Ensimmäinen
31/1/2014
Salon vapaa-aikapäällikkö Petri Moilanen on valittu Nurmeksen sivistysjohtajaksi. Kaupunginvaltuusto oli päätöksessään yksimielinen.
– Pohjois-Savoon tai Pohjois-Karjalaan lähtö on ollut mielessä jo jonkin aikaa, Moilanen sanoi.
Ylä-Savosta kotoisin oleva Moilanen on aikaisemmin hakenut Iisalmen kaupunginjohtajaksi, Kontiolahden kunnanjohtajaksi, Kuopion palvelujohtajaksi, Jokilaakson koulutuskuntayhtyumän JEDUN yhtymäjohtajaksi ja Päijät-Hämeen koulutuskuntayhtymän johtajaksi.
Salossa Moilanen ehti olla Salossa yli kahdeksan vuotta. Viime vuoteen asti hän toimi sivistystoimen toimialajohtajana. Organisaatiomuutoksessa Moilanen pudotettiin porrasta alemmaksi eli vapaa-aikapäälliköksi, kertoo Salon Seudun Sanomat.
Nurmeksen nykyinen kaupungijohtaja, kauppatieteiden tohtori ja maa- ja metsätieteiden maisteri, Asko Saatsi, on Moilasen vanha kaveri Iisalmen ajoilta. Saatsi toimi Iisalmen teollisuusasiamiehenä ja Iisalmen teollisuuskylä Oy:n toimitusjohtajana.
Salossa Moilanen muistetaan Astrum-keskuksessa sijainneen Laurin koulun ankarana vastustajana. Koulu piti valtavasta vastustelusta huolimatta lopettaa vaikka väkisin. Sen jälkeiset tapahtumat osoittavat, että päätös oli väärä ja käy veronmaksajien kukkarolle.
Mutta tästä lisää i närmaste framtiden.
PS. Perussuomalaisten jättämä aloite ja kysely 7.6.2013 valtuustossa Laurin koulun lopettamisen syistä ja laillisuudesta täyttää muutaman päivän päästä kahdeksan kuukautta.
Siihen ei ole tullut vastausta.
Iisalmestahan on heti kaikki.
10
2420
Vastaukset
- pakkanenko
Kummin kaimojahan ne yleensä tänne valitut. Valinnan jälkeen on vaikeampi valita.
- minulle kaikki tapon
Oisko lieksasta mallia otettu valinnoissa?
- Anonyymi
Kämäräinen, Saatsi ja Moilanen Iisalmesta. Mukava paikkakunta muuten.😂
- Anonyymi
Älkää enää iisalmesta rekrytoiko ?!
- Anonyymi
Se ja sama.
Sairaalloisen lapsellinen on kyllä tuo ajojahti ja siihen liittyvä esittelyteksti.
Ehkä vielä oudompaa on, että sairaslomalla oleva ihminen potkitaan ilman kuulemista.- Anonyymi
Eipä tuo mikään ajojahti ole. On ihan itse kaivanut kuoppansa. Esittelyteksti ei sisällä puoliakaan siitä mitä kaikkea on taustalla.
- Anonyymi
Kaupunki taas maksaa pitkään oikeuskuluja, kun ei osaa mitään hoitaa oikein. Ihan perusjutut on kaupunginjohtajalla hukassa.
- Anonyymi
Nurmeksessa on tapana ottaa aina se paskin johtaja... huoh.
- Anonyymi
Jos ei pysty työkuntoisena pysyttelemään niin näinhän siinä yleensä lopulta käy,ei kai tuo mikään ainutlaatuinen ennakkotapaus ole.
- Anonyymi
No mittee on tapahtunna Moilas Petelle?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit755890KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti2754760Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202588Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei282503Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT881542Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro141420- 1051357
Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1281316seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1081264Rötösherra käräjillä
Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu191211