Kipaisin lähikaupasta hakemassa kaljaa pahimpaan kankkuseen.
Väkisin meinasi mennä hermot kassajonossa:
Iljettävä hajuveden ja muiden hajusteiden makean äitelä haju leijui väkevänä ympärilläni kuin tukahduttava peitto.
Oli pakko välillä poistua hyllyjen väliin nieleskelemään, että ei olisi heittänyt yli.
Juuri kun on Jouluna tottunut lämpimään viinan hajuun ja keskioluen kirpeän raikkaaseen hajumaailmaan, niin oikein pahaa tekee haistella raittiin ihmispolon ympärilleen levittämää tuoksua.
Krapulahiki kuuluu luonnolliseen elämänmenoon ja rinnuksilla roikkuvat nakinroipaleet ja muut hauskat tunnelmantuojat ovat vain osoitus ihmisen halusta irroitella juhlapäivinä.
Tuli lopuksi kassalta poistuessa niin huono olo, että ajattelin:
Ei Jumankekkula...Jos kerran se raittius tekee ihmisestä lopulta tuollaisen imelähajuisen, öklöltä tuoksahtavan raunion, niin se maailma ei ole kyllä meikäläistä varten!
Kun sitten könysin kämpilleni, saatiin totisesti kavereitten kanssa pitää kerrankin hauskaa viinan kustannuksella.
Eihän sitä edes ahkerasti juomalla saa itseään noin kauheaan kuntoon.
Ei se taida selvinpäinkään mitään herkkua olla.
Voi teitä raittiita reppanoita...
40
304
Vastaukset
- henrjii
Kukin taaplaa tyylilään, ja joku nakkisoppa lipoverillään
- ÖÖÖÖ !
Aloitus surkeaa huumoria.
- ...
Hyvä aloitus tärkeästä asiasta.
Viittaan kommenttiini alempana. Asia esitettiin sarkastisesti, kaiketi siksi, että jotkut pilailijat kirjoittaneet vastaavantyylisiä aloituksia alkoholia käyttävistä ihmisistä. Itseasiassa erittäin montakin muutamien päivien sisällä. Halvoista hakuvesistä ei ole ollut aikoihin keskustelua, hunkki voi kaivaa arkistoistaan, montako vuotta sitten viimeksi :D
=DW=
- älä yritäkään.
Älä kaunistele ja yritä muuttaa toisia syyllisiksi krapulaasi. Kyllä se pelkkä krapula saa voimaan pahoin ja oksentelemaan.
Taisivat kassajonossa olevat voida pahoin krapulahajustasi ja liekö housuissasikin jotain haisevaa ollut, ainakin keltaista, ellei ruskeaakin.
Ja missä kunnossa lie villapaitasi edusta ollut? - ...
Ottamatta kummemmin kantaa nakkisoppaan.
Mutta se totta, hajut ärsyttävät, paljon. Itse saan melkein allergisia reaktioita just hajuvesistä. Samaten paöjon muita hajuja, jotka panee aivastelemaan. Mutta eukkojen hajuvedet, ne on kammottavia. Jossain junassa pakko vaihtaa vaunua, jos joku pesemätön loispummieukko istuu halvalle myskijäljitelmä hajuvedelle löyhkäten lähistöllä.
Tuoksu ja haju, kaks eri asiaa. Hajuvedet haisee.
Näin pakkasella löyhkät korostuvat. Just jossain kaupassa saattaa alkaa aivastuttamaan kassajonossa, jos joku haisulieukko tuulipuvussaan on lähistöllä.
Sen verran tutkaillut, en ole ollenkaan ainut, jota löyhkät häiritsee. Ihme homma, samat tyypit, jotka löyhkää halvalle tarjoustalon hajuvedelle, on ekana narisemassa, jos joku kohteliaasti polttelemassa sikaria parvekkeellaan. Vaikka ite poltan, en pidä tupakin savun hajusta, mutta en saa siitä aivastuskohtauksia ja just sikarin haku mielestäni on hyvä. Mutta tupakoitsija voi ottaa muut ihmiset huomioon, kaisevat kyckinlöyhkäiset eukot eivät toimi niin. Niitten mielestä kai on jotenkin hienoa löyhkätä yleisillä paikoilla.
