Onko enää olemassa aktiivisia pro ana foorumeita??
pro ana foorumeita?
ap..
3
167
Vastaukset
Toivottavasti ei.
- prooproo
Kävin itse joskus 10 vuotta sitten teini-ikäisenä noilla foorumeilla. Kyllä niitä varmasti vieläkin on, koska aina riittää teinejä jotka jaksaa niitä ylläpitää. Muistakaa että thinspo kuvat on lähes poikkeuksetta AINA MUOKATTUJA, älkää ottako niistä mallia, koska eivät ole totta. Itse en teininä tuota edes tajunnut vaan luulin että on oikeasti olemassa niin laihoja ihmisiä.
- pppparassssss
myproana englanniksi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503794
- 1053405
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342781Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262418- 201859
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51779- 1851736
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3841437- 271427
Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91218