Hei!
Näet kyllä todella hyvin, mitä tapahtuu.
Sinulle näyttäisi pikkuhiljaa kivut helpottavan, joten tsemppiä vain.
Miten etenee asiat? Olen yrittänyt olla liikkeellä, sen mitä voimat myöten antaa, mutta silti tuntuu että jotain pitäisi tehdä kokonaan toisin. Eräällä ihmisellä oleva eläin hermostuttaa minua kovasti, tiedän kyllä miksi mutta miksi se ihminen ei käsitä, että eläimen nuori ikä ei ole peruste tunkea se joka puolelle muualle? Miksi hän ei ota vastuuta siitä eläimestä, kun kerran tietää sen olevan nuori? Itse en voi sietää sitä että se sontii ja kusee joka puolelle. Olen jopa tehnyt asioita niin, ettei minun tarvitsisi olla tekemisissä kyseisen eläimen kanssa, koska en yksinkertaisesti koe sitä jaksavani.
Uudenvuodenterveisin,
Mies791
Tähdenlento!
1
90
Vastaukset
- Vain Tähdenlento
Hei!
Kyllä tässä näet asian ihan erilailla kuin tämä toinen osapuoli josta kysyit tämän eläimen suhteen. Kun esität asian hänelle niin omakin olosi näkyy helpottavan.
Ensinnäkin eläimen haltijalla on vastuu opettaa eläin tavoille.
En näe omistajan oikein muuttavaan koko hoitomuotoa ennenkuin joku toden sanoo päin silmiä. Ihan suoraan järjen kanssa.Näyttää sille että tällä hlöllä ei ole sellaista kokemusta mitä tarvitaan koko asian kanssa.
Joten sanoma hänelle toisaalta menee kyllä riidan kanssa, mutta silloin asia on sanottu ja suoraan kuten tarve on. Toisaalta voit vältää häntä ja olla poissa näkyvistä, niin kuin tässä näkyykin että et voi todella tuota katsella.
On kaksi vaihtoehtoa, sanoa suoraan, josta tulee riitaa, tai sitten ohittaa koko hlö ja elukka.
Muuten näen sinulla olevan kyytipoikaa uusille ajatuksille, joita toivon sinun kantavan nyt mielessäsi, kun on uuden alku ja voimaa siihen, älä siis tuhlaa tyhjäänn siihen mikä ei tuota tulosta. Varsinkaan älä hermostu nyt muista asioista kun omasi on etunenässä tuossa tuloilaan, eli asioita lähtee liikkeelle.
Lepää ja ulkoile, se onkin sananmukaisesti juuri tarpeen.
Muuten on minulla olo tuon lonkan kassa parantunut, paitsi että kun komusin keittiössä yläkaapeilla, niin sai kyllä varoa että kipu yllätä.'
Otin tuossa itsellenin "oman hoidon reikiä" tunnin, siis ihan sellaisen jossa hoidetaan omaa kehoa sadhana musiikin avustuksella. Siitä tulikin jano, jotta vettä aioin lipittää nyt ainakin litran. Siinä käydään läpi kaikki chakrat ja mukava olo on sen jälkeen. Kun hoidin munuaisten kohtaa, niin yhden äkin tuntui kuin jokin olisi vetänyt oikeaa jalkaa pitemmäksi, se tuntui kerrassaan kuin venyisi.
Ja sitä ennen tuli sellainen vahva rakkauden aalto, minä tunsin että minun pitää tehdä jotain ihmisten hyväksi ja sitten alkoi se "venytys". Jota en tietenkään osannut odottaa. Nyt ristiselkä on kuin kohdillaan ja myös tuo lonkkakin.
Olen harrastanut reikiä 20 vuotta, ja ollut kursseilla ym...
Myös tuonpuoleiset tiedot on tulleet esille monessa muodossa.
Mutta mukavia tämän vuoden loppupäiviä!!!
Vielä sanon, että tarkista paperit mitä sinulla on ja siirrä syrjään ne joita et nyt tarvitse ensi vuonna, mutta missään tapauksessa älä heitä niitä pois.
Näen että puhdas kohta siis papereiden siivous auttaa sinua melkoisesti eteenpäin.
Oikein ihanaa vuotta 2015, iloa tunnen ja sen sinulle lähetän.
yst. Vain Tähdenlento
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .452897Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen452835Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631232618Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3341684- 711074
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101051Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193907Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101762Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26760- 43702