Olen käyttänyt avastia vuosikausia. Tähän mennessä toiminut moitteettomasti.
Mutta kun tuli päivitys 2015 niin silloin alkoi alamäki.
Konetta pystyi käyttämään nettisurffailuun ja muuhun kevyeen käyttöön.
Minulla oli vanhoja kopioita rekisteristä D-asemalla, kävin poistamaan niitä, niin sitten alkoi tapahtua. Bluescreen.... Tyhjensin roskakoria----> bluescreen..... Asensin uutta ohjelmaa------> bluescreen.
Otin avasti pois päältä ja kokeilin sitten ylläolevia toimenpiteitä, kuinka ollakaan, ei tullut bluescreenia ja kaikki toimi niinkuin pitääkin.
Eli avasti lähti pysyvästi koneeltani ja tilalle tuli Panda Antivirus Pro.
Muutaman päivän käytettyäni olen ollut tyytyväinen Pandaan.
Ei ylimääräisiä härpäkkeitä ja taitaa olla aika kevyt käyttää.
Avast pilasi hyvän viruksentorjunta ohjelman kaikenmaailman lisäsovellutuksilla.
Liika ei aina ole hyväksi.
Onko muilla ollut ongelmia avastin kanssa?
Enkä viitsi tässä kaikkia muita ongelmia kirjoittelemaan, mitä avast 2015 on aiheuttanut...........
Avast Pro Antivirus 2015
PowerLock
2
122
Vastaukset
Poista Avast ja asenna tämä: http://www.cloudantivirus.com/en/
Maksullista virustorjuntaa ei kannata nykypäivänä hankkia. Turhaa rahantuhlausta.- PowerLock
Täytyypä kokeilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336524- 356003
- 293324
- 452770
- 342604
- 152278
- 372158
- 161986
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401829En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191757