Noniin haluaisin saada nettiyhteyden xbox 360 mutta en tiedä mitä minun pitää ostaa että saan yhteyden ja kuinka asennan modeemit ja piuhat auttakaa! Linkatkaa halvat mutta hyvät netit jooko.
Apua xbox 360 kanssa
8
90
Vastaukset
- peräreikää rassataan
Auttakaa nyt joku poikaa hädässä!
- jokukuoliwssäääenainaask
Jaahas... Jaahas että sellasta!
- Näin täällä
Kun huushollissa on läppäri ja monta pelikonsolia, niin Saunalahden tuplanetti on toiminut hyvin. Mulla siihen kuuluu mokkula, jota käytän läppärissä kun en ole kotona, ja sitten tuo langaton modeemi (johon toki saa myös piuhan jos haluaa). En tiedä sitten, että onko se halvin vaihtoehto. Helppo oli kyllä laittaa kaikki vehkeet nettiin langattomana. Onnistui hyvin helposti jopa tällaiselta tumpelolta. Eikä tartte niitten piuhojen kanssa rassata.
Modeemista vaan johdot seinään, laite päälle ja sitten antaa yhdistettävän laitteen etsiä sen oikean verkon nettiasetusten kautta. Sen jälkeen syöttää vaan modeemin pohjasta löytyvän salasanan ja eiku nettiin. Johdon kanssa ei tartte ettiä verkkoa eikä syötellä salasanaa, mutta sitten on se piuha siinä modeemin ja konsolin välillä. Ei järin kätevää, jos laitteet eivät ole ihan vierekkäin.
Ilmeisesti myös kännykän kautta voi jotenkin yhdistää boxin nettiin, mutta en tiedä yhtään, miten se käytännössä toimii. Oma boxi on joskus aikanaan kerran yhdistetty nettiin tällä tavalla. Kyseessä oli silloin kaverin puhelin.- hoodz
Mulla on vanhempi xbox 360 versio jossa ei sisään rakennettua wifiä joten piuha on pakko
- tehInternetz
Vanhempiin Xbox 360 koneisiin on myytävänä erikseen netti-adaptereita jotka yhdistää talon Wifi-verkkoon.
- Bass
esim mokkula 3g/4g tietokone ja Netwjork N 4g wifi adapter (verkkokauppa.com)
- Bass
sil pitäis päästä ainaki :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 254467
- 1072247
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa981503Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää1721428- 601284
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.561155Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe2041108- 501039
puukkotappelu-keskella-tieta
https://www.paivanlehti.fi/puukkotappelu-keskella-tieta-kohta-toinen-miehista-makasi-elottomana-maassa/ Poliisi sai klo111029Missä Martina miehineen?
Onko tämä v. 2009 Turhin julkkis unohdettu nyt vallan? Mistä nyt tulee rahaa, kun ketään ei kiinnosta? Tähänkö päättyi M193994