Ex haluaa että tuloni tarkistetaan, onko minun pakko suostua muuten kuin oikeuden päätöksellä?
Tulojen tarkistus
29
216
Vastaukset
- EI OLE
ex puolisollesi, lastenvalvojalle, sosiaalitoimellei ei tarvitse esittää tulotietojasi;
ainoastaan mahdolliseen haasteeseen sinun tulee asianajajan välityksellä vas-
tata eli coolina vaan voit v.ittuilla vapaasti exlle ja sossulle...ilmittelet et lasten vuoroasuminen kattaa elatusavut ja lexäs maksaa sulle puolet lapsilisistä..- seliseliseli
Vittuilullako saat sen vuoroasumisen. Hullunahan ne vaan sua pitää...
- älä jauha paskaa
seliseliseli kirjoitti:
Vittuilullako saat sen vuoroasumisen. Hullunahan ne vaan sua pitää...
yhäriruikku:)... näin se vaan menee!!!
- no siitä vaan :)
älä jauha paskaa kirjoitti:
yhäriruikku:)... näin se vaan menee!!!
Eli sinä luulet, että saat asumisen vittuilemalla - niinkö.
- aivan..
no siitä vaan :) kirjoitti:
Eli sinä luulet, että saat asumisen vittuilemalla - niinkö.
kuka v.ittuilun aloitti- äiti ja viranomaiset narsismillaan valehtelemalla lapsen
olosuhteet.. - ala-asteelle olet jä
aivan.. kirjoitti:
kuka v.ittuilun aloitti- äiti ja viranomaiset narsismillaan valehtelemalla lapsen
olosuhteet.."opettaja, tuo aloitti byäh..."
- aivan älytöntä
Miten on mahdollista että kun lasken elatusapulaskurilla elatusavun 2300 euron nettotuloilla, niin jos lisäilen sinne lapseen liittyviä kuluja vaikka mitä niin saan suuremmillaan jopa 900€ /kk elatusavun? Pienimmilläänkin 400€ / kk yhdesta 2 vuotiaasta lapsesta. Maksaako joku noin suuria elatusmaksuja?
- älä nyt lisäile
Älä nyt lisäile mitä sattuu kuluja. Ja muistathan, että toinenkin maksaa niitä kuluja, jos ne ovat siis todellisia, eli eivät ne kokonaan sinulle pidä tulla.
En tiedä ketään joka maksaa 900/kk. Isoimmat elarit jotka tiedän on 350/kk. Nekin tuntuvat kulutukseen nähden isoilta. On varmaan sitten niitä, jotka maksavat kalliita harrastuskuluja elareiden lisäksi. Esim. jääkiekko, taitoluistelu ja raksastus ovat kalliita. Silloinhan hintaa voi tulla paljon, mutta se nyt on eri juttu. - tai niitä jotka
älä nyt lisäile kirjoitti:
Älä nyt lisäile mitä sattuu kuluja. Ja muistathan, että toinenkin maksaa niitä kuluja, jos ne ovat siis todellisia, eli eivät ne kokonaan sinulle pidä tulla.
En tiedä ketään joka maksaa 900/kk. Isoimmat elarit jotka tiedän on 350/kk. Nekin tuntuvat kulutukseen nähden isoilta. On varmaan sitten niitä, jotka maksavat kalliita harrastuskuluja elareiden lisäksi. Esim. jääkiekko, taitoluistelu ja raksastus ovat kalliita. Silloinhan hintaa voi tulla paljon, mutta se nyt on eri juttu.eivät maksa mitään äidin ja viranomaisten pelleillessä estäessä lapsen
oikeudet; asuminen/ tapaamiset ja isän huollon.. - jatkuu vaan huoh
tai niitä jotka kirjoitti:
eivät maksa mitään äidin ja viranomaisten pelleillessä estäessä lapsen
oikeudet; asuminen/ tapaamiset ja isän huollon..No pakko-oireinen...siihen oli syynsä.
