Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Kokemuksia seuraavista näkijöistä???

Auttakaa...

Tunnustan, olen soittanut nyt monelle näkijälle. Elämäntilanteeni on nyt niin solmussa etten saa oikein lohtua mistään muustakaan...Minä ja aviomieheni olemme nyt asumuserossa. Toivon, ettei tämä johda avioeroon vaan hän tulisi takaisin perheensä luokse. Millaisia kokemuksia teillä on Rajatiedon Carita Eklundista, Unilin Marjatasta ja ennustaja.infon Katariinasta? Onko jokin mennyt kuten sanoivat?

Minulle tuo Unilin Marjatta puhui kauan ja tiesi paljon kyllä taustoja. Avasi minulle asian miehestäni, jota en edes tiennyt mutta joka on kuitenkin pitänyt paikkaansa. Sanoi, että mies tulee takaisin. Olemme kuulemme sielunkumppaneita. On masentunut ja käy läpi raskasta henkistä prosessia nyt. Joka varmasti myös pitää paikkansa. Lopputuloksesta en vielä tiedä...

Ennustaja.infon Katariinalle olen soittanut monta kertaa. Hän on sanonut, että mies tulee takaisin. Ongelmat liittyvät johonkin muuhun kuin suoranaisesti suhteeseemme. Marjatta sanoi vähän samaa. Aikaa ei osannut sanoa, mutta kuulemma aivan varmasti tulee takaisin. Ja tiesi kyllä joitan tulevia tapahtumia jotka jo tapahtuivatkin.

No, sitten tämä Carita Eklund. Hän sanoi, että mies ei tule takaisin. Tulee avioero ja joudumme myymään kotimme. Joitain asioita tiesi myös miehen työstressistä ja lapsuudesta. Mutta lopputulema täysin eri mitä nuo kaksi sanoivat.

Ja en halua kommenttia, hanki elämä. Olen kyllä elänytkin. Puhelut kestävät kuitenkin aika vähän aikaa. Päivässä on paljon tunteja käytettävänä. Ja tämä asia painaa mieltäni jatkuvasti. Meillä kun on niin pieni lapsikin tuossa.

Kaikki kokemukset otetaan vastaan :)...

46

4322

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eikannatahurahtaa

      Yrittäisin astrologian kautta ennemmin selvittää asiaa,
      ihmissuhteiden ennustaminen ja lopputuloksen näkeminen
      on vaikeaa. Eivät juurikaan osu ja tulee varmaan sinunkin
      kohdalla monia kuvioita ennen lopullista ratkaisua.

    • velhon lapsi

      Älä ihminen pieni soita noille puhelinennustajille. Ymmärrän, että apua kaipaat, mutta nuo ovat vain ja ainoastaan herkkäuskoisten rahastajia.
      Joku voi nähdäkin tulevaan, en kiellä. Mutta 0700 -linjat. Aivan bullshittiä. Moni herkkäuskoinen tehnyt elämänsä virheen uskoessaan noihin. En halua loukata, ymmärrän sinun hakevan apua mistä tahansa.
      Soita vaikka minulle. Varmaan yhtä paljon osaan neuvoa ja nähdä mitä pitää tehdä. Ja ihan ilman rahastusta. Normaali hinta ja jos sulla rajaton puheaika, ihan ilmaista ohjetta pukkaa.

      Olen muuten 'näkijä' -sukua. Olen tiennyt tulevasta omassa elämässä ja muidenkin. Mutta minusta se on lahja/kirous, jolla ei pidä rahastaa.

    • kokemusta liikaa

      Ihmissuhdeasioissa on parempi olla soittamatta, vaikka ymmärrän, että vastauksen niin kovasti tahtoisi saada. Itselle on vain tehnyt tosi paljon hallaa se, että olen eräästä vaikeasta suhteesta kysellyt. Älytön määrä rahaa mennyt ja oikeastaan nähty/arvattu vain pieniä juttuja. Lopullista, tosi ikävää miehen tempausta ei nähnyt kukaan, vaikka se oli minulle kova shokki, joka avasi myös silmät kerrasta. Olisi pitänyt itse ratkaista tilanne ja päästää irti ajat sitten. Nyt en nähnyt totuutta kunnolla kun uskoin ennustuksia. Toivon, että sinä vältyt samalta. Ota ohjat omiin käsiin. Mieti mitä haluat, tee voitavasi ja siinä se. Loppujen lopuksi et voi muuta.

