Kukaan ollut Pestana Palms Ocean Apartment -hotellissa? Kokemuksia? Mietittiin eri vaihtoehtoja ja jotenkin vahingossa tähän päädyttiin. Onko myös kokemuksia perheen kanssa oleskelusta tässä hotellissa? Meillä kaksi lasta (teini ja pikkuveli 9) mukana.
Asiallisista vastauksista kiitos.
Madeiralle mennään ensimmäistä kertaa, aikaisemmin käyty Phuketissa, Rhodoksella, Teneriffalla, Albufeirassa.
Kokemuksia
2
214
Vastaukset
- Palmsiin
Mukava hotelli. Kaikki huoneet merelle päin. Hotellin kohdalta alkaa rantabulevardi, joka kulkee meren tuntumassa.
- madma
Madeira on hyvä valinta,jos tykkää luonnosta,maisemista ja ulkoilusta.
Voihan koko loman viettää hotellin tiloissakin mutta siihen tarkoitukseen matka välimeren suuntaa tullee halvemmaksi.
Bile-tai rällästyspaikka se ei ole,joten kun ottaa huomioon lapset,niin onnittelut valinnasta.
Viileämpi talvisää jatkuu huhtikuun loppupuolelle ja sitten tulee ihana kevät.
Tuosta hotellista löytyy paljonkin linkkejä netistä.Tässä osa
https://www.youtube.com/results?search_query=Pestana Palms Ocean Apartment
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857455- 965384
- 2574595
- 444495
- 623247
- 492685
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222348Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292322- 492313
- 412184