harrastan karatee

miu1

moi! kuten kerroin harrastan karatee!jos sä harrastat myös karatee ni millä vyöllä oot?mä oon keltasella!

16

2032

Vastaukset 16

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kkos

ruskea natsa .. korkeammale ei alle 18v pääse

• Hahhahhaaa!

Taitaa tyypillä olla vielä pitkä taival ennenku pääsee edes siniselle. Sitäpaitsi alle 18v voi päästä mustalle. Se on sit vaan juniori-musta.

• karateka-n
        Hahhahhaaa! kirjoitti:

Taitaa tyypillä olla vielä pitkä taival ennenku pääsee edes siniselle. Sitäpaitsi alle 18v voi päästä mustalle. Se on sit vaan juniori-musta.

tollaset tyypit pois dojolta! Tuskin ees osaat mitään, kun leuhkit vaan vyön värillä. Varmaan perjantaisin baaris uhoot: "Mul o sininen vyö karates...lähetäänkö ulos?" Säälittävää. Oikea karateka ei vyön värillään leuhki. Ootkohan ees lukenu yhtään alan kirjallisuutta?

• MD*
        karateka-n kirjoitti:

tollaset tyypit pois dojolta! Tuskin ees osaat mitään, kun leuhkit vaan vyön värillä. Varmaan perjantaisin baaris uhoot: "Mul o sininen vyö karates...lähetäänkö ulos?" Säälittävää. Oikea karateka ei vyön värillään leuhki. Ootkohan ees lukenu yhtään alan kirjallisuutta?

Jestas täällä on herkkää porukkaa! Kerrot vyösi värin, niin heti ollaan sillä muka leuhkimassa :D Mä en ole vielä löytänyt mitään leuhkivaa tässä threadissa.

Ja missä menee leuhkimisen ja ylpeänä olon raja? Kyllä vyöstään ylpeä saa olla kun se on oikein ansaittu.

• karateka-n
        MD* kirjoitti:

Jestas täällä on herkkää porukkaa! Kerrot vyösi värin, niin heti ollaan sillä muka leuhkimassa :D Mä en ole vielä löytänyt mitään leuhkivaa tässä threadissa.

Ja missä menee leuhkimisen ja ylpeänä olon raja? Kyllä vyöstään ylpeä saa olla kun se on oikein ansaittu.

näinhän se on.

• karate since 1993
        Hahhahhaaa! kirjoitti:

Sitä korkeamalle vyöarvoni on, sitä vaatimattomaksi tulen.En juoksisi kadulla huutaen jos saisin uuden vyöarvon vaan pistäisin sen nopeasti kassiin ja menisin suoraan kotiin.
        Lapsellista kilpailemista toi vertailu ja ehkä harvinaisen lapsellista että sinisen vyön haltija käyttäytyy noin.Nimittäisin sut dojon siivoojaksi..Eli sinisen vyö siivoomisessa, olet varmaan hyvä siinä!Käyttäydy arvokkaasti, ei kukaan tommosta kuntele, kuuntelisitkö sinä?

• karateka-n

Sitkeesti vaan harjottele äläkä välitä näist elvistelijöistä!

• Hahhahhahaa!

MD* puhuu asiaa! Kyllähän mä ton viestin heitin puoliks vitsinä, mut kuitenki pitäähän sitä nyt vyöstään olla ylpee kun sen eteen on rehkitty. Nyt mä tajuun miks karate on nykyään menettäny suosionsa ja on niin lepsu laji. Ei saa edes kehuskella miten hyvä on karates. Ennen karate äijät ja naiset oli kovia tyyppejä, mut nykyään... Nykyään saa dojolla pulista ja ei tartte edes punnertaa välttämättä. Ennenaikoihin muuten torjunnat opetettiin niin et mustat vyöt laitettiin hakkaamaan aloittelijoita, siinä oli sit vähän pakko oppia torjumaan ettei "henki lähde." Siinä sulle kaunokirjallisuutta Karate-n-LOOSER! Ja tiedoks olin ennen joulua Shukokai-karaten MM-kisoissa pronssi sijalla, et "tuskin osaan mitään!" Tollasia ne naiset aina on, *hohhoijjaa!

• karateka-n
        Hahhahhahaa! kirjoitti:

MD* puhuu asiaa! Kyllähän mä ton viestin heitin puoliks vitsinä, mut kuitenki pitäähän sitä nyt vyöstään olla ylpee kun sen eteen on rehkitty. Nyt mä tajuun miks karate on nykyään menettäny suosionsa ja on niin lepsu laji. Ei saa edes kehuskella miten hyvä on karates. Ennen karate äijät ja naiset oli kovia tyyppejä, mut nykyään... Nykyään saa dojolla pulista ja ei tartte edes punnertaa välttämättä. Ennenaikoihin muuten torjunnat opetettiin niin et mustat vyöt laitettiin hakkaamaan aloittelijoita, siinä oli sit vähän pakko oppia torjumaan ettei "henki lähde." Siinä sulle kaunokirjallisuutta Karate-n-LOOSER! Ja tiedoks olin ennen joulua Shukokai-karaten MM-kisoissa pronssi sijalla, et "tuskin osaan mitään!" Tollasia ne naiset aina on, *hohhoijjaa!

