Se nimimerkki,joku oce tai jotain, missä se on?
joku on kateissa
22
55
Vastaukset
Hän katoaa aina välillä ja ilmestyy sitten. Nyt en kyllä muista, milloin hän on kadonnut. :(
Ehkä ei ihan kateissa kuitenkaan. Hän ei ole osoittanut zoofiilisiä taipumuksia. Ihmisiä hän kyllä saattaa olla nyrskyttämässä.
Entä kuka sinä olet?Tosin, kun minä viimeksi olin Korkesaaressa, yksi pentu osoitti minua ja sanoi äidilleen, että katso miten sievästi puettu apina.
Jotta voidaan kysyä, mitä Ooce minussa näkee.nasse_seta kirjoitti:
Tosin, kun minä viimeksi olin Korkesaaressa, yksi pentu osoitti minua ja sanoi äidilleen, että katso miten sievästi puettu apina.
Jotta voidaan kysyä, mitä Ooce minussa näkee.Miksi olit apinahäkissä?
jokutyyppi19 kirjoitti:
Miksi olit apinahäkissä?
En ollutkaan. Olin lipomassa juuri ostamaani jäätelötötteröä liskoaltaiden vieressä.
- ooce
nasse_seta kirjoitti:
En ollutkaan. Olin lipomassa juuri ostamaani jäätelötötteröä liskoaltaiden vieressä.
Mulleki!
ocetherunq ooce kirjoitti:
Mulleki!
ocetherunqOstin sinullekin jäätelöä, pulu. Se on vasemmassa housuntaskussa, katso sieltä.
nasse_seta kirjoitti:
Ostin sinullekin jäätelöä, pulu. Se on vasemmassa housuntaskussa, katso sieltä.
Uh, oki :33
- motari
kellarissa se lehmä on kahlittuna. ei tee mieli tyhjentää lastia karjan naamalle, jote ette taida olla näkemäs sitä enää tänää
- ooce
Wtf... mie olin reissus. Ja ny toimii netiki kunnola ko on uus känny.
ocetherunq - motari
ooce kirjoitti:
Wtf... mie olin reissus. Ja ny toimii netiki kunnola ko on uus känny.
ocetherunqseliseli siellä kellarissa ei ole mitään muita paikkoja missä käydä
Totta. Täällä ei ole siivottu moneen päivään ja safka on lopussa. Akka! Tuu peittelemmään miut paremmin, viltti putos. Oon täällä sohvalla. Tuo kaukosäädin ja pari voileipää.
- motari
karja kuuluu mulle juoppo! ei ne sorkillaan osaa vääntää leipiä. ei ne oo ennenkää osannu
- ooce
motari kirjoitti:
karja kuuluu mulle juoppo! ei ne sorkillaan osaa vääntää leipiä. ei ne oo ennenkää osannu
Nyt kyllä tuli ero.
ocetherunq - motari
ooce kirjoitti:
Nyt kyllä tuli ero.
ocetherunqkarjalla ei ole sananvaltaa asiaan
- motari
ocetherunq kirjoitti:
Suus kii
karjalla ei edelleenkää ole sananvaltaa
MIHINKÄÄN motari kirjoitti:
karjalla ei edelleenkää ole sananvaltaa
MIHINKÄÄNKummallista, kun meillä akka päättää kaikesta ja lopulta joudun aina kontaten pesemään lattiatkin ja nuolemaan ne Tolulla, vaikka yritänkin akkaa joskus vähän ohjeistaa.
nasse_seta kirjoitti:
Kummallista, kun meillä akka päättää kaikesta ja lopulta joudun aina kontaten pesemään lattiatkin ja nuolemaan ne Tolulla, vaikka yritänkin akkaa joskus vähän ohjeistaa.
Haha
- motari
ocetherunq kirjoitti:
Haha
karja lopettaa samantien sen nauramisenkin
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1132353
Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau311474Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.201458- 1291438
- 681253
Introverttinä osastolla
Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s3401094- 891005
Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?
Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?56964- 122831
- 82806