Pitää muistaa, monet ilmiselvästi peittävät pese,mättömän alapäänsä löyhkää niillä hiton kemikaaleilla. Menisivät joskus suihkuun ennen ihmisten ilmoille ilmanlaatua pilaamaan tunkemistaan.
=DW=- itsensä pesevä.
Mitä ovat kaisevat kyckinlöyhkäiset eukot?
Olen allerginen tupakansavullekin, hajuvesistä puhmattakaan ja monelle muullekin tuoksuvalle. - henrjii
itsensä pesevä. kirjoitti:
Olen allerginen tupakansavullekin, hajuvesistä puhmattakaan ja monelle muullekin tuoksuvalle.Mulla ei töki kuin tuo uuninpuhditus aine. Maalaispoikana olen tottunut kakkanhajuun
- ...
itsensä pesevä. kirjoitti:
Olen allerginen tupakansavullekin, hajuvesistä puhmattakaan ja monelle muullekin tuoksuvalle.Olemassa jokin ero yliherkkyyden ja allergian välillä. Ite olen sitä mieltä, olen yliherkkä joillekin hajuille, kyse ei varsinaisesti alergiasta, vaikka nyt aivastuttaakin. Muita oireita ei ole, ainoastaan korostunut hajuhautta ja aivatelu, nenä voi vuotaa. Mutta ei mitään muuta. Joku tietävämpi varmaan informoi asiasta lisää.
Tässä hajujutskassa sellainen hauskis piirre. Jotkut tarjoustalon halpaa hajuvettä päällensä kaatavat eikot, ne oletettavasti kuvittelevat itse, että ovat oikeinkin raikaan tuoksuisija jne. Tosiasiassa ne haisee, joskus aika kauaskin. Eri asia, kuin pisara hajuvettä korvan taakse. Mun mielestä toi löygkääminen kertoo naisesta paljon enemmän, kuin muut päällisin puolin havaittavat asiat.
Kuka muuten keksinyt partaveden? siinä yksi aine, mille en ole keksinyt mitään järjellistä käyttöä. Haisee pahalle, ärsyttää ihoa parranajon jälkeen, maksaa paljon ja muutenkin täysin tarpeeton tuote.
=DW= - m,m,m,m,bnbnbn87
sivistymätön se joka tupakoi parvekkeella, tekee pahaa haittaa muille hommillaan.
- ...
m,m,m,m,bnbnbn87 kirjoitti:
sivistymätön se joka tupakoi parvekkeella, tekee pahaa haittaa muille hommillaan.
Ite kannatan parvekegrillauksen kieltämistä, karsee dunkkis leviää vaikka minne asti, kun tuulipukukansa kärtsää halpaa tarjousmakkaraa ulkona, haitatakseen muita.
=DW= - mimmimummi*
... kirjoitti:
Olemassa jokin ero yliherkkyyden ja allergian välillä. Ite olen sitä mieltä, olen yliherkkä joillekin hajuille, kyse ei varsinaisesti alergiasta, vaikka nyt aivastuttaakin. Muita oireita ei ole, ainoastaan korostunut hajuhautta ja aivatelu, nenä voi vuotaa. Mutta ei mitään muuta. Joku tietävämpi varmaan informoi asiasta lisää.
Tässä hajujutskassa sellainen hauskis piirre. Jotkut tarjoustalon halpaa hajuvettä päällensä kaatavat eikot, ne oletettavasti kuvittelevat itse, että ovat oikeinkin raikaan tuoksuisija jne. Tosiasiassa ne haisee, joskus aika kauaskin. Eri asia, kuin pisara hajuvettä korvan taakse. Mun mielestä toi löygkääminen kertoo naisesta paljon enemmän, kuin muut päällisin puolin havaittavat asiat.