- oikaisu..
jatkuu vaan huoh kirjoitti:
No pakko-oireinen...siihen oli syynsä.
viranomaisten ja äidin pakko-oireisuus...siihen on syynä:)
- iuiyui
älä nyt lisäile kirjoitti:
En tiedä ketään joka maksaa 900/kk. Isoimmat elarit jotka tiedän on 350/kk. Nekin tuntuvat kulutukseen nähden isoilta. On varmaan sitten niitä, jotka maksavat kalliita harrastuskuluja elareiden lisäksi. Esim. jääkiekko, taitoluistelu ja raksastus ovat kalliita. Silloinhan hintaa voi tulla paljon, mutta se nyt on eri juttu.Minun mies maksaa lapsestaan elareita 420e/kk. Tiedän monia, jotka maksavat yli 350e/kk elareita. En kyllä minäkään mitään 900e/kk elareita tiedä...
iuiyui kirjoitti:
Minun mies maksaa lapsestaan elareita 420e/kk. Tiedän monia, jotka maksavat yli 350e/kk elareita. En kyllä minäkään mitään 900e/kk elareita tiedä...
Hmmm. Kyllä 420 elarilla ex miehesi elättää osittain jo sinuakin ex puoliso jos olisin ex:si niin puolittaisin 210 euroon maksut.
- Minäkin meinasin
Exälläsi on mahdollisuus tarkistaa uudelleen elatusmaksu. Sinun ei ole pakko sinne viedä tulotietojasi, mutta sillä ei ole juurikaan väliä, koska ne eivät ole salaisia tietoja. Viranomaiset saavat ne nähtäväkseen, jos sinä et niitä toimita. Exäsi voi myös tarkistaa tulosi itse verotoimistosta.
- viranomaisilla
ei ole oikeutta tarkistuttaa; koska ei oikeutta puuttua, lapsen elatusta koskevat
sopimukset ovat vanhempien välisiä keskinäisiä ja vapaaehtoisia sopimuksia,
jotka kunnan lastenvalvoja tai tuomioistuin pyynnöstä vain vahvistuttaa.. verotoi-
mistosta saadut tiedot eivät klerro totuutta, koska ei näy vähennykset ym..tulon
siirrot..
- liian alhaiset
On pakko nostaa lasten elareita jos palkkasi nousee, vai luulet että ainoastaan äidin pitäämaksaa hintojen korotus ja sinä tuhlaat kaljoihisi yksin omat rahat?
Mikä on niin vaikeeta maksaa omein lasten elatus?
Muutenkin elarit laahaa 20 v jäljessä nykyistä palkkakehitystä, että on ihme että ollaan vielä siellä 150 e kk, vaikka pitäisi olla 350 e kk!- liian korkeat
Miksi on niin vaikeaa hoitaa yhteisten lasten huolto yhdessä ja lapsille
tasapuolinen yhteydenpito ja asuminen molemman vanhemman luona;
ensin huolto, lapsen asuminen ja lapsilisät puoliksi..sitten vasta sovitaan
elatuksesta eli elatusta ei suoriteta, piste!!! - isät jättää aina
liian korkeat kirjoitti:
Miksi on niin vaikeaa hoitaa yhteisten lasten huolto yhdessä ja lapsille
tasapuolinen yhteydenpito ja asuminen molemman vanhemman luona;
ensin huolto, lapsen asuminen ja lapsilisät puoliksi..sitten vasta sovitaan
elatuksesta eli elatusta ei suoriteta, piste!!!Niin siinäpä kysymys miehille? Miksi on vaikeeta maksaa ja olla lasten kanssa?
Hyvä se on ex vaimoon luottaa joka ei taatusti lapsiaan jätä, mutta ne miehet, pitää olla nianen joka hetki uusia ja vnahoja... lapset saa jäädä, onneksi on äiti joka hoitaa kun mihet ei viitsi. - heti viitsin hoitaa
isät jättää aina kirjoitti:
Niin siinäpä kysymys miehille? Miksi on vaikeeta maksaa ja olla lasten kanssa?
