Olen työasioissa Tallinnassa ensi vuonna kuukauden verran ja mietiskelin sitä joukkoliikenne ühiskaartia, jota kuulemma myös ulkomaalaisille myydään. Siitä on niin kauan kun siellä viimeksi tuli oltua pitkäaikaisesti, joten hiukkasen on unohtunut toimintamalli. Voisiko joku päivittää tietojani?
Löysin netistä oheisen sivuston mutta epäselväksi jäi, kannattaako ostaa tämä 8,5 € pilettisysteemi vai se mitä ühiskaartiksi sanotaan ja ladata siihen x-määrä hintaa? Mitä suosittelette, jotka siellä enempi olette?
https://www.pilet.ee/cgi-bin/splususer/splususer.cgi?op=view_trans&product_id=3112
Ühiskaartista kysymys
5
127
Vastaukset
- trammimies
Jos olet siellä pidempään, niin osta R-kiskalta kortti ja lataa samalla kymppi tai pari aikaa. Itse kortin hankkiminen ei onnistunut Balti Jaamalla ainakaan taannoin, mutta Viru-keskuksessa kylläkin onnistui.
- tallinnamalkin...
Ei siellä mitåån lippuja tarvii. Itse olen aina ajellut ilman lippua ja ei kukaan ole kysellyt yhtään mitään
- trollireisija
Hommaa kortti ärrältä 2 e ja siihen kuukausilippu 23 e ja reissaat sillä Tallinnan sisäisessä liikenteessä seuraavat 30 päivää,
- Fiksu suomalainen
Kiitti vinkeistä. Mukava nähdä kuinka paljon paikka on muuttunut parissa vuodessa kun viimeksi kävin.
Btw, tiedättekö onko keskustan tienoille tullut muita kuntosaleja kuin se Kalev Spassa oleva? Kun viimeksi asuin siellä liki 5v, käytiin työkaverin kanssa hotelli Olympian vintillä ja sitten toinen paikka oli Film-kadulla, jonkun puiston lähellä. Tuli usein hölkättyäkim sitä rantaraittia mutta kesällä se oli yhtä tuskaa kun muta ja lieju haisivat tuulettomalla rannalla, huh. Sittemmin valmistui se rantaraitti Rocca al Maresta Kopliin.- esapekka59
On siellä aika paljon kunto saleja. Viru keskuksessa on kuntosali
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831509Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä671295Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2291262Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2041256Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121070Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041029Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍134969Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65943- 85873
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123818