Koprofilia tarkoittaa erityistä, usein seksuaalista viehtymystä ulosteisiin. Olen miettinyt näin joululomalla, kun ei ole ollut parempaakaan tekemistä, että onkohan koprofilia keskimääräistä yleisempää homomiesten keskuudessa syystä, että homoseksissä ollaan tekemisissä peräaukon kanssa. Onko teillä viehtymystä ulosteisiin?
Itse en ole koprofiili. Trivial Pursuitia pelatessa tuo aihepiiri tuli esiin.
Koprofilia ja homot?
5
1960
Vastaukset
Sinullahan on jännä versio TP:stä, jos siellä kysyttiin samaa asiaa ja nimenomaan homojen kohdalta ;D Varmaankin sinulle heti tuli vastustamaton himo pyyhkäistä kysymyskortilla persettäsi?
:D
Käsittääkseni nimenomaan olet koprofiili. Eli siis kirjoitettuna co-profiili, koska aina "uudella" profiililla/aliaksella kysyt samat asiat ja yleensä paskat keskustelut ovat sun aloittamiasi.- Avarru :)
Koita hiukan avartaa katsettasi. Matkustele, lue, surffaa netissä... Tajuat, kuinka typerä kysymyksesi on :)
- Anonyymi
Leffoissa huuhdotaan peba.
- Anonyymi
Minun biologia tuntemuksen mukaan naisen vaginastakin tulee "ulostetta" siis suomenkielellä kusta.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2663323Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell211843Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.241499- 811344
- 1371038
- 81994
Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.61799Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.86756Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.61687Laita nyt se viesti
Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗51656