Hyvä se on ex vaimoon luottaa joka ei taatusti lapsiaan jätä, mutta ne miehet, pitää olla nianen joka hetki uusia ja vnahoja... lapset saa jäädä, onneksi on äiti joka hoitaa kun mihet ei viitsi.ja huoltaa kun annetaan.. ja maksaakkin; mutta pelkäksi maksuautomaatiksi en rupia eli kaikki on kiinni äidistä ja viranomaisnarsismista ja valehtelusta; sopimuk-
set lasten yhteishuollosta ja tapaamisista toimitettu jo 4 vuotta sitten sossuun
lastenvalvojalle, vain äidin nimi puuttuu...en maksa elareita kun ei ole huollettavaa
ja lapsiakaan ei ole näkynyt äidin ja viranomaisten valehdellessa lapsen olosuhteet - et vaan viitsi
heti viitsin hoitaa kirjoitti:
ja huoltaa kun annetaan.. ja maksaakkin; mutta pelkäksi maksuautomaatiksi en rupia eli kaikki on kiinni äidistä ja viranomaisnarsismista ja valehtelusta; sopimuk-
set lasten yhteishuollosta ja tapaamisista toimitettu jo 4 vuotta sitten sossuun
lastenvalvojalle, vain äidin nimi puuttuu...en maksa elareita kun ei ole huollettavaa
ja lapsiakaan ei ole näkynyt äidin ja viranomaisten valehdellessa lapsen olosuhteetseli seli, ei sulle kuule lapsia eteen tuoda, itse sovit ja itse haet, älä odota valmista. On sullakin jalat ja aikaa siinä missä äidilläkin, hoida itse asiat kuntoon älä odota että äiti sen tekee.
- milläs sovit
et vaan viitsi kirjoitti:
seli seli, ei sulle kuule lapsia eteen tuoda, itse sovit ja itse haet, älä odota valmista. On sullakin jalat ja aikaa siinä missä äidilläkin, hoida itse asiat kuntoon älä odota että äiti sen tekee.
ihmisen/ äidin kanssa joka ei suostu sopimaan narsismissaan?
- ...
milläs sovit kirjoitti:
Kuka sen narsismin totesi?
- Itse soppasi keitit
milläs sovit kirjoitti:
En minäkään kyllä tuollaisen kanssa mitään sopisi
- itse soppasi keitit
Itse soppasi keitit kirjoitti:
En minäkään kyllä tuollaisen kanssa mitään sopisi
enkä minä sinun kanssasi; en ole keitellyt..viranomaiset ja lapsen äiti ovat narsismissaan..
- kerrotko?
itse soppasi keitit kirjoitti:
enkä minä sinun kanssasi; en ole keitellyt..viranomaiset ja lapsen äiti ovat narsismissaan..
Mikä taho on todennut se narsismin, josta höpötät.
- itse soppasi keitit
kerrotko? kirjoitti:
Mikä taho on todennut se narsismin, josta höpötät.
asianajaja ilman todistelua..
- ...
itse soppasi keitit kirjoitti:
asianajaja ilman todistelua..
Kenen asianajaja totesi kenen narsismin, ja mikä teki asianajajasta pätevän arvioimaan narsismia? Sen sijaan oikeus voi päättää, että lapsen edun mukaista ei ole tavata toista vanhempaa. Erittäin harvinaista, mutta toisinaan pakkotilanne. Sellainen tilanne on varmasti hankala ymmärtää ja hyväksyä, kun itse ei ole samaa mieltä.
Muitakaa nyt että elatusmaksut perustuvat lapsen elatukseen tarpeeseen ja jakaantuvat vanhempien elatuskyvyn mukaan. En nyt ulkoa muista mikä on summa alle kouluikäisillä. 400-500€/kk. Tämä summa jaetaan vanhempien kesken. Taidettiin vielä lapsilisä tuosta vähentää. Kalliita harrastuksia ei elatusvelvollisen ole maksettava. Harrastukset sisältyy tuohon tarpeeseen.
- EiTarvitsrReagoida
Ei tarvitse suostua, toki ystävällistä on ilmoittaa ettet ole tulossa tapaamiseen mutta periaatteessa mikään laki ei sinua velvoita mihinkään MUTTA sitten jos asia menee oikeuden käsittelyyn ja elarit tarkistetaan sen kautta niin sitten toki olet velvollinen sinne selvityksen toimittamaan mutta muuten ei :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2382282Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101828Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse671547Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801245- 611115
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171098TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161018Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään891004Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42864- 70852