    • Kavahda!

      Noituudesta, riivaajain viisaudesta ja pahuuden tietäjähengistä pysy kaukana ettet tulisi niistä saastutetuksi ja turvaa yksin Jeesuksen pyhän veren armoon.

      • noituudesta

        Kristinusko ei ole puhdasta koska heidän sanomiin vaikuttavat niin voimakkaasti uskonnollisuus ja ihmisten rajoitteelliset ajatukset, tämän takia teidän sanomat ovat vääristyneitä ja niihin vaikuttaa monet epäpuhtaat henget jotta sanomat tulevat puhtaasti vastaanottavalle henkilölle vaan perustuvat heidän omiin mieltymyksiinsä ja oppeihinsa. Jos kristinuskosta tulisi puhdas niin raamattu on jätettävä ja säilyttää vain henki ja rakkaus. Raamatun opit eivät ole oppeja vaan kirjoituksia joista ihmiset hapuilevat totuutta ja monet löytävätkin, mutta kirjoituksiin uskominen sitoo ihmiset sekä luo ylpeyttä "minä olen oikeassa" henkeä.


    • Alkuperäinen...

      Hei.

      Kiitos teille vastauksistanne. Vieläkin kuitenkin kaipaisin kokemuksia, jos jollain vain sellaisia olisi näistä näkijöistä? Ja kiitos tarjouksesta velhon lapsi, ehkä tartun tarjoukseesi vielä :)...Mitä tässä muutakaan tekisin. Ihminen on luonnostaan utelias ja kun en kerran mieheltä saa vastauksia niin yritän sitten mitä vain muuta kautta saada niitä. Epätietoisuus on pahinta. En osaa päästää irti ja edetä elämässäni, mutta en kuitenkaan halua roikkua miehessä joka ei halua olla perheensä kanssa. Epätoivoinen olo.

      • asiakas79

        Hei!

        Minulla ei ole kokemuksia mainitsemistasi henkilöistä, mutta itse suosittelisin Marja Vidgreniä. Hän on nähnyt minulle hyvin. Hän ei ole 0700-ennustaja, vaan ottaa asiakkaita vain ajanvarauksella sekä tekee kirjallisia ennustuksia. Hänen yhteystietonsa löytyvät kun googlaat Marjax.
        Tsempppiä sinulle vaikeassa tilanteessasi!


      • Riippuvuus

        Olin kolme vuotta vaikeassa elämäntilanteessa minkä myötä soitin unilin selvänäkijöille. Elämäni järjettömin teko oli uskoa se mitä mulle kerrottiin.. Mikään asioista ei ole toteutunut mutta rahaa meni reipas 20.000€ koska heistä tuli "kaverillisia" juttukavereita. Mikään asia ei kuitenkaan ole toteutunut ja siinä on vielä se, että he näkevät numeron joten mä kehotan jokaista selvänäkijälle soittelijaa opettelemaan elämään ilman ns tulevaisuuden "tietämistä" kun se keskeyttää vain oman henkisen kasvun ja elämänsuunnan etsimisen kun useimmille naisille tiedonjanosta muodostuu jatkuva soittaminen, siis riippuvaisuus.. rahastusta, ei se muuta taida olla, ikävä kyllä. Veera on heillä mun mielestä erittäin fiksu ja asiallinen ja hänen tulkintansa on osuneet kohdalleen mutta muut ei kyllä ole kuin kertoneet haavekuvia jotka ei ole koskaan tapahtuneet. Miettikää mihin käytätte rahanne, lyhyistä puheluista virtaa suuri joki ja siitä voi tulla huono tapa mikä johtaa suurempiin ikävyyksiin missä sinä hetkenä edes onkaan..


