GOONIES - ARKAJALAT

F-37

On semmonen vanha leffa nimeltä Arkajalat - Goonies
, semmonen lapsenmielinen seikkailu. Olen Joutsenpolku- tarinassa ripittäytynyt vähän samalla tavalla kuin Goonies -leffassa eräs pikkupoika roistoille alottaen lapsuudesta.

Haaveena on koottuani tilanneyhteydet kasaan ja juoni järjestykseen saada musalevyn kanssa toimiva kokonaisuus, vie vain aikaa. En silti tiedä milloin oma aikani loppuu ja tää varmuudeksi: Biisejä puuttuu, niitä ei hiottu loppuun bändityyppien puuttuessa, mutta
Olen jakanut Turussa vähän sinne ja tänne demolevyä. (Fontana Sokerin henkilökunta)

Jos projektini katkeaa jostain syystä, joku ystävällinen voisi jatkaa miksaamisen loppuun sanotuksien kanssa, järjestää Joutsenpolkunovellin ja tuotto käyttää seuraavasti: kolmasosa sotainvalideille, kolmasosa mielenterveyspotilaiden kuntoutukseen ja kolmasosa omantuntonsa mukaan sekä muihin kuluihin.

Eräs ehdotus olisi luoda nuorisolle alle baari-ikäsille kokoontumistiloja peleineen, potkusäkkeineen, ym.. .
pois pakkasesta kadulta sekä valistaa kohtuus mm. alkoholinkäytössä jotta ei olisi tappeluita ja muuta nin paljon.

Ilmeisesti seuraava väsynyt novellini tulee olemaan satiiri leffasta Aliens (Alien2) . Sain tilattua hammaslääkärin ensi kesään, eli jonotusta vain puoli vuotta joten nimeksi tarinalle tulee "Alien hammaslääkärissä"
Älkää ottako leffoja liian tosissane, niin ettette sekoa todellisuutta pakoon niiden maailmaan kuten ite tein joskus.

James Cameron ohjannut Alien 2:n ja leffassa eräs järkevä kommentti: Alienit eivät pistä toisiaan pulaan voittoprosentin takia. Cameronin Titanic häviää tunteellisuudessa Ladyhawke - leffalle 26-0 ja T2:ssa muistutan kommentista: Kohtaloa ei ole. Kaikkein koskettavin rakkaustarina rohkeudesta, uskollisuudesta on Jeesus Kristus ja se on totta.

Sami S
ps. hei, Jeesus rakastaa teitä ja "It's a kind of magic" Saatana yrittää vain jäljitellä Jumalan jutui ja Jumalalla ei ole rajoja eikä mikään ole hänelle mahdotonta. Rajoittunut mielikuvitukseni ei riitä kertomaan kaikkia niitä ihmeitä mitä Jeesus on tehnyt. Hän on uskollinen eikä aja pois sitä kuka Hänen luoksensa tulee. Älkää pelätkö tulla valoon.

2

150

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • leivottu

      lämpöisen sain lahjaksi tänään. omin käsin leivotun. kahvini jatkeeksi. sydämmestään antoi. ylhäältä on herätyksensä löytänyt. kiitin. olenhan hänen ystävänsä. monia olen elämässäni kohdannut. monia on elämäni vielä kohdattavani. aikani on aikaansa vasten peilin lailla lainattu. tulevaani en tiedä. huominen tuo tullessaan toisen huomisen. monta polkua olen kulkenut. monta marjaa metsässä poiminut. kannolla kertonut tarinoita. katseilla maa perää tutkinut. jalkojani varonut. koriani kantanut. ylitse kummun toisen toistamisen. tyhjää reissa ei ole tehtyä koskaan.

      • saminen

        Tiedän tuollaisen olotilan. Olen muutaman vuoden tullut yksin ylös tyhjää rappukäytävää ja viereisissä perhekämpissä pulla tuoksuu käytävään joskus. Jos taas tuoksuu silakkalaatikko, hyppäsen käytävältä asuntooni nopeammin kuin jedi väistää ampuvaa vartijadroidia...

        Siinä kyynel tuli poskelle, jos toisenkin kerran mutta aina käänsin katseeni pois, en siis vartijoita väistellessä ,purin hammasta ja astuin uudelleen ja uudelleen yksinäiseen asuntooni.

        Yksin en osannut viikonloppuja kämpässä viettää. Yökerhoissa en tehnyt tuttavuutta kehenkään. Olin vain muistojen vanki. Revin yksi päivä mielen vankilat palasiksi ja Jeesus "vähän" auttoi,sekä viesti siltä, joka ei koskaan minua rakastanut, mutta hän nojasi kerran olkapäähäni. Nyt voi jo kuolla pois. JEEEEEEEEEEEEE !!!!!!!!

        - en tosin omatoimisesti, mutta mietin, voiko Jumala pistää ihmisen sellaseen tilanteeseen, kun Wallacen ja Gromitin rosvopingviini? Mulla semmonen olo että kohta loppuu kiskot ja alkaa uus elämänvaihe.
        Saminen (www.galleria.suomi24.fi/saminen)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      198
      4666
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      274
      2750
    3. 134
      1707
    4. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1401
    5. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      203
      1357
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      84
      1156
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1124
    8. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      74
      1077
    9. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1057
    10. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      76
      1051
    Aihe