Kuka muuten keksinyt partaveden? siinä yksi aine, mille en ole keksinyt mitään järjellistä käyttöä. Haisee pahalle, ärsyttää ihoa parranajon jälkeen, maksaa paljon ja muutenkin täysin tarpeeton tuote.
=DW=Taas näin joulun jälkeen noita parfyymin tuoksuja enemmän.....lahjapulloja saatu..
Tässä bussipysäkillä kun mies ensin tupakoi.....ja sitten suihkutteli hajustetta päällensä....tuntui jotenkin oudolta....miehen tekemäksi..
Kuules ei parfyymiä laiteta enään korvan taakse.....sitä sipaistaan kaikkiin sykkiviin kohteisiin.....kaulan sykkivään kohtaan....käden pulssin.....nilkan ....Niistä se tuoksu sitten antaa sykettä .. - Anonyymi
m,m,m,m,bnbnbn87 kirjoitti:
Hajuista kaunein on eltaantunut persehiki.
Kostun välittömästi, kun tunnen sen.
- Ei paskakaan hyvältä
Tosi on että hajuvedet ja partavedet ovat ärsyttäviä. Aamubusseissa on pahinta. Työpaikalla samoin. Täytyy olla nenässä jotain puutetta kun ei itse haista. Lenkillä ollessakin hajupöllähdyksen huomaa, siellä tosin pääsee pakoon kun juoksee kovempaa.
- Herkkua selvinpäin
Voi raitiskin haista hielle, kuselle ja paskalle muttei koskaan vanhalle viinalle.
- hajusaasteet
Kyllä hajuvedet ja partavedet ärsyttää. Pakkasella tupakansavu moninkertaistaa ärsytystä. Myöskin tuo uuninpuhdistusaine, siksi käytän ruokasoodaa uunin pesuun.
Lasinpesuneste, upporasvan haju...- ...
Pakkanen lisää ärsytystä.
Mikä lie syy, mun mielestä hajut korostuvat tosiaan melkoisesti pakkaessa, kai tekemistä kuivuuden kanssa, ei niinkään lämpöasteiden. Pikkasen kosteassa muutenkin helpompi hengittää. Hokasin tossa, alkoi yskityttämään, kun joku poltteli ulkroihuja. Ei roihut yleensä paljoa käryä, nyt haju oli voimakkaampi. Savuahan sekin.
Tuosta tupakoinnista aina riittää meteliä, äänessä yleensä ne, jotka ote lopettaneet jollain ilveellä. Samaa itsekorostustahan on kuivuvilla dokaajilla ja entisillä narkkareilla. Kieltolakimeiningillä tupakoiti ei lopu, hommeli mennyt naurettavaksi. Ihan samaa tuubaa, mitä nyt keskarimainoksiin kohdistetaan. Kukkahattutädeillä konstit vähissä, toistavat aina itseään. Ja aina unohdetaan, valtio tienaa älyttömästi tupakalla ja keskarilla, pötsyrahat pyörii sitten kokonaan ennepi tai vhempi rikollisten piireissä, että niistä ei valtio saa mitään tuloja. Että ei kaits siinä, koska veritulot eivat kasva, menot kyllä, pitääpi sitten leikata turhat lapsilisät ja loispummieläkkeet pois. Että ei niinkuin totuus unohtuisi.
Pitääkin käväistä tupakilla kansantalouden kohentamiseksi :D
=DW= - hajusaasteet
... kirjoitti:
Pakkanen lisää ärsytystä.
Mikä lie syy, mun mielestä hajut korostuvat tosiaan melkoisesti pakkaessa, kai tekemistä kuivuuden kanssa, ei niinkään lämpöasteiden. Pikkasen kosteassa muutenkin helpompi hengittää. Hokasin tossa, alkoi yskityttämään, kun joku poltteli ulkroihuja. Ei roihut yleensä paljoa käryä, nyt haju oli voimakkaampi. Savuahan sekin.