      • totuustehtävä

        20 000€ ja missä ajassa? aika paljon saa soitella ennustajille tuolla rahalla. Miten voit syyttää näkijöitä rahastuksesta? jos olet 20 000€ edestä soitellut olet varsinainen riippakivi- katso peiliin- syyllinen on siellä


      • viisastunutlopulta
        Riippuvuus kirjoitti:

        Olin kolme vuotta vaikeassa elämäntilanteessa minkä myötä soitin unilin selvänäkijöille. Elämäni järjettömin teko oli uskoa se mitä mulle kerrottiin.. Mikään asioista ei ole toteutunut mutta rahaa meni reipas 20.000€ koska heistä tuli "kaverillisia" juttukavereita. Mikään asia ei kuitenkaan ole toteutunut ja siinä on vielä se, että he näkevät numeron joten mä kehotan jokaista selvänäkijälle soittelijaa opettelemaan elämään ilman ns tulevaisuuden "tietämistä" kun se keskeyttää vain oman henkisen kasvun ja elämänsuunnan etsimisen kun useimmille naisille tiedonjanosta muodostuu jatkuva soittaminen, siis riippuvaisuus.. rahastusta, ei se muuta taida olla, ikävä kyllä. Veera on heillä mun mielestä erittäin fiksu ja asiallinen ja hänen tulkintansa on osuneet kohdalleen mutta muut ei kyllä ole kuin kertoneet haavekuvia jotka ei ole koskaan tapahtuneet. Miettikää mihin käytätte rahanne, lyhyistä puheluista virtaa suuri joki ja siitä voi tulla huono tapa mikä johtaa suurempiin ikävyyksiin missä sinä hetkenä edes onkaan..

        Hyvä kirjoitus siitä, miten näkijät toimivat, miten helposti koukkuun jää ja miten lopulta jumiutuu. Ennustuksista voi olla suoranaista haittaa, turhaa toivoa tms. Pienistä puroista kasvaa joki ja vuosien saatossa summat tulevat isoiksi. Itsekin n. 3 vuoden ajan olen soitellut. Joskus enemmän joskus vähemmän. Eipä ole loppujen lopuksi kummoisia osumia ollut/tullut. Muutama hyvä näkijä on silti löytynyt kymmenien joukosta. Nyt pyristelen soittelemisesta irti, kyselen vain ilmaiseksi palstalla.


      • oikeatapaus
        viisastunutlopulta kirjoitti:

        Hyvä kirjoitus siitä, miten näkijät toimivat, miten helposti koukkuun jää ja miten lopulta jumiutuu. Ennustuksista voi olla suoranaista haittaa, turhaa toivoa tms. Pienistä puroista kasvaa joki ja vuosien saatossa summat tulevat isoiksi. Itsekin n. 3 vuoden ajan olen soitellut. Joskus enemmän joskus vähemmän. Eipä ole loppujen lopuksi kummoisia osumia ollut/tullut. Muutama hyvä näkijä on silti löytynyt kymmenien joukosta. Nyt pyristelen soittelemisesta irti, kyselen vain ilmaiseksi palstalla.

        kertoo jo paljon kuin tuo unilissa oli käynyt kokeilemassa minnie70 joka juuri siitä firmasta kertoi. mahdollisesti sitten voi soittaa tälläiselle ihmiselle joka on vaan kokeilemassa että näkeekö vaiko eikö? eli? miettikääs nyt kenelle soittelette


      • Riippuvuus
        viisastunutlopulta kirjoitti:

        Hyvä kirjoitus siitä, miten näkijät toimivat, miten helposti koukkuun jää ja miten lopulta jumiutuu. Ennustuksista voi olla suoranaista haittaa, turhaa toivoa tms. Pienistä puroista kasvaa joki ja vuosien saatossa summat tulevat isoiksi. Itsekin n. 3 vuoden ajan olen soitellut. Joskus enemmän joskus vähemmän. Eipä ole loppujen lopuksi kummoisia osumia ollut/tullut. Muutama hyvä näkijä on silti löytynyt kymmenien joukosta. Nyt pyristelen soittelemisesta irti, kyselen vain ilmaiseksi palstalla.

