Meille on luvassa syntyä kolmas pienokainen tammikuun lopussa ja nyt kun tytsy pitää omia jumppatuokioitaan niin päätin tänne kirjoitella. Ve-kirjainyhdistelmän sarjaa jatkamassa jos oikea nimi löytyy. Verna ja Vendla on käynyt mielessä, mutta aivan liian saman laisia kaksostemme nimien kanssa. Veronika-nimelle ei olla toista sopivaa nimeä keksitty. Ja meillä on tosiaan pian nelivuotiaat kaksoset Verneri Cristian ja Venla Catriina.
Vernerin ja Venlan siskolle nimi!
14
491
Vastaukset
- TiccuNeccu
Vellihousu Caramelliina
- vaikkapa....
Vella tai Velma?
- mun list...
Pelkkä Vea tai Veea
- Täti
Verneri Cristianin ja Venla Catriinan siskon nimeksi
Ve(e(ra Caroliina tai Veronika Charlotta - &&&
Venny on vanha Vend(e)lan eli Venlan lempinimi.
Vera Camilla
Veera Camilla
Vella Camilla
Vella Cecilia
Vella Carola
Verona Cecilia - jenna.
Verneri, Venla ja: (Muitakin kun ve-alkuisia)
Virva Lilian
Valpuri Cerafina
Vellamo Alissa
Virna Lydia
Viola Melinda
Vaula Camilla
Vilma Claudia
Vanamo Carola
Virve Christina - yööööö
Verneri, Venla ja
Vesta Celene
Veronika Celeena
Vera Carissa
Vaula Charlotta
Vaula Celina
Valpuri Clementine
Vappu Carola
Viena Carelia
Vilja Carelia
Viona Cecilia - hohhoi1
joopa joo
- NimiTäti
Venla=Vendla vaan vanhempi, ehkä hienostuneempi muoto Venlasta, mutta ajattelemanne Verna sopii mainiosti.
Verna Camilla on ehdotukseni. - Äippänen
Miten olisi Venni tai Venny?
Venni/y Cristiina
Venni/y K/Caroliina
Venni/y Carita
Verna Cristiina
Vesta Cristiina
Ve(e)ra Carita - 15+15
Vernebranca
- jouluvalot
Verna....Verneri...onko liian samanlainen.
- !!!
Koska Ve-kirjainyhdistelmää ei ole kovinkaan paljoa, miettisin seuraavaa vaihtoehtoa:
Venla Catriina / Emma Charlotta (Emma Camilla)
ja jatkossa mahdollisesti Verneri Christianin veljelle
Oskari Casimir - Primrose2
Veera tai Vellamo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!
"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti24045281Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.
KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!3011223Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy17610821Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta
Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump369691Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.
IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla858498Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua2236501Pirjo sanoi Esalle
Painu sinä Esa hevonvittuun... johon Esa? Laittakaapa ehdotuksia. # ==================== # APUFUNKTIO: satunnainen kok02850Jos mä joisin
Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys282202- 321485
Koulu-uhkaus.
Meinaatteko päästää lapsenne kouluun, niin kauan kun tämä uhkaaja siellä myös on? Tekijä on kaikilla tiedossa.261470