Haihin ei kutsuttu

likkasuomesta

Veljeni poika meni naimisiin ja kuultuani otin yhteytta heti toiseen veljeeni ja kerroin etta lahettaisin haaparille lahjaksi rahat silla en paase ulkomailta syksylla haihin. Kutsua ei kuitenkaan tullut ja olinkin sitten ainut tati jota ei haihin kutsuttu . Kaikki muut sedat ja tadit kaskettiin. Olen aina ollut fiksu veljeni pojalle kuten kaikille muillekkin sukulaisille.
Haita sitten odotteli minun sukuni vanha aiti ja veljeni jotka olivat menossa haihin. Kukaan heista eivatten sanallakaan maininneet haista ennen juhlan alkua -minulle he sanoivat etta eivat mene juhliin iloisin mielein vaan tekevat ne pakko mielessa silla moriamen puolelta oli kusuttu kaikki sukulaiset.
Olen nyt pian matkalla Suomeen ja tietysti sulhasen isa /veljeni haluaisi etta tapaisin sen uuden morsiamen . Sulhasen isa kertoi tanaan minulle etta ne haat olivat sellaiset "nykyajan haat/kaveri haat".
Tiedan etta kun tulen sinne niin veljeni varmasti yrittaa saada minut nakemaan uutta sukulaistani mutta olen edelta paattanyt etta taidanpi sanoa etta vedetaan nama muotijutut loppuun asti samalla muodolla etta ei kiinosta tavata.
Tavataan jos tullaan vastaan .
Olen vakavasti sita mielta etta jos tyttareni menevat naimisiin niin jos yksi tati/seta kasketaan niin silloin kaikki-tulkoot ne jotka voivat ja haluavat ja jos tyttareni haluavat olla niin "muodikkaita"etta jattavat joukosta yhden sedan/tadin pois niin kyllapas minultakin muotia loytyy-en siina tapauksessa mene haihin. En voisi kuvitella etta tyttareni munaisivat minut nain.
Mitas mielta olette asiasta ?Haihin oli kutsuttu 150 vierasta joten ei ollut rahasta pulaa -minulle ei kutsukorttin ollut varaa.

5

186

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aimankaki.

      Voi haahana mitka haat. Miten ketaan kiinnostaa nykypaivana mitkaan haat, tavan urpo se olet sinakin.

    • 6+11

      Onneksi ei ole noin lapsellisia sukulaisia niin voin hyvin kutsua kaikki. :D

    • haimailainen

      haista ei puhuta, koska haat on juhlat ja hai pääs karkuun.

    • Itse kerroit

      No olisko käyny vaikka niin, että tämä veli olisi kertonut hääparille terveisesi, ettet pääse juhliin. Näin he ovat ajatelleet, että turha mitään kutsuakaan laittaa. Miksi suutut, jos et kumminkaan olisi mennyt? Onnittele vaan paria, jos satut törmäämään. Voit samalla vaikka kysäistä, oliko asia näin kutsun osalta.

      • Rouva O

        Komppaan edellistä. Hääpari oli saanut tietää, että et ole tulossa, joten eivät laittaneet kutsuakaan.

        Hääpari ei ymmärtänyt, että laittamalla kutsun sinullekin, olisit tullut iloiseksi siitä, että ajattelivat myös sinua. Vaikka lopputulos olisi ollut sama silloinkin, et olisi tullut häihin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      577
      3846
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2729
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2124
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1947
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1845
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1790
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe