Mieleni tekisi kokeilla telinevoimistelua, mutta mietin olenko liian vanha oppimaan? Ajasta ei siis ole kyse ei haittaa vaikka menisi muita kauemminkin oppia, ja haluiaisin vain mukaan johonkin harrasteryhmään, eli ihan harrastamisen ilosta haluaisin lajia kokeilla. Mielipiteitä onko harraste ryhmään hyvä mennä enää 16v ikäsenä?
Tai onko muita lajeja mikä voisi sopia paremmin jo vähän vanhemmalle jotka olisi saman tyylisiä kuin telinevoimistelu? :)
Onko 16v täyttänyt liian vanha aloittamaan telinevoimistelelua?
mietteliäs1998
1
164
Vastaukset
- 3v. tytön äiti
Hei! Itse olen 25v. Ja harrastin telinevoimistelua 8-10vuotiaana, en ollut kovin hyvä siinä joten lopetin ja kokeilin muita lajeja välissä. Nyt olen vuoden käynyt taas kerran viikossa telinevoimistelemassa :) eli kyllä sen voi myöhemmälläkin iällä aloittaa, mutta pelkkänä harrastuksena :) tunnilla missä käyn löytyy myös muutama 40v mies ketkä innostuneet nyt aikuisiällä telinevoimistelusta.
käyn gymi:llä treenaamassa koska ei ole seura, eli eivät käy kisaamassa.
Toivotan onnea oman harrastuksen etsimiseen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 17611175
- 545318
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462555- 372246
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131771Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421664Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta311310Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351256Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61066Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo102991