Minulla on kaksi poikaa, molemmat jo aikuisia. Molemmat asuvat omillaan, vanhempi toisella paikkakunnalla. Vanhemmalla pojalla on ongelma, jota hän ei myönnä. Hän käyttää kannabista, jonka kokee ainoaksi lääkkeekseen psyykkisiin ongelmiinsa. Ollut jo kaksi kertaa hoidossa psykoosin takia, elämän vastoinkäymiset ja kannabis ei ainakaan hänen kohdallaan ole sopineet yhteen. Välillä on mennyt hyvin, mutta nyt käyttö on lisääntynyt, silloin kun on hereillä. Nukkuu milteipä kokoajan, ruokailuun ym. asioihin saan jotenkuten, vitsailee, mutta on täysin välinpitämätön muuten, nyt istun tässä koneella ja toinen poika lähti jo aikoja sitten, toinen on nukkunut ilta 6 saakka, pieniä hetkiä pakollisten kuvioiden takia, kun olen nähnyt hänet jaloillaan olen onnellinen kun hän on täällä, ei tarvi funtsia miten menee, mutta surettaa kun ainutlaatuinen poikani tuhoaa itseään. Painostava Joulu tänä vuonna.
Perhejoulu
Apea 6
1
142
Vastaukset
- Joulurauhaa?
Mitä mieltä miehesi, poikien isä on tästä vanhemman poikasi huumeiden käytöstä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.212644Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?
Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant1052570- 2021374
- 941281
- 1251281
"Pähkähullu ruhtinas" sanoi a-studiossa maailmanpolitiikan professori...
...Martti Koskenniemi Trumpista ja hänen toimintatavoistaan, vertasi 1600-luvulla eläneeseen Aurinkokuninkaaseen Ludwig3041250Riikka Purra perustelee hallituksen leikkauspolitiikkaa
Odotukset ovat kovat, mutta puhe on poikkeuksellisen onttoa jopa hallituksen omalla mittapuulla. Vastuu työnnetään alas,221007Toivottavasti myös pysyy häkissä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011754428.html 😡😡😡 tommosia saastoja sitä näyttää Suomussalmen suunnalta sikiävän �13991Martina ja Matias
Mahtaako Martina yrittää saada Matiasta uudeksi sulhaseksi, niin saisi ne prinsessa häät, mitkä jäi pitämättä, kun Aussi211979- 60897