        viisastunutlopulta, joo enkä syytä heitä kun sehän on heidän ammattinsa, jokainen haluaa tienata elantonsa ja useimmat heistä toimii viisaasti mutta joskus se asiakas tarvitsee potkua persauksiin jotta herää paniikistaan jne. se täytyy itse ymmärtää, että muutama soitto ja yhtäkkiä soitteleekin yhtä mittaa tai pitkiä puheluita eikä se ole kenenkään muun syy kuin sen joka soittaa ja on hyvä miettiä sitä ns riippuvuutta.. mistä se on syntynyt ja jatkuuko se jollain muulla lailla.. musta tuo riippuvaisuus on juuri se avain itse ongelmaan ja ehkä jopa ihmisen elämäntilanteeseenkin kun siitä pitäisi päästää irti ettei riippuvuus jatku toisella tavalla.. Kontrollinhalu kenties? Mulla varmastikin oli se, tahto tietää :) Kannattaa elää kokemusta viisaampana, päästää irti negatiivisuudesta myös asiaa kohtaan, sitä mä suosittelen sinullekin.. Nauti elämästä niin onni tulee luo kun elät viisaudella itse tehden valintoja vaikka miten antaisi odottaa niin kyllä se sieltä tulee kun jaksat pitää positiivista mielialaa yllä :)


      • Mymmeli2015

        Marjatta ei kyllä minulle nähnyt mitään vaikka puoli tuntia höpötti jonnin joutavia mitä kuka tahansa voi puhua ihmiselle joka haluaa tietää "tulevaisuuttaan".. Jos elää niin kuin selvänäkijä sanoo niin kyllähän ne asiat tapahtuu mutta mä en kyllä halua elää niin, että teen niin kuin joku toinen sanoo.. Mä luotan itseeni siinä mikä tuntuu oikealta. :) Yhdyn tuohon, että se on monien kohdalla rahastusta silloin kun syntyy riippuvuussuhde niin, että autettava soittaa ja kysyy neuvoa useammin kuin kerran vuodessa.. Veera on selvänäkijä josta itse pidän, hänellä on hyvä etiikka työtään kohtaan; halu auttaa ja tukea ihmistä oikeaan suuntaan mikä ei ole se jatkuva soittelu ja hänen tulkintansa on myös tapahtuneet mikä on se tarkoitus kuitenkin selvänäkemisessä. :) Jos ei tapahdu 4kk aikana niin parempi olla soittelematta kun sitä voi tulla riippuvuus niihin selvänäkijöihin hyvinkin herkästi ja eräs asia mitä monikaan ei tule ymmärtäneeksi on se, että antaa avaimet omaan elämäänsä sille selvänäkijälle ja omaan itseensä myös mikä kannattaa miettiä hyvin tarkkaan kun siinä antaa toiselle vallan itseensä jos ei ymmärrä mitä selvänäkeminen on :) Tieto luo valtaa sinuun itseesi ja kyseessä on kuitenkin täysin sinulle tuntematon ihminen.


    • kokenut nainen

      Ystävä rakas,tee miltä sisimmässäsi tuntuu,yhtä sekamelskaa,tyhjyytä,tiedän elämästä itsekin kaikkea pahaa.Ja pahinta on uskoa näkijöihin,yksikään ei tosi vaikeuksissani tiennyt mitään,rahat meni.Tein niin että rauhoitin mieleni,aloin käsitellä asiaa,Usko pois,ýksi ihminen ei ole elämää suurempi juttu,aika parantaa asiat,rauhoitut,tee omia kivoja asioita! Elä omaa elääsi,ja aina on elämässä tullut ihanaakin pahan tilalle!

    • Tässä ohjeet 0 euroa

      Mitä se auttaa aloittajan soittavan seuraavalle ennustajalle. Jos hän sanoo, että tulee takaisin, niin varmistat asian taas seuraavalta ennustajalta. Jos taas tämä sanoo, että ero tulee, niin olet entistä enemmän sekaisin. Soitat taas seuraavalle ennustajalle jne jne. Se on loputon kierre. Kysy mieheltä suoraan, mikä häntä vaivaa ja aikooko palata vai unohdatko hänet ja aloitat uuden elämän. Jos ei aio palata niin vedät hänen nimensä yli toivelistalta. Jos aikoo palata niin sano että odotat neljä kuukautta sen jälkeen ei ole enää tulemista koska aiot unohtaa hänet ja aloittaa uuden elämän. Epätietoisuus on pahinta. Se rassaa ja vie hermot.

      • Iloasuuminusssa

        Tuo oli hyvä neuvo: Kysy siltä, joka oikeasti tietää eli mieheltäsi. Ja jos ei säällisessä ajassa tule tolkkua, unohda ja mene eteen päin. Löysässä hirressä saa roikkua, jos itse siihen suostuu. Tiedän, ettei nämä neuvot kipua pois vie. Joskus elämässä sattuu "paskoja juttuja hyville tyypeille", mutta ikäville asioille ei pidä antaa ylivaltaa. Keskity rakentamaan sitä, mikä on hyvää elämässäsi.