Tuosta tupakoinnista aina riittää meteliä, äänessä yleensä ne, jotka ote lopettaneet jollain ilveellä. Samaa itsekorostustahan on kuivuvilla dokaajilla ja entisillä narkkareilla. Kieltolakimeiningillä tupakoiti ei lopu, hommeli mennyt naurettavaksi. Ihan samaa tuubaa, mitä nyt keskarimainoksiin kohdistetaan. Kukkahattutädeillä konstit vähissä, toistavat aina itseään. Ja aina unohdetaan, valtio tienaa älyttömästi tupakalla ja keskarilla, pötsyrahat pyörii sitten kokonaan ennepi tai vhempi rikollisten piireissä, että niistä ei valtio saa mitään tuloja. Että ei kaits siinä, koska veritulot eivat kasva, menot kyllä, pitääpi sitten leikata turhat lapsilisät ja loispummieläkkeet pois. Että ei niinkuin totuus unohtuisi.
Pitääkin käväistä tupakilla kansantalouden kohentamiseksi :D
=DW=Tuoksukynttilät! En kestä en.
- lopettanut
hajusaasteet kirjoitti:
Tuoksukynttilät! En kestä en.
Tupakan lopettamiseen tarvitaaan hyvä motivaatio ja sinnikkyytä kun muutaman viikon on polttamatta jo helpottaa.
- roletaari
lopettanut kirjoitti:
Tupakan lopettamiseen tarvitaaan hyvä motivaatio ja sinnikkyytä kun muutaman viikon on polttamatta jo helpottaa.
Eikä helpottanut! Pari ensimmäistä kuukautta heräilin öisin siihen, että poltin unissani ja jämä alkoi polttamaan sormia.
Päivät olivat yhtä helvettiä.
Kädet vapisivat, vatsa reistaili, päätä koski. Kerran kävin lääkärissä.
Silloin ei ollut mitään korvikkeita.
Seuraavat pari kuukautta heräilin siihen, että ostelin tupakkaa ja yritin sytyttää.
Vuosikausiin en uskaltanut ajatellakaan kokeilemista koska kaikki kärsimykset olisivat menneet hukkaan.
Samoin, vuosikausien ajan toisten käryttely tuoksui houkuttelevan hyvälle.
Helpotti lopullisesti jo alle 10:n vuoden.
- absol / doku
Molempia, raittiutta ja dokaamista kokkeillu. Nyt olen päätynyt noiden elämänmuotojen jaksottamiseen.
Hajuista en piittaa mutta raittius on rasittavampaa. Vielä tässä iässä veri vetää muutaman kerran viikossa vaimon intiimiin hätistelyyn.
Dokausjaksoilla pääsimme molemmat helpommalla.
Dokausjaksot ovat rentouttavampia. Mikään muukaan ei oikein kiinnosta.
Sopivat vuorottelu perusteellisesti toteutettuna antaa mahdollisuuden noiden elämäntapojen vertailuun ja niiden kummankin arvostukseen.
Kokoaikainen raaittius saattaisi olla tylsää pitemmän päälle. - ent. siivoojaparka
Kävin lähikaupassa. Kassajonossa ei ollut ketään muita kuin minä. Moniko yökkäili hyllyjen välissä, sitä en tiedä. Olisi varmaan pitänyt käydä suihkussa ennen lähtöä tai sitten ei kuitenkaan, niin pääsi nopeammin kassasta läpi.
- pakkanenkin on .
Minäpä kävin illalla saunassa, joten en ainakaan monen päivä hielle haissut. Pesin pois eilen sauvakävelyllä tulleet pienet hikipisarat. Oli vaan hieman kosteutta puseron selässä.
Tänään kassoilla oli pitkät jonot asiakkaita. Leipähyllyt olivat tyhjinä, maitoa sentään oli saatvilla, muutama pikkukinkku jäljellä jos joku olisi sitä tarvinnut. Suurimmaksi osaksi hyllyt melekin tyhjinä. - pakkanenkin on .
pakkanenkin on . kirjoitti:
Minäpä kävin illalla saunassa, joten en ainakaan monen päivä hielle haissut. Pesin pois eilen sauvakävelyllä tulleet pienet hikipisarat. Oli vaan hieman kosteutta puseron selässä.
