Apua Vesimies miehen kanssa

henriikka2

Elikkä ongelmani on vesimies mies johon olen tulisesti rakastunut. Tuntuu ehkä hölmöltä ajatella näin horoskoopin perusteella mutta hänen luonteensa vastaa kyllä täysin vesimiehelle ominaisia piirteitä.
Olemme tapailleet nyt melkein puoi vuotta, ongelmani on etten tunne suhteemme menevän oikein mihinkään suuntaan enkä saa vastausta vesimieheltä mitä hän oikein haluaa. Hän on myös hyvin etäinen jos emme ole yhdessä. Hän saattaa usein jättää vastaamatta viesteihin tai vastaa niihin monen päivän viiveellä. Näemme myös mielestämme turhan harvoin ja hänellä tuntuu olevan kokoajan kiire tehdä kaikkea muuta kuten käydä eri harrastuksissa, nähdä kavereita, viettää aikaa perheen kanssa. Eikä siinä mitään arvostan hänen omaa aikaansa mutta tunnen myös oloni hieman loukkaantuneeksi koska hän vaikuttaa aina laittavan minun näkemiseni tois-sijaiseksi. Olen yrittänyt keskustella asiasta hänen kanssaan mutta vastaukseksi saan aina ympäripyöreän "kyllä mä haluan viettää aikaa sun kanssa". Kun näemme en tunne tätä kylmyyttä ja etäisyyttä ollenkaan, yhdessäolomme on mitä ihaninta, hän on todella huomaavainen ja lämmin ja seksi on loistavaa, vaikka välillä tosin huomaan että hänelle tulee tietyissä asioissa suorituspaineita. En oikein tiedä mitä tekisin. Olen yrittänyt antaa hänelle tilaa ja aikaa mutta sama rutiini toistuu viikosta toiseen enkä tiedä jaksanko enään kauempaa vaikka olenkin tulisesti ihastunut häneen enkä haluaisi luovuttaa joten vesimiehet varsinkin miehet. Auttakaa ! Mitä minun tulisi tehdä? Eikö häntä vain kiinnosta vai onko tämä tyypillistä toimintaa?
Kiitos jo etukäteen :)

3

94

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Synastria ja rakkaus

Henriikka hyvä. Astrologia ei perustu aurinkomerkkeihin. Ei yksin, eikä parisuhteessa. Täytyy tarkastella Venuksen kulmat kuuhun pareilla, Merkuriuksen kulmat, Neptunuksen ja paljon paljon muuta. Kyse on laajasta tulkinnasta planeettojen kulmista, yhteensopivuudesta, naisen ja miehen välillä. Kuinka sinun Venuksesi tekee kulmaa parisi kuuhun ja niin edelleen. Aurinkomerkillä ei ole mitään tekemistä onnistuneen, tai epäonnistuneen, parisuhteen kannalta. On ihanaa olla rakastunut. Rakastumisen tunne on taivaallista. Se kantaa kaiken vaikeuden, yksinäisyyden ja toivottomuuden läpi. Mitä sitten, jos miehellä onkin ihan väärä Venusmerkki, jos Mars on aivan väärää laatua ja Merkurius tappaa kaiken, mitä sitten? Sinä huudat täällä miehiä apuun. Kertooko se jotain sinusta. Kun suhde ei toimi, siihen on jokin syy. Syy on jokin kymmenistä, joista valita.

• vditih.fh3oo

Ei siihen astrologiaa tarvita.

Lainaa kirja: Jätä se!

Terv, Astrologi

• kissanviikset5

Komppaan edellistä...
      Vaikuttaa tod vahvasti siltä,
      ettei hän ole kiinnostunut.
      Yhtäpaljon kuin sinä, valitettavasti.

Löydät vielä sen, jonka kanssa synkkaa oikeasti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      35
      4592
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      20
      3185
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      269
      2331
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      53
      2197
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      164
      2056
    6. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      89
      1670
    7. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      17
      1653
    8. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      360
      1651
    9. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      113
      1622
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      15
      1279
    Aihe