No älä ny suutu....iik, kun pelottaa ku luuseriks ihan sinisellä vyöllä vielä haukkuu. Oispa kiva tavata "kehässä".

• Fellu
        karateka-n kirjoitti:

No älä ny suutu....iik, kun pelottaa ku luuseriks ihan sinisellä vyöllä vielä haukkuu. Oispa kiva tavata "kehässä".

Ihme paikka, kun jo vyöarvon kertomisesta syytetään että porukka leuhkii...
        Kyllä vyöstä pitää olla ylpeä kun sen kerran on saanut!
        Mutta muistakaa toki että vaikka jollakin olisi sininen vyö ja toisella vihreä, se ei automaattisesti tarkoita että sinivöinen voittaa vihreävöisen.

• Kkos
        Hahhahhahaa! kirjoitti:

vaikuttaakin vähän siltä että kannattaisi hivenen tuota tekniikkaa ja itse lajin ideologiaa sisäistää ennenkuin yrität seuraavalle vyölle.

• Hahhahhahhahhaaaa!
        Kkos kirjoitti:

vaikuttaakin vähän siltä että kannattaisi hivenen tuota tekniikkaa ja itse lajin ideologiaa sisäistää ennenkuin yrität seuraavalle vyölle.

Ai mun vai? No ei sentään, tarkotit kai tuota karate-n-looseria.

• shodan
        Hahhahhahhahhaaaa! kirjoitti:

Ai mun vai? No ei sentään, tarkotit kai tuota karate-n-looseria.

...ihme porukkaa. Niin se vaan tämäkin laji hukkuu epäasiallisuuksiin. Minkäs teet.

• hei
        Hahhahhahaa! kirjoitti:

Saarinen...

• kuukeri
        karateka-n kirjoitti:

Sun säälittävyydellä ei ole rajoja.. ja vaikutat vie kaikenlisäks idiootilta.. todella hyvää kuvaa annat karatekoista, onneks olen nähnyt että siellä on paljon hyviä tyyppejä myös.. Ja veikkaisimpa että et halua tavata oikeasti tuota kaveria "kehässä"

• pantse, SHOTOKAN

Moi, miu1. Onnea keltaiselle. Itse menossa sinisen vyön testiin kuukauden päästä. Ikää 44 v ja perhettäkin on siunaantunut. Sairastelut ja erilaiset kolarit keskeyttäneet väliin treenausta, jonka aloitin jo 1981. Silloin Wadoryu, nykyisin Shotokan. Oon siis kova jätkä, kun näin pitkä tausta (24 vuotta treenejä). Vyötä kovempi saavutus ollut vaimon kanssa pari tervepäistä lasta. Nykyään karatea vain lähinnä kunnon takia.

PANTSE

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tässä ovat Elämäni biisi vieraat lauantai 19.9. - Yksi vieras on kohuttu TTK-juontajaehdokas

Elämäni biisi vieraslista on harvinaisen mielenkiintoinen lauantaina. Mukana myös kohuttu TTK-juontajaehdokas, josta ei
      Tv-sarjat
      9
      1024
    2. Mies joka on oikeasti kiinnostunut

Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää
      Ikävä
      125
      966
    3. Onko nyt kaikki asiat käyty läpi?

Mun mielestä on👍
      Ikävä
      109
      949
    4. 56
      935
    5. Rauha, sopiiko

Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.
      Ikävä
      85
      822
    6. Kunnanhallitus

Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.
      Puolanka
      43
      769
    7. Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys

Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev
      Sinkut
      160
      727
    8. Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!

Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle
      Ikävä
      66
      711
    9. Minkä kappaleen

haluaisit soivan, kun astellaan alttarille?
      Ikävä
      64
      687
    10. Mitä meidän välillämme

On käynyt näiden vuosien aikana?
      Ikävä
      70
      586
    11. Mikä sun salaisuus on,kun näytät niin nuorelta..

Vaikka oot jo noin vanha!?
      Ikävä
      38
      567
    12. Olit hyödytön.

Mulle hyödytön..
      Ikävä
      95
      561
    13. Tykkäätkö minusta

Mies vai et? -nainen
      Ikävä
      52
      531
    14. Kumpi tästä nyt

Teki niin vaikeaa?
      Ikävä
      60
      524
    15. Teini kuolema

Jatketaan uudestaan kun poistettu eka aloitus.
      Kajaani
      22
      516
    16. Vieläkö tykkäät

Minusta niin paljon että olisit valmis?
      Ikävä
      35
      497
    17. MiltäKaivattusi

Näyttää? !
      Ikävä
      26
      490
    18. Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi

Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....
      Ikävä
      31
      453
    19. Humppila korvasi johtajia tekoälyllä

https://yle.fi/a/74-20215155 Humppilassa on lakkautettu teknisen ja hallintojohtajan virat. Säästöä tuli hetkessä 150
      Maailman menoa
      52
      449
    20. Mnot, miksi sinulle on tärkeää solvata uskovia?

Onko sinulla joku katkeruus tai peräti viha heitä kohtaan? Kirjoituksesi nimittäin tihkuvat katkeruutta ja vihaa uskovi
      Luterilaisuus
      246
      408
    Aihe