Miten alivuokralaisen ottaminen oikein vaikuttaa eläkkeensaajan asumistukeen?
Asun nyt yksin 2h kerrostalo aso-asunnossa ja saan siihen eläkkeensaajan asumistukea. Ajattelin nyt kuitenkin muuttaa "maalle" rivitaloon, harmikseni asunto on 3h. Sisarenpoikani olisi kiinnostunut alivuokraamaan tuon yhden ylimääräisen huoneen minulta jos otan tuon asunnon sillä hän käy täällä usein keikkatöissä ja tarvitsee paikan missä nukkua. Nykyisen asuntoni vastike on n. 650e ja uuden asunnon vastike n. 900e. Sisarenpoikani on luvannut maksaa alivuokraa 250e, joten vuokramenoni pysyisivät ihan samoina. Mutta miten kävisi asumistukeni? Poika on töissä ja tienaa keikkatöissä ihan hyvin, joten menettäisinkö koko asumistuen pojan tulojen takia?
Aikoinaan menetin yleisen asumistukeni kun töissä käyvä tyttäreni muutti kanssani samaan asuntoon, enkä haluaisi nyt että niin käy.
Alivuokralaisen vaikutus eläkkeensaajan asumistukeen?
Aso-mummeli
0
225
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1868543
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264648- 504178
- 593722
- 513186
- 502950
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262656- 432451
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382143- 292086