Ühiskaartista kysymys

Fiksu suomalainen

Olen työasioissa Tallinnassa ensi vuonna kuukauden verran ja mietiskelin sitä joukkoliikenne ühiskaartia, jota kuulemma myös ulkomaalaisille myydään. Siitä on niin kauan kun siellä viimeksi tuli oltua pitkäaikaisesti, joten hiukkasen on unohtunut toimintamalli. Voisiko joku päivittää tietojani?
Löysin netistä oheisen sivuston mutta epäselväksi jäi, kannattaako ostaa tämä 8,5 € pilettisysteemi vai se mitä ühiskaartiksi sanotaan ja ladata siihen x-määrä hintaa? Mitä suosittelette, jotka siellä enempi olette?

https://www.pilet.ee/cgi-bin/splususer/splususer.cgi?op=view_trans&product_id=3112

5

116

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • trammimies

Jos olet siellä pidempään, niin osta R-kiskalta kortti ja lataa samalla kymppi tai pari aikaa. Itse kortin hankkiminen ei onnistunut Balti Jaamalla ainakaan taannoin, mutta Viru-keskuksessa kylläkin onnistui.

• tallinnamalkin...

Ei siellä mitåån lippuja tarvii. Itse olen aina ajellut ilman lippua ja ei kukaan ole kysellyt yhtään mitään

• trollireisija

Hommaa kortti ärrältä 2 e ja siihen kuukausilippu 23 e ja reissaat sillä Tallinnan sisäisessä liikenteessä seuraavat 30 päivää,

• Fiksu suomalainen

Kiitti vinkeistä. Mukava nähdä kuinka paljon paikka on muuttunut parissa vuodessa kun viimeksi kävin.
      Btw, tiedättekö onko keskustan tienoille tullut muita kuntosaleja kuin se Kalev Spassa oleva? Kun viimeksi asuin siellä liki 5v, käytiin työkaverin kanssa hotelli Olympian vintillä ja sitten toinen paikka oli Film-kadulla, jonkun puiston lähellä. Tuli usein hölkättyäkim sitä rantaraittia mutta kesällä se oli yhtä tuskaa kun muta ja lieju haisivat tuulettomalla rannalla, huh. Sittemmin valmistui se rantaraitti Rocca al Maresta Kopliin.

• esapekka59

On siellä aika paljon kunto saleja. Viru keskuksessa on kuntosali

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 532
      8497
    2. Aamuseuraa/rehevää naista

uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo
      Keuruu
      4
      3652
    3. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      7
      2083
    4. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      157
      1143
    5. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      17
      786
    6. Olen niin haaveillut

Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo
      Ikävä
      57
      722
    7. Oletko koskaan

Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?
      Sinkut
      68
      696
    8. Sun ulkonäkö on

Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.
      Ikävä
      32
      693
    9. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      42
      661
    10. En voi ottaa

Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.
      Ikävä
      36
      627
    Aihe