        Maksulliselta ennustajalta en neuvoa kysyisi.


    • iiris..

      Minä olen saanut paikkansa pitävät tulkinnat Kallion Ninalta. Muutamalle olen soittanut, mutta nopeasti lopettanut puhelut. Eräs näkijä jolle soitin niin se kysyi, että mistä olen hänen numeronsa saanut, sanoin että googlettamalle, en muista sen nimeä. mutta tuntui hullulta että noin kysyi.

      • MAINOSNINALTA

        MAINOS........


    • Riippuvuus

      Totuustehtävä, en mä ole väittänyt että olisin katkera, toin esiin tarinani sillä muutama selvänäkijä sai otteen, he käytännössä tekivät työtään niin, että musta tuli heidän tuestaan riippuvainen kun sitähän se työ on. He tekevät rahaa olemalla ihmisten tukena.. tuo summa meni puolessa vuodessa ja huomautan olin hyvin herkässä tilassa jolloin tilaani käytettiin hyväksi pitkittämällä puheluita kun en mä siinä tilassa ymmärtänyt ettei vieraaseen ihmiseen kannata luottaa. Kun mä päätin että nyt tää loppuu, löytyi nopeasti myös tasapaino ja sen vuoksi mä kehotan kaikki intuitiivisia herkkiä ihmisiä tasapainottamaan itsensä sillä se ei todellakaan selvänäkijöiden avulla löydy se elämä mitä kertovat kun itse meistä jokainen elämäänsä elää niin ei ole hyväksy tukeutua vieraisiin ihmisiin, varsinkaan kalliisiin palvelunumeroihin siis :) Tuo oli se pointti tuossa, että jokaisen pitäisi luottaa itseen sillä vain siten se elämä alkaa sieltä pikkuhiljaa mennä paikoilleen. Mun kohdalla oli pitkä työttömyys, kolari minkä myötä meni tasapaino enkä mä ole koskaan ollut "heikko" niin ne oli vaikeita hetkiä mutta se on vaan rahaa, ei mua toi rahan menetys haittaa mutta joku voi herätä tuosta ja lopettaa soittelun mikä on siis hänen parhaakseen kun on ihmisiä jotka sen saa pidettyä hallinnassa jos elämäntilanne on vakaa mutta jos se ei ole vakaa niin silloin ihmiselle ei ole hyväksi soittaa yhdellekään selvänäkijälle koska harhakuvat vain vievät tilannetta usein pahemmaksi. Tämä oli se pointti ja toivon mukaan auttaa jotakuta. Riippuvuus, "äitisuhdehan" siitä syntyi muutamien kanssa kun tarvitsin tukea mutta mä en sanoisi, että aina siinä oltiin ihan auttajana kun kyllähän siinä hyvin tienaa jos saa pidettyä ihmisen linjoilla.. Siitähän työssä on kyse.

      • eimainostusta

        En lähtisi yleistämään sitä että kaikki näkijät ovat samalaisia. Puhelut ovat kalliita ja näkijän pitäisi pystyä myös sanomaan että nyt stop- siinä pitäisi käyttää järkeä ja myös kohtuullisuutta. moni näkijä on yrityksen palveluksessa- kannattaa itse koittaa. Ottaa yhteyttä-eivät ne kysele onko oikeasti taitoja. näkijät ovat 20sentin minuuttiliksalla, eli yritys ottaa siitä lopun. Ihmisen itsenkin pitäisi ymmärtää missä se raja kulkee. Jatkuva soittelu näkijältä toiselle, on aika epätoivoista puuhaa. Sitä soittaa niin kauan että saa sellaisen vastauksen joka rauhoittaa mieltä. eikös näin ole? Harmi että on niitä jotka käyttävät väärin- sillä on näkijöitä jotka todellakin näkevät ja auttavat, osaavat vetää rajan, milloin peli vihelletään poikki.


      • tyytyväinen

        Kallion Nina on kyllä hyvä, lisäkysymykset kuuluu tulkinnan hintaan eikä hänellä ole siihen rajoitusta. ei ole pahan hintainen. välillä on yöaikaankin tullut vastauksia, eli nähtävästi tekee öisinkin hommiaan. Suosittelen.


