Läpsläps.. Ei ollut karvamahoista minulle vastusta. Seuraavaksi väännän judokat solmuun. Uskallakin kommentoida jotain ja se on läpsy ja pihalle
Karvamahat poikki ja pinoon
jugolanjutti
10
397
Vastaukset
- tuletko ???
tuu kokeilemaan mua vastaa, mma:sta on 3,5 vuoden kokemus ja krav magasta 1,5 vuoden
- feardragonivan
Onko tappelusta kokemusta ollenkaan ?
- Jewjutsu
Missä ja milloin
- Opettaja55
Juntit!
- TWDSuurmestari
Meikäläinen on Tsong-Wan-Daon mestari! Kaadat sinut etätyrmäyksellä!
- aitoBlueteam
karatella niskaan ja mulkulla peräonteloon ja se on sinä
- aitoBlueteam
hah olenpas ollut asiantunteva jo 2016
- aitosininenjoukkue
Väärin meni. Se on mulkulla niskaan ja nyrkillä pyllyyn.
- magatreeneistäkipee
mul on siniset henkselit ilmastoinnissa.
parhaat judoheebot on ainakin karttaneet.- Kutomallakurkoksi
Onks kamppailun harrastajilla jotain larppaajia vastaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512