harrastan karatee

miu1

moi! kuten kerroin harrastan karatee!jos sä harrastat myös karatee ni millä vyöllä oot?mä oon keltasella!

16

1951

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kkos

      ruskea natsa .. korkeammale ei alle 18v pääse

      • Hahhahhaaa!

        Taitaa tyypillä olla vielä pitkä taival ennenku pääsee edes siniselle. Sitäpaitsi alle 18v voi päästä mustalle. Se on sit vaan juniori-musta.


      • karateka-n
        Hahhahhaaa! kirjoitti:

        Taitaa tyypillä olla vielä pitkä taival ennenku pääsee edes siniselle. Sitäpaitsi alle 18v voi päästä mustalle. Se on sit vaan juniori-musta.

        tollaset tyypit pois dojolta! Tuskin ees osaat mitään, kun leuhkit vaan vyön värillä. Varmaan perjantaisin baaris uhoot: "Mul o sininen vyö karates...lähetäänkö ulos?" Säälittävää. Oikea karateka ei vyön värillään leuhki. Ootkohan ees lukenu yhtään alan kirjallisuutta?


      • MD*
        karateka-n kirjoitti:

        tollaset tyypit pois dojolta! Tuskin ees osaat mitään, kun leuhkit vaan vyön värillä. Varmaan perjantaisin baaris uhoot: "Mul o sininen vyö karates...lähetäänkö ulos?" Säälittävää. Oikea karateka ei vyön värillään leuhki. Ootkohan ees lukenu yhtään alan kirjallisuutta?

        Jestas täällä on herkkää porukkaa! Kerrot vyösi värin, niin heti ollaan sillä muka leuhkimassa :D Mä en ole vielä löytänyt mitään leuhkivaa tässä threadissa.

        Ja missä menee leuhkimisen ja ylpeänä olon raja? Kyllä vyöstään ylpeä saa olla kun se on oikein ansaittu.


      • karateka-n
        MD* kirjoitti:

        Jestas täällä on herkkää porukkaa! Kerrot vyösi värin, niin heti ollaan sillä muka leuhkimassa :D Mä en ole vielä löytänyt mitään leuhkivaa tässä threadissa.

        Ja missä menee leuhkimisen ja ylpeänä olon raja? Kyllä vyöstään ylpeä saa olla kun se on oikein ansaittu.

        näinhän se on.


      • karate since 1993
        Hahhahhaaa! kirjoitti:

        Taitaa tyypillä olla vielä pitkä taival ennenku pääsee edes siniselle. Sitäpaitsi alle 18v voi päästä mustalle. Se on sit vaan juniori-musta.

        Sitä korkeamalle vyöarvoni on, sitä vaatimattomaksi tulen.En juoksisi kadulla huutaen jos saisin uuden vyöarvon vaan pistäisin sen nopeasti kassiin ja menisin suoraan kotiin.
        Lapsellista kilpailemista toi vertailu ja ehkä harvinaisen lapsellista että sinisen vyön haltija käyttäytyy noin.Nimittäisin sut dojon siivoojaksi..Eli sinisen vyö siivoomisessa, olet varmaan hyvä siinä!Käyttäydy arvokkaasti, ei kukaan tommosta kuntele, kuuntelisitkö sinä?


    • karateka-n

      Sitkeesti vaan harjottele äläkä välitä näist elvistelijöistä!

      • Hahhahhahaa!

        MD* puhuu asiaa! Kyllähän mä ton viestin heitin puoliks vitsinä, mut kuitenki pitäähän sitä nyt vyöstään olla ylpee kun sen eteen on rehkitty. Nyt mä tajuun miks karate on nykyään menettäny suosionsa ja on niin lepsu laji. Ei saa edes kehuskella miten hyvä on karates. Ennen karate äijät ja naiset oli kovia tyyppejä, mut nykyään... Nykyään saa dojolla pulista ja ei tartte edes punnertaa välttämättä. Ennenaikoihin muuten torjunnat opetettiin niin et mustat vyöt laitettiin hakkaamaan aloittelijoita, siinä oli sit vähän pakko oppia torjumaan ettei "henki lähde." Siinä sulle kaunokirjallisuutta Karate-n-LOOSER! Ja tiedoks olin ennen joulua Shukokai-karaten MM-kisoissa pronssi sijalla, et "tuskin osaan mitään!" Tollasia ne naiset aina on, *hohhoijjaa!


      • karateka-n
        Hahhahhahaa! kirjoitti:

        MD* puhuu asiaa! Kyllähän mä ton viestin heitin puoliks vitsinä, mut kuitenki pitäähän sitä nyt vyöstään olla ylpee kun sen eteen on rehkitty. Nyt mä tajuun miks karate on nykyään menettäny suosionsa ja on niin lepsu laji. Ei saa edes kehuskella miten hyvä on karates. Ennen karate äijät ja naiset oli kovia tyyppejä, mut nykyään... Nykyään saa dojolla pulista ja ei tartte edes punnertaa välttämättä. Ennenaikoihin muuten torjunnat opetettiin niin et mustat vyöt laitettiin hakkaamaan aloittelijoita, siinä oli sit vähän pakko oppia torjumaan ettei "henki lähde." Siinä sulle kaunokirjallisuutta Karate-n-LOOSER! Ja tiedoks olin ennen joulua Shukokai-karaten MM-kisoissa pronssi sijalla, et "tuskin osaan mitään!" Tollasia ne naiset aina on, *hohhoijjaa!

