Apua Vesimies miehen kanssa

henriikka2

Elikkä ongelmani on vesimies mies johon olen tulisesti rakastunut. Tuntuu ehkä hölmöltä ajatella näin horoskoopin perusteella mutta hänen luonteensa vastaa kyllä täysin vesimiehelle ominaisia piirteitä.
Olemme tapailleet nyt melkein puoi vuotta, ongelmani on etten tunne suhteemme menevän oikein mihinkään suuntaan enkä saa vastausta vesimieheltä mitä hän oikein haluaa. Hän on myös hyvin etäinen jos emme ole yhdessä. Hän saattaa usein jättää vastaamatta viesteihin tai vastaa niihin monen päivän viiveellä. Näemme myös mielestämme turhan harvoin ja hänellä tuntuu olevan kokoajan kiire tehdä kaikkea muuta kuten käydä eri harrastuksissa, nähdä kavereita, viettää aikaa perheen kanssa. Eikä siinä mitään arvostan hänen omaa aikaansa mutta tunnen myös oloni hieman loukkaantuneeksi koska hän vaikuttaa aina laittavan minun näkemiseni tois-sijaiseksi. Olen yrittänyt keskustella asiasta hänen kanssaan mutta vastaukseksi saan aina ympäripyöreän "kyllä mä haluan viettää aikaa sun kanssa". Kun näemme en tunne tätä kylmyyttä ja etäisyyttä ollenkaan, yhdessäolomme on mitä ihaninta, hän on todella huomaavainen ja lämmin ja seksi on loistavaa, vaikka välillä tosin huomaan että hänelle tulee tietyissä asioissa suorituspaineita. En oikein tiedä mitä tekisin. Olen yrittänyt antaa hänelle tilaa ja aikaa mutta sama rutiini toistuu viikosta toiseen enkä tiedä jaksanko enään kauempaa vaikka olenkin tulisesti ihastunut häneen enkä haluaisi luovuttaa joten vesimiehet varsinkin miehet. Auttakaa ! Mitä minun tulisi tehdä? Eikö häntä vain kiinnosta vai onko tämä tyypillistä toimintaa?
Kiitos jo etukäteen :)

3

72

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Synastria ja rakkaus

      Henriikka hyvä. Astrologia ei perustu aurinkomerkkeihin. Ei yksin, eikä parisuhteessa. Täytyy tarkastella Venuksen kulmat kuuhun pareilla, Merkuriuksen kulmat, Neptunuksen ja paljon paljon muuta. Kyse on laajasta tulkinnasta planeettojen kulmista, yhteensopivuudesta, naisen ja miehen välillä. Kuinka sinun Venuksesi tekee kulmaa parisi kuuhun ja niin edelleen. Aurinkomerkillä ei ole mitään tekemistä onnistuneen, tai epäonnistuneen, parisuhteen kannalta. On ihanaa olla rakastunut. Rakastumisen tunne on taivaallista. Se kantaa kaiken vaikeuden, yksinäisyyden ja toivottomuuden läpi. Mitä sitten, jos miehellä onkin ihan väärä Venusmerkki, jos Mars on aivan väärää laatua ja Merkurius tappaa kaiken, mitä sitten? Sinä huudat täällä miehiä apuun. Kertooko se jotain sinusta. Kun suhde ei toimi, siihen on jokin syy. Syy on jokin kymmenistä, joista valita.

    • vditih.fh3oo

      Ei siihen astrologiaa tarvita.

      Lainaa kirja: Jätä se!

      Terv, Astrologi

    • kissanviikset5

      Komppaan edellistä...
      Vaikuttaa tod vahvasti siltä,
      ettei hän ole kiinnostunut.
      Yhtäpaljon kuin sinä, valitettavasti.

      Löydät vielä sen, jonka kanssa synkkaa oikeasti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 193
      2519
    2. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      198
      2234
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      56
      2232
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      173
      1743
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1354
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1277
    7. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      9
      1263
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      18
      1222
    9. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1215
    10. Venäjän sissit lakkojohtajat

      Odottavat 'lisätä lakkoja' Toverit käskyttää. Eikä ensimmäinen kerta.
      Suomen Keskusta
      3
      1118
    Aihe