    • kumk

      Oli aika, jolloin itsekkin soittelin selvänäkijöille. Mitä selvyyttä sillä elämääni sain? En mitään. Toinen näkijä sanoi yhtä, toinen toista. Päättele siinä sitten itse jotain.Rahat kuluvat täysin turhuuteen ja tyhjä jää käteen. Jos olisi olemassa todellakin hyviä ennustajia, olisi myös monia lottovoittajia. Eikä tarvisi ennustella puhelinlinjoilla.Ystävää vailla sinä ennemminkin tunnut olevan.
      Ennustajille soittamisesta voi tulla helposti pakkomielle ja riippuvuus.Vähän sama kuin peliriippuvuus.Hankkiudu eroon tästä ystävän avulla.

    • Riippuvuus

      Mulla ei ole enää tuota ongelmaa, mä olin vakavasti sairas eli taustalla oli monia asioita jotka johtivat pelkoihin mutta halusin pointata juuri sitä, että pienistä puroista kasvaa suuret rahat sillä ongelmani tuossa oli juuri se, että siitä syntyi kierre. Sinä kumk pointtasit hyvin tuon pakkomielteen ja riippuvuuden, sellainen siitä voi tulla monelle jotka ensimmäistä kertaa soittavat selvänäkijälle hädässä ja saa tukea ja ymmärrystä.. mulle tapahtui todellakin niin. Mä en kadu tuota rahan menetystä enkä syytä ketään mutta varoitan todellakin itse asiasta ettei muille kävisi samoin et jää koukkuun siihen kun elämä käytännössä pysähtyy kun alkaa elämään epätodellisessa maailmassa omassa päässään ja sit pitää ja pitää soittaa.. se on se juttu mikä pitäisi karsia selvänäkijämaailmasta kun tänä päivänä elämme tilanteessa missä ihmisillä on vaikeaa ja tuo tuntuu yleistyvän.. se on meillä ongelma minusta jo. Siksi mä kirjoitin tänne. Kumk, mulla on kaikki ihan hyvin, tuo on taaksejäänyttä jo..

      • pehmeitä

        niin että sulle tuli yli 3 tonnin puhelinlaskut kuukaudessa????? otitko lainaa? vähän yliampuvaa taita olla tuo summa


      • riippuvuus
        pehmeitä kirjoitti:

        niin että sulle tuli yli 3 tonnin puhelinlaskut kuukaudessa????? otitko lainaa? vähän yliampuvaa taita olla tuo summa

        en mä lainaa tarvinnut.. rahatilanne on ehkä parempi mihin olet tottunut. :)


    • Älä hae apua meedioista, joista raamattu varoittaa, tulee varmasti masennusta ja kaikkea muuta, koska ne toimii pahojen henkien vaikutuksen kautta, kuten tietäjähenkien yms. Hae apua Jumalalta. Tässä linkissä lisää asiaa. http://www.kolumbus.fi/pentti.toikkanen

      • Riippuvuus

        Ai sun saarnoista, no jo on linkki, uskonlahkoon mä tuon luokittelen.. :)


    • epäonnistui

      Olen soitellut selvänäkijöille.Aivan puppua.Hölistään astrologiaa tai kuinka pitäisi lopettaa lihansyönti(olen vegetaristi)tulee rahaa,ei tule rahaa,suhteeni ei kestä(kestänyt jo 8vuotta)en lähde matkalle ulkomaille(lähdin)Aivan täyttä vedätystä ja arvailua.

    • Vedätystä

      Ikävä kyllä, osa "näkijöistä" on vain työssä linjan toisessa päässä, eikä heillä ole mitään todellisia kykyjä nähdä tulevaisuuteen. Kuka tahansa työtön voi tosiaan ruveta tällaiseksi ennustelijaksi, latelee vaan liirumlaarumia saaden siitä liksaa ja epätoivoinen uskoo...