Tänään kassoilla oli pitkät jonot asiakkaita. Leipähyllyt olivat tyhjinä, maitoa sentään oli saatvilla, muutama pikkukinkku jäljellä jos joku olisi sitä tarvinnut. Suurimmaksi osaksi hyllyt melekin tyhjinä.Niin... jäi pois.
Kaljaa näytti olevan saatavilla ja alkokin oli auki. Kumpiakaan en tarvinnut. - Anonyymi
pakkanenkin on . kirjoitti:
Niin... jäi pois.
Kaljaa näytti olevan saatavilla ja alkokin oli auki. Kumpiakaan en tarvinnut.Rapulahikee tuuppaa, vuorotellen kylmänä ja kuumana, kyllä vituttaa tää ihmisen elo!
- et ole silmän ruokaa
Hauskaa teillä saattaa olla, mutta en haluaisi ennen aikaani vanheta ja näyttää tenukallelta, posket paksuna ja turrana punoittaen. Kyllä alkoholistin näkee jo kävelytyylistä parin sadan metrin päähän.
- Herra Sivistynyt
Miten joku Joulun juhliminen tekee ihmisestä surkean ja haisevan tenukepin?
Päällä Hugo Bossin kauluspaita ja siisti puku.
Sinussa olisi asiantuntija-ainesta sosiaalihuollon virkailijaksi. - niinpä niin...
Herra Sivistynyt kirjoitti:
Miten joku Joulun juhliminen tekee ihmisestä surkean ja haisevan tenukepin?
Päällä Hugo Bossin kauluspaita ja siisti puku.
Sinussa olisi asiantuntija-ainesta sosiaalihuollon virkailijaksi.Jos ne alkon tuotteen ovat tärkeinpiä jouluna, niin ovat varmaan muulloinkin. Vaikka olisi päällä smokki tai valkea lihakunnan puku niin haju ja olemus paljastaa liikaa käyttävän.
- ...
Kävelytyylejä en ala arvioimaan, kaikenlaista jalkavikaista liikenteessä.
Mula käsitys ammattilais dokaajista, ne äärettömän harvoin turpeita ja punotustahan se reipas ulkoilma aiheuttaa kenen tahansa poskiin. Mun mielestä ammattilaiset kuivahtaneita, hoikkia, reipasta ulkoilmaelämää harrastavan näköisiä. Just pukeutuminen ja hygeeniaongelmat voi kertoa jotain jotain mahdollisesta sairaudesta, mutta ihan vaan yksinkertaisesti asunnottomuudestakin. Kun alkoholisti ei aina ole asunnoton, eikä asunnoton alkoholisti.
=DW=
- att2
Hyvä aloitus, tosin en koskaan ole ottanut krapulaan mitään ei vain maistu muutamaan päivään ja krapulaa ei ole ollut 45 vuoteen.
Joulukinkusta- piti olla halpa ja hyvä niin ostoksille kauppaan, siellä ei ollut yhtään kinkkua menin heti toiseen siellä oli ostin joka oli kinkun näköinen koska olen myös vanha tässäkin mielessä--tarkoitan sikaa mutta oli kallis 14e/kg--3kg siellä se jääpaapissa odottaa emäntää, lupasi tulla maanantaina. Uutena-vuotena on tietenkin jotain muuta. - ...
Pitöö mainita vielä yksi hajuhaitta.
Loimulohi. Ihan hyväähän se olisi syödä. Mutta eipä tule oikein koskaan ostettua, jotkut idiootit tekevät sitä kauppojen sisäänkäyntien lähellä. Palavan kalan ja kalanrasvan käry vie ostohalut välittömästi. Ja just pakkasella siihen tulee se palavan tai kytevän puunkin käry pahasti lisäksi.
