Apua xbox 360 kanssa

Hoodz

Noniin haluaisin saada nettiyhteyden xbox 360 mutta en tiedä mitä minun pitää ostaa että saan yhteyden ja kuinka asennan modeemit ja piuhat auttakaa! Linkatkaa halvat mutta hyvät netit jooko.

8

76

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • peräreikää rassataan

Auttakaa nyt joku poikaa hädässä!

• jokukuoliwssäääenainaask

Jaahas... Jaahas että sellasta!

• Näin täällä

Kun huushollissa on läppäri ja monta pelikonsolia, niin Saunalahden tuplanetti on toiminut hyvin. Mulla siihen kuuluu mokkula, jota käytän läppärissä kun en ole kotona, ja sitten tuo langaton modeemi (johon toki saa myös piuhan jos haluaa). En tiedä sitten, että onko se halvin vaihtoehto. Helppo oli kyllä laittaa kaikki vehkeet nettiin langattomana. Onnistui hyvin helposti jopa tällaiselta tumpelolta. Eikä tartte niitten piuhojen kanssa rassata.

Modeemista vaan johdot seinään, laite päälle ja sitten antaa yhdistettävän laitteen etsiä sen oikean verkon nettiasetusten kautta. Sen jälkeen syöttää vaan modeemin pohjasta löytyvän salasanan ja eiku nettiin. Johdon kanssa ei tartte ettiä verkkoa eikä syötellä salasanaa, mutta sitten on se piuha siinä modeemin ja konsolin välillä. Ei järin kätevää, jos laitteet eivät ole ihan vierekkäin.

Ilmeisesti myös kännykän kautta voi jotenkin yhdistää boxin nettiin, mutta en tiedä yhtään, miten se käytännössä toimii. Oma boxi on joskus aikanaan kerran yhdistetty nettiin tällä tavalla. Kyseessä oli silloin kaverin puhelin.

• hoodz

Mulla on vanhempi xbox 360 versio jossa ei sisään rakennettua wifiä joten piuha on pakko

• tehInternetz

Vanhempiin Xbox 360 koneisiin on myytävänä erikseen netti-adaptereita jotka yhdistää talon Wifi-verkkoon.

• Bass

esim mokkula 3g/4g tietokone ja Netwjork N 4g wifi adapter (verkkokauppa.com)

• Bass

sil pitäis päästä ainaki :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Asianajaja Herman Ljungberg

Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä
      Maailman menoa
      159
      7037
    2. Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??

Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.
      Jyväskylä
      33
      4173
    3. Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.

Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.
      Maailman menoa
      115
      2211
    4. Ja taas kerran

Mutka ja joki. Kenties liikaa nopeutta. Miksi?
      Nurmijärvi
      63
      1968
    5. Mikä on rakkain fantasiasi kaivatusta?

Ja kertoisitko sen hänelle?
      Ikävä
      83
      1470
    6. Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.

Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la
      Hybridi- ja sähköautot
      197
      1458
    7. Nainen, taidan inhota minua todella

tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll
      Ikävä
      73
      1101
    8. Mitä haluaisit sanoa kaivatullesi

vuoden 2025 aluksi?
      Ikävä
      48
      989
    9. Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen

Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 202
      Viihde ja kulttuuri
      14
      986
    10. Rattoisaa lauantai iltaa

Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa
      Ikävä
      225
      957
    Aihe