      • Täyttäpuppua

        Niin ja ne asiat mitkä osuu kohdalleen on sitä kun ihminen itse on mennyt siihen ansaan et elää sen mukaan mitä hänelle on kerrottu.. kun jokainenhan ne asiat itse tekee, ei ne kohtaloa ole niin kuin naisten tapaan kuuluu ajatella asioista.. :)


      • puppuataiei
        Täyttäpuppua kirjoitti:

        Niin ja ne asiat mitkä osuu kohdalleen on sitä kun ihminen itse on mennyt siihen ansaan et elää sen mukaan mitä hänelle on kerrottu.. kun jokainenhan ne asiat itse tekee, ei ne kohtaloa ole niin kuin naisten tapaan kuuluu ajatella asioista.. :)

        koskaan ei todellakaan saa mennä siihen halpaan, että elää sen mukaan mitä joku on kertonut kun pitää aina kuunnella itseään ja tehdä itse niitä valintoja joita haluaa. Kohtalo on mun mielestä sitä kun tulee niitä kohtalon omaisia kohtaamisia joissa kumpikin on hämillään et mites me nyt taas törmätään et kyl mä tietyllä tavalla kohtaloon uskon..


    • kokeillut

      Älä ihmeessä ota yhteyttä Marjaxiin. Ensinnäkin oli melkoisen tyly vastaanotto, eikä nähnyt yhtikäs mitään. Yritti kyllä kovasti, mutta tulos oli iso nolla!

    • pettynyt_pahoin

      Soitin kalliiseen astral ohjelmaan Kirsi Laineelle tuskissani. Puhui todella hitaasti, eikä parantamisesta tullut yhtään mitään enkä apua saanut ollenkaan, siis mitään muutosta parempaan ei tapahtunut.
      Jos jollain on Kirsi Laineesta parempaa kokemusta, niin kuulisin mielelläni, etten häntä turhaan moittisi.

      • Sinilehti

        Kirsi Laine; ei yhtään mitään tiennyt vaikka mainostaa kuinka hän on saanut jumalan lahjan ja käsillä tuntee " sun kehon sairaudet" kaukoparanta. Oli aika tylykin ja koko ajan vaan hokee kuinka sun pitää kertoa avautua,, hänenhän olisi pitänyt selvännäkijänä nyt sitten tuntea missä kehon osassa on vikaa. Kun en suostunut avamaan liikaa,,josta olisi hänen helppo johdatella ja lypsää ja kohta sanoo niinkuin ne muuktin sen jälkeen kun asiakas on kertonut" se näkyy tässä#, sitten vasta se näkyy. Otti nokkiinsa kun en avannut liikoja ja puhui liirumia diiba daabaa. Sitten syyti mua; sä olet niin metellin takana, että sua ei voi auttaa,ei saa yhteyttä.
        Uskon muuten enneuniin,,kuten näen niitä, esim. lippu puolessa salossa tietyn talon pihassa,, niin sitten siitä kuoleekin joku, jne.
        Laine yritti vaan koko ajan että mä kerron ja pidän puhetta jörkyllä minuuttitaksalla,että valittaisin ongelmia. Mitään ei tyyppi nähnyt minkälaista terveysongelmaa olisi ollut. Todella nuo tyypit pitäisi testata niin perinpohjin ennenkuin päästetään rahastamaan!


    • silmäotsassa

      mitään muutosta ei tapahdukaan ellei sen eteen tee myös itse lujasti töitä, tätä olen omissa tulkinnoissani halunnut tuoda esiin. Että vastuu on myös kuulijalla elämästään, eikä vain yksin näkijällä. Minä ainakin näen jopa eri vaihtoehtoja jos tekee huonon valinnan taikka jää polkemaan paikalleen tekemättä mitään, neovonta on näkijän oleellisin työ eli se mistä voi olla eniten apua.

    • julmaa_touhua

      Eikös Kirsi Laine ole juuri sitä varten kalliilla linjalla, että tuloksia syntyy? Mitä turhaa ottaa yhteyttä ja maksaa sammakontalia, jos pitää itse kuitenkin parantaa itsensä. Jos se onnistuisi, niin mitään Kirsi tai muitakaan Laineita ei tarvittaisi.
      Älkää soitelko, petytte vaan. Paras juttu on kun hakee apua ihmisiltä, jotka jotain osaakin ja halvemmalla. Onkohan Stiina ainoa, joka jotain todella tietääkin. Ainakin sellaisen kuvan olen asiasta saanut. Nykyisin en edes katsele koko ohjelmaa. Vedätystä melkein kaikilta, paitsi Stiinalta.
      Stiinan on kai pakko kehua toisiakin siellä, koska ei hän aina voi olla paikalla.

