt tonttulakin ennen kierrosta ja kävin viemässä omani just ennen ekaa keikkaa :)
Mulla on ollut tapana käydä luovuttamassa verta joulun alla, tosin tänä vuonna olin sen verran nuhainen, etten voinut luovuttaa. Vähän siitä joulumieli kärsi, mutta menen sitten heti välipäivinä.
- kunnontyöntekijä
Muistin pienellä lahjalla henkilöä joka teki muhun vaikutuksen aidolla empaattisuudellaan ja halusin nyt häntä muistaa ja jollain tapaa kiittää. Kynnys oli korkeahko (meinas alkaa ujostuttaa ku en ihmistä henk.koht.tunne) mut ylitin jännitykseni.
- Tyhjää täynä
Hyvä mieli tulee siitä, kun saa jakaa ja antaa ihmisille pettymyksiä. Lapset pettyvät helposti pakettiensa sisältöön ja aikuisille jaetaan eniten pettymyksiä veikkauksen arpojen ja muiden pelien muodossa. Tänäkin Jouluna on raavittu erilaisa arpoja kynnet verillä, tuloksena haaveiden romahtaminen.
- Tavis...
Mulle oli jouluaaton sää oikein unelma sää. Tuli lunta ja sakeena ihana näky, kun istuin katsomassa joulurauhan julistusta. Tuli kunnon valkea joulu. Ainoa mikä varjosti oli se että olin kipeäksi tulossa, eikä ollut hyvä olo. Nyt sitten nenä vuotaa ja rinta rohisee ja yskittää, kuumetta ei onneksi ole ollut ja olen jo flunssan terveemmällä puolella. Joulu 2014 vaipui muistojen joukkoon, niikuin joulut ennen tätä, elämä menee kovaa vauhtia kohti tuntematonta olotilaa. Näin vanhetessa sitä usein miettii just jouluna, jolloin tuntuu että omat jo poissa olevat läheiset olisivat lähellä, niin kuin kauniisti laulussa sanotaan että kuin henkäys ikuisuutta.
- .........
Terveyden kohenemisesta. Annoin myös kaksi joululahjaa, toisen työkaverille, toisen naapurille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!851838- 821680
- 501339
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai471275Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I481172- 1161150
Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla
Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!23952- 39935
Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen59922Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket23903