        No älä ny suutu....iik, kun pelottaa ku luuseriks ihan sinisellä vyöllä vielä haukkuu. Oispa kiva tavata "kehässä".


      • Fellu
        karateka-n kirjoitti:

        No älä ny suutu....iik, kun pelottaa ku luuseriks ihan sinisellä vyöllä vielä haukkuu. Oispa kiva tavata "kehässä".

        Ihme paikka, kun jo vyöarvon kertomisesta syytetään että porukka leuhkii...
        Kyllä vyöstä pitää olla ylpeä kun sen kerran on saanut!
        Mutta muistakaa toki että vaikka jollakin olisi sininen vyö ja toisella vihreä, se ei automaattisesti tarkoita että sinivöinen voittaa vihreävöisen.


      • Kkos
        Hahhahhahaa! kirjoitti:

        MD* puhuu asiaa! Kyllähän mä ton viestin heitin puoliks vitsinä, mut kuitenki pitäähän sitä nyt vyöstään olla ylpee kun sen eteen on rehkitty. Nyt mä tajuun miks karate on nykyään menettäny suosionsa ja on niin lepsu laji. Ei saa edes kehuskella miten hyvä on karates. Ennen karate äijät ja naiset oli kovia tyyppejä, mut nykyään... Nykyään saa dojolla pulista ja ei tartte edes punnertaa välttämättä. Ennenaikoihin muuten torjunnat opetettiin niin et mustat vyöt laitettiin hakkaamaan aloittelijoita, siinä oli sit vähän pakko oppia torjumaan ettei "henki lähde." Siinä sulle kaunokirjallisuutta Karate-n-LOOSER! Ja tiedoks olin ennen joulua Shukokai-karaten MM-kisoissa pronssi sijalla, et "tuskin osaan mitään!" Tollasia ne naiset aina on, *hohhoijjaa!

        vaikuttaakin vähän siltä että kannattaisi hivenen tuota tekniikkaa ja itse lajin ideologiaa sisäistää ennenkuin yrität seuraavalle vyölle.


      • Hahhahhahhahhaaaa!
        Kkos kirjoitti:

        vaikuttaakin vähän siltä että kannattaisi hivenen tuota tekniikkaa ja itse lajin ideologiaa sisäistää ennenkuin yrität seuraavalle vyölle.

        Ai mun vai? No ei sentään, tarkotit kai tuota karate-n-looseria.


      • shodan
        Hahhahhahhahhaaaa! kirjoitti:

        Ai mun vai? No ei sentään, tarkotit kai tuota karate-n-looseria.

        ...ihme porukkaa. Niin se vaan tämäkin laji hukkuu epäasiallisuuksiin. Minkäs teet.


      • hei
        Hahhahhahaa! kirjoitti:

        MD* puhuu asiaa! Kyllähän mä ton viestin heitin puoliks vitsinä, mut kuitenki pitäähän sitä nyt vyöstään olla ylpee kun sen eteen on rehkitty. Nyt mä tajuun miks karate on nykyään menettäny suosionsa ja on niin lepsu laji. Ei saa edes kehuskella miten hyvä on karates. Ennen karate äijät ja naiset oli kovia tyyppejä, mut nykyään... Nykyään saa dojolla pulista ja ei tartte edes punnertaa välttämättä. Ennenaikoihin muuten torjunnat opetettiin niin et mustat vyöt laitettiin hakkaamaan aloittelijoita, siinä oli sit vähän pakko oppia torjumaan ettei "henki lähde." Siinä sulle kaunokirjallisuutta Karate-n-LOOSER! Ja tiedoks olin ennen joulua Shukokai-karaten MM-kisoissa pronssi sijalla, et "tuskin osaan mitään!" Tollasia ne naiset aina on, *hohhoijjaa!

        Saarinen...


      • kuukeri
        karateka-n kirjoitti:

        No älä ny suutu....iik, kun pelottaa ku luuseriks ihan sinisellä vyöllä vielä haukkuu. Oispa kiva tavata "kehässä".

        Sun säälittävyydellä ei ole rajoja.. ja vaikutat vie kaikenlisäks idiootilta.. todella hyvää kuvaa annat karatekoista, onneks olen nähnyt että siellä on paljon hyviä tyyppejä myös.. Ja veikkaisimpa että et halua tavata oikeasti tuota kaveria "kehässä"


    • pantse, SHOTOKAN

      Moi, miu1. Onnea keltaiselle. Itse menossa sinisen vyön testiin kuukauden päästä. Ikää 44 v ja perhettäkin on siunaantunut. Sairastelut ja erilaiset kolarit keskeyttäneet väliin treenausta, jonka aloitin jo 1981. Silloin Wadoryu, nykyisin Shotokan. Oon siis kova jätkä, kun näin pitkä tausta (24 vuotta treenejä). Vyötä kovempi saavutus ollut vaimon kanssa pari tervepäistä lasta. Nykyään karatea vain lähinnä kunnon takia.

      PANTSE

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      47
      3065
    2. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      47
      2301
    3. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      122
      1680
    4. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      100
      1543
    5. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      1067
    6. Viimeinen reissu tälle kesälle

      Pian se syksy on. Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. ☕🌞🍁🌻🐺❤️
      Ikävä
      169
      934
    7. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      44
      901
    8. Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta

      Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      175
      846
    9. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      71
      791
    10. Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"

      Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-
      Suomalaiset julkkikset
      14
      754
    Aihe