Toikin vaan yks esimerkki hajusaasteista, mitä levitellään ihan yleisesti. Itteä hajujen lisäksi ärsyttää melusaasteet, etenkin äkkinäiset äänet. Valosaasteen kanssa pärjää paremmin, tosin nykyaikaiset led.valomainokset alkaneet tympiä. Liian räikeitä ja jotenkin hankaloittavat tilojen ja paikkojen hahmottamista.
Ai niin, frittimuikut ei löyhkää pahalle mun nenään, aika mieto ja ruokahalua kiehtova tuoksu, niitä joskus tulee ostettuakin. Että makuasioitahan noit.
=DW=- aistiyliherkkyys
Tyhjäkäynnillä olevan bussin pakoputkesta pöllähtävä katku pakkasella. Kaasu ja haisunäädän pieru.
Ja kyllä melusaasteet.
Esim. liian kovalla oleva kännykkä pärähtää soimaan jotain tööttäystä. - munaton oon
aistiyliherkkyys kirjoitti:
Tyhjäkäynnillä olevan bussin pakoputkesta pöllähtävä katku pakkasella. Kaasu ja haisunäädän pieru.
Ja kyllä melusaasteet.
Esim. liian kovalla oleva kännykkä pärähtää soimaan jotain tööttäystä.Mätä kananmuna.
- att2
munaton oon kirjoitti:
Mätä kananmuna.
Suomi nainen taas thai asialla munassa ilman aivoja!!!
- otetaas taas
att2 kirjoitti:
Suomi nainen taas thai asialla munassa ilman aivoja!!!
Sulla alkaa taas promillet nousta kirjoitusasusta päätellen. No sopii hyvin aloituksen tyyliin...
- att2
otetaas taas kirjoitti:
Sulla alkaa taas promillet nousta kirjoitusasusta päätellen. No sopii hyvin aloituksen tyyliin...
Thai naisella on vain raha. Maalla joka hallitsee on vain raha ja mistä---näkyy vuosia--- Suomi huora on vähillä---ajatuksissa.
Asunnot kuka omistaa Thaivaltio -30 vuotta.
Suomi apinat on selvillä asia??? - att2
otetaas taas kirjoitti:
Kuka ja kenellä tiedän totuuden.
- Anonyymi
v.2023. Hajuaistisi viellä pelasi? Puhuitko kaupan Mies vai Nais asiakkaiden tuoksuista? Katkernako kun ei joulupukki tuonnut lahjoja.Ei edes sitä halpaa miesten parta Vettä marketista ostettuna.Itse et voi ostaa kun halvin taitaisi maksaa 2 kajaa tölkin hinnan. Mutta sinulla sentään hajuaisti tallella hyvä. Kovin on pieni kauppa jossa käyt kaljaa ostamassa ja ilmasto kupanko viallinen?Et ole ainakaan narstisti.Kun haju aistisi pelaa.Sanovat lääketiede Läkärin on helppo tunistaa narsistin kysymälä onko sinulla haju aistia.Tuli tv dokumetti mielen sairauksista .Englanissa tehty,joitain vuosia sitten.Joten aina uusia ihmisä kohdatessani ,kysyn haju aistista. Jos sanoo ei haista mitään.Ok. se oli siinä.En tarvitse elämäni sellaisia ihmisiä joilla mielen sairaus.
- Anonyymi
9 vuotta vanha aloitus.
- Anonyymi
Minua ärsyttää lähi-idästä tänne saapuneet "sankarimiehet" jotka siellä vähien vesien maissa tottuneet käyttämään hajuvesiä! Pesemällä suoritettavan hygienian hoidon sijasta.
Lemuavat puolen kilometrin päähän ällöttävästi. - Anonyymi
Voi sinua reppanaa! Kotonasi on niin niukasti juomia, että onnistut imemään varastosi kuiviin,
Suunnittelussa vikaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1452505Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2031190Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131091Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi298911- 98888
- 66868
- 53851
- 46839
- 60822