      • Sadetus

        Siis oletko sinä soittanut Kirsi Laineelle vai ihan vaan noin päättelit TV ohjelman perusteella kun vähän tuo kuulostaa siltä :) Mä olen miettinyt millainen tuo Elli Roth on selvänäkijänä? Vähän kiinnostaisi kuulla jos jollain on kommenttia.


    • pohdintaa

      Onko kellään kokemusta Saija Heinosesta?

    • AP2016

      Olen alkuperäinen kirjoittaja. Voin kertoa että mieheni palasi kotiin. Ja kyllä oli pitkään masentunut töidenkin vuoksi. Toki suhteemme vuoksi varmaan enemmän. Sitä en vieläkään tiedä kestääkö avioliittomme sillä uudet ongelmat astuivat kehiin kun mieheni palasi. Tein paljon töitä itseni kanssa asumuseromme aikana ja opin uuden tavan riidellä. En mene enää henkilökohtaisuuksiin, uhkaile erolla tai huuda. Harmillista oli huomata että mieheni käytös oli eron aikana vain pahentunut ja nyt hän on itsekkäämpi kuin koskaan. Todennäköisesti johtuen siitä että ajattelee nyt että teki hän mitä vain, minä odotan häntä aina. Eli voin kertoa että Katariina ja Marjatta näkivät tai arvasivat lopputulemana oikein. Sen mitä tämän jälkeen tapahtuu jää nähtäväksi. Oma jaksamiseni on todella heikko koska näin pitkä taistelu ja pienen lapsen kasvatus yksin vei mehut. Palasin töihinkin nopeasti. Luulin että olen onnellinen mutta onnellisuus suhteessa vaatii kahden tahtoa, ei yhden. Mies tuli kotiin koska ajatteli että olen muuttunut, mutta itse ei tehnyt samaa työtä jonka minä tein.

      • näinsemenee

        tyhmä sä olet kun otit takasin, kierre on valmis, kohta taas soittelet ennustajille


      • Iloasuuminusssa

        Keskustele tuosta miehesi kanssa, minkä tänne kirjoitit. Etsikää tarvittaessa yhdessä apua. Jos näet, ettei Sinua arvosteta eikä todellista yritytä suhteen eteen tule, tiedät, mitä pitää tehdä. Teidän kaikkien vuoksi. Elämä on liian arvokasta riitelyyn tuhlattavaksi.


      • Lueskelija9

        Kiva että palasit kertomaan, mitä myöhemmin tapahtunut. On aina mukava saada tarinaan jatkoa, harmi vain ettei sitä useimmissa tapauksissa tule.


    • PuhKier

      Itse kehottaisin käymään ihan paikan päällä jollakin näkijällä tai tarot-ennustajalla. Olen itse aikanaan ollut soittelu kierteessä ja kallista lystiä se kyllä on. Valitettavasti se tuppaa menemään niin, että kun joku sanoo jotain mitä ei halua kuulla, niin tulee soitettua seuraavalle. Seuraava taas näkee asiat juuri siinä valossa, kun toivot asioiden menevän. Joitakin ihan hyviä sähköpostitulkitsijoitakin on.. ne pysyy aina tallessa ja voi joskus myöhemmin palata lukemaan niitä.

      Mitä taas parisuhdeasioihin tulee, niin ne tuntuvat olevan haasteellisia asioita näkijöille. Voin toki olla väärässä ja en myöskään väitä etteikö joku näkisi hyvinkin tarkasti.

      Toivottavasti asiat menevät kuitenkin rupeavat menemään parempaan suuntaan. :)

    • puhkaiseekuplan

      Suosittelen valitsemaan sellaisia näkijöitä jotka eivät ole ryvettyneet politiikassa, erityisesti kannattaa välttää vasemmalle kyttääviä ja jotka ovat lianneet taitonsa tunnetuissa rikoksissa tai tapaturmissa, soittavat suutaan joka tuutissa. Näkyy muuten olevan aika paljon näkijöitä juurikin vasemmistossa.

    • Poskipartainen

      Uppaan tätä.

    • IsäMatteontutkimuksia

      Kyllä on hyviä kaikki

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      85
      2288
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      50
      1984
    3. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1848
    4. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      88
      1812
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1628
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1542
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      25
      1422
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1382
    9. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      40
      